Ihailen totuuden puolustajia, että miten jaksavat päivästä toiseen vastata uudelleen kysymyksiin, joihin on jo aikoja sitten vastattu, mutta joita salaliittoteoreetikot silti heittelevät. Mikä saa ihmisen pysymään noin tervejärkisenä? Jotkut noista voivat vaikuttaa vähän erikoisemmiltakin tyypeiltä, mutta ovat silti jalat maassa olevia ja tunnustavat tosiasiat, kuten että USA kävi kuussa tai että Lee Harvey Oswald toimi yksin Kennedyn murhassa.
Kaikki todisteet tukevat heidän näkemyksiään, mutta maailmassa on nykyään netin kautta kaikenlaisia teorioita, joihin uskomalla voi tuntea olevansa erityinen, joten vaatii henkistä kanttia ja suoraselkäisyyttä pysyä totuuden puolella. Mikä saa nämä ihmiset pysymään linjassa ja järkevinä tässä aina vaan hullummaksi menevässä maailmassa, sitä ihmettelen, mutta myös ihailen.
Aiaiaiaiai
8
67
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juuri noin, kerrankin asiaa tällä palstalla.
- Anonyymi00002
Kuukäynnistä olen varma, mutta Kennedyn murhasta en niinkään. Tuo ampumasuoritus on sen verran vaativa, että panee miettimään muitakin mahdollisuuksia.
- Anonyymi00003
Koska minä,minä,minä. Minä olen erityinen ja minä tiedän,koska minä olen ottanut asioista selvää enkä usko mitä minulle syötetään. Minä,minä,mikä uskon että asia x on näin koska joku sen netissä kertoi ja koska minä olen älykkäämpi ja erityinen uskon tiktokissa näkemääni henkilöä,koska minä en tajua että joku minulle asiaa x tuputtaa koska minä,minä,minä otan itse selvää asioista.
- Anonyymi00004
Näinpä, onneksi on sinun kaltaisia tervejärkisiä ihmisiäkin edelleen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Näinpä, onneksi on sinun kaltaisia tervejärkisiä ihmisiäkin edelleen.
Olen tervejärkinen totuuden puolustaja. Salaliittoteoreetikon saappaisiin vain astuin hetkeksi
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen tervejärkinen totuuden puolustaja. Salaliittoteoreetikon saappaisiin vain astuin hetkeksi
Ahaa, mainio parodia salaliittoteoreetikosta. Kiitos, mestari.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ahaa, mainio parodia salaliittoteoreetikosta. Kiitos, mestari.
Ole hyvä,kisälli
- Anonyymi00007
Totuus tulee olemaan joillekin ihmisille aivan liian suuri ja likainen, jotta he pystyvät käsittelemään sitä. Ainoa lohtu voi olla, että aivopesty kohde ei tunnista edes sitä pesua, joka hänelle on tehty vuosien kuluessa.
https://x.com/MrPool_QQ/status/2068690019712147516
Jos et ymmärrä tätä tapahtumaketjua, jonka viimeinen osa tapahtui juuri G7-kokouksen aikana, niin saatat tarvita selviytymistukea aivan lähiviikkoina.
Monille tuo aukeaa helposti, miksi USA vihaa Eurooppalaisia politikoita. Varsinkin kun selviää, minne ne USA:n verorahat ovat kadonneet FED:stä.
Koska lähtevät Macron ja Merz? Stamer taitaa lähteä tänään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483