Etkä yhtään toruja taikka nuhteluja.
Liiat ja turhat kehut sokaisevat.
Muista että niissä ei ole mitään aitoa eikä oikeaa vaan ovat pelkkiä valheita.
Niiden varaan ei kannata rakentaa.
Koeteltu perusta on paras.
Kehujen perustalle rakennettu sortuu.
Se on kuin myisi romu auton ja kehuisi sen hyväksi ja luotettavaksi.
Kaikki toimii kuten pitää ja kaikki maksettu ajallaan katsastus voimassa eikä syö öljyä eikä kulutakaan paljoa sadalla.
Ajettu vain 50 tkm.
Huollot tehty ajallaan.
Ja se hajoaa heti ensimmäisellä kauppareissulla.
Leimat väärennettyjä, mittari ruuvattu jne.
:/
Nainen, on vaarallista jos saat vain kehuja
43
242
Vastaukset 43
- Anonyymi00001
Loppujen lopuksi sinä pidät siitä, jos sinua hiukan syystäkin kuritetaan ja nuhdellaan.
Kurinpalautuksen kautta käy tie onneen ja autuuteen.
:/ - Anonyymi00002
Tunnistanko eron sinun ja kaivattuni välillä. Uskon tunnistavani. Ei me hänen kanssaan olla virheettömiä, päin vastoin. Rakkaus on vähän semmoinen laji, jos rakastaa, on helpompi hyväksyä toisen vajavaisuuskin ja rakastaa siitä huolimatta. Sitä toista kunnioittaa, se ei ole matelua, saa olla oma itsensä. Rakkaus rikkoo tabuja ja tekee esteet voitettaviksi. Jos hän minua rakastaa, häntä ei haittaa, vaikka olisin eronnut tai vaikka välillä kiukuttelisin. Hän ei pyri kouluttamaan ja nujertamaan. En ole eläin. Toista rakastetaan sellaisena kuin tämä on.
En pystyisi itse elämään ihmisen kanssa, millaisena aloittaja tulet täällä esiin, mutta sinun kaltaisellekin on mahdollisesti omanlaisesi. Hänkään ei tahtoisi naista, jonka nuttura on liian kireällä ja alistuu hengelliseen väkivaltaan tai naista, joka elää uskonnollisten normien mukaan "maga"hengessä.
Uskon, että hän on juuri sopiva minulle omana itsenään ja minä hänelle, jos joskus meistä jotain tulisi. En tiedä tuleeko meistä vielä me...jotka pitää toistensa puolta.- Anonyymi00005
Rakkaus on rajoja ja se puhdistaa ne vajaavaisuudet.
Se kaiken hyväksyvä rakkauslässytys kuulostaa hyvältä mutta on tosi asiassa välinpitämättömyyttä rakkaudeksi naamioituna.
Sinä et kykene rakastamaan toista sellaisena kuin hän on, se on itseasiassa suurin virhe mitä voit sanoa jos kerran joudut sanoistasi tilin tekemään.
Paha ja vääryys tuomitaan ja ne ovat tuomittu.
Minun kaltaiselleni löytyy kyllä se fiksu ja ymmärtävä, joka ei ole se hyödyllinen idiootti jota käytetään hyväksi agendojen puskemisessa ja mielenosoituksissa meluamassa asioista joista he eivät ole edes perillä.
Viimeinen kohtasi todistaa että et pysty rakastamaan toista ilman muutosta ja sinun tapauksessasi sen toisen on muututtava sinulle kelpaavaksi.
Eli se siitä "toista rakastetaan sellaisena kuin tämä on.
:/ - Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Rakkaus on rajoja ja se puhdistaa ne vajaavaisuudet.
Se kaiken hyväksyvä rakkauslässytys kuulostaa hyvältä mutta on tosi asiassa välinpitämättömyyttä rakkaudeksi naamioituna.
Sinä et kykene rakastamaan toista sellaisena kuin hän on, se on itseasiassa suurin virhe mitä voit sanoa jos kerran joudut sanoistasi tilin tekemään.
Paha ja vääryys tuomitaan ja ne ovat tuomittu.
Minun kaltaiselleni löytyy kyllä se fiksu ja ymmärtävä, joka ei ole se hyödyllinen idiootti jota käytetään hyväksi agendojen puskemisessa ja mielenosoituksissa meluamassa asioista joista he eivät ole edes perillä.
Viimeinen kohtasi todistaa että et pysty rakastamaan toista ilman muutosta ja sinun tapauksessasi sen toisen on muututtava sinulle kelpaavaksi.
Eli se siitä "toista rakastetaan sellaisena kuin tämä on.
:/Rakkaudessa ei nuhdella ei kuriteta. Ne totuudetkin voi sanoa satuttamatta eli rakastaen. Ei se tarkoita sokerilla kuorrutettuja tyhjiä sanoja, vaan sana valintoja, miten asian esittää. Hyväksyvä rakkaus lähtee siitä, että rakastaa ja sietää myös niitä huonoja puolia toisessa. Pitää olla yhteensopivia. Joissakin jokin piirre ärsyttää kuin taas sama piirre jossakin toisessa ei.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Rakkaudessa ei nuhdella ei kuriteta. Ne totuudetkin voi sanoa satuttamatta eli rakastaen. Ei se tarkoita sokerilla kuorrutettuja tyhjiä sanoja, vaan sana valintoja, miten asian esittää. Hyväksyvä rakkaus lähtee siitä, että rakastaa ja sietää myös niitä huonoja puolia toisessa. Pitää olla yhteensopivia. Joissakin jokin piirre ärsyttää kuin taas sama piirre jossakin toisessa ei.
Onnea vaan sitten tuolle tiellesi.
Saatte sietää ja kärsiä toisianne rakkauden nimissä.
"En pidä siitä että käyt vieraissa ja flirttailet muille, mutta hyväksyn vajaavaisuutesi eikä sinun tarvitse muuttua."
"en pidä siitä että osoittelet pikkuveljeäsi isän ladatulla haulikolla, mutta hyväksyn vajaavaisuutesi eikä sinun tarvitse muuttua."
Onneksi ne eivät ole mitään turhia totuuksia.
Ja varmasti tehoavat.
Mutta kokeilehan läppästä avarilla poskelle ja sanoa, että jos kerrankin vielä flirttailet vieraille, niin voit olla varma että lennät ulos talosta!
Ja tukista pikku villeä että Siihen haulikkoon ei kosketa eikä ihmisiä osoitella aseella!
Nyt et mene viikkoon kavereille eikä tule viikkorahaa eikä karkkipäivää eikä puuhamaareissua ja jos kerrankin vielä kosket aseeseen ilman lupaa niin selkääsi saat ja kunnolla niin että naapuritkin näkevät!
:/ - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Onnea vaan sitten tuolle tiellesi.
Saatte sietää ja kärsiä toisianne rakkauden nimissä.
"En pidä siitä että käyt vieraissa ja flirttailet muille, mutta hyväksyn vajaavaisuutesi eikä sinun tarvitse muuttua."
"en pidä siitä että osoittelet pikkuveljeäsi isän ladatulla haulikolla, mutta hyväksyn vajaavaisuutesi eikä sinun tarvitse muuttua."
Onneksi ne eivät ole mitään turhia totuuksia.
Ja varmasti tehoavat.
Mutta kokeilehan läppästä avarilla poskelle ja sanoa, että jos kerrankin vielä flirttailet vieraille, niin voit olla varma että lennät ulos talosta!
Ja tukista pikku villeä että Siihen haulikkoon ei kosketa eikä ihmisiä osoitella aseella!
Nyt et mene viikkoon kavereille eikä tule viikkorahaa eikä karkkipäivää eikä puuhamaareissua ja jos kerrankin vielä kosket aseeseen ilman lupaa niin selkääsi saat ja kunnolla niin että naapuritkin näkevät!
:/Väkivalta ei ole vastaus väkivaltaan.
- Anonyymi00025
Anonyymi00015 kirjoitti:
Väkivalta ei ole vastaus väkivaltaan.
Sanoo kuka?
Häviäjäkö?
:/ - Anonyymi00035
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sanoo kuka?
Häviäjäkö?
:/Vastustakaa pahaa.
Älkääkä ottako osaa sen tekoihin, taikka teidät tuomitaan sen kanssa.
Sillä palvelijalle käy kuten herralleen, ja paha on tuomittu palvelijoineen.
Siksi on kehotettu lähtekää ulos siitä ettette ottaisi osaa sen synteihin ja saisi päällenne sen tuomiota.
- Anonyymi00004
Kaikki minun saamani kehut ovat kyllä olleet aitoja ja oikeista asioista annettuja. Turhia kehuja ei ole koskaan kertynyt. Turhaa valitusta, rutinaa ja moitetta sitten senkin edestä. Sanoisin siis, että Suomessa kehut ovat selvästi moitteita aidompia. Tai no ainakin oman kokemukseni mukaan.
- Anonyymi00006
Kirjoita jotain typerää mielipidettä someen, niin jo tulee niitä turhia kehuja peukkuja ja sydämiä........
:/ - Anonyymi00017
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kirjoita jotain typerää mielipidettä someen, niin jo tulee niitä turhia kehuja peukkuja ja sydämiä........
:/Juurikin näin :)
- Anonyymi00007
Kncel-mies - kaikkien naisten ”luottokaveri”. 😂
- Anonyymi00008
Just joo hehheh!
- Anonyymi00010
En voisi elää pappis saarnaajan kanssa
- Anonyymi00011
Höpö höpö. Kehut on aitoja ja sinun lyttäämis aloituksesi omaa epävarmuuttasi. Kukaan ei kehu ellei aihetta ole että kaikki kehut on ansaittuja. Sinusta ei siihen ole vaan pelkästään alentamaan. Älkää rakkaat naiset tuollaisen narsun koukuun lähtekö.🤷♀️
- Anonyymi00013
Taisit kirjoittaa kuvauksen itsestäsi.
Alentava narsku.
:/ - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Taisit kirjoittaa kuvauksen itsestäsi.
Alentava narsku.
:/Kolahti näköjään kovinki. Minua et huijaa ja jos minulla mitään valtaa siihen on niin et muitakaan. Minä näen tuollaiset pirulaiset jo kaukaa vaikka miksi pyhimykseksi itsensä peittelisivät. Olet paljastunut! 🤷♀️
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kolahti näköjään kovinki. Minua et huijaa ja jos minulla mitään valtaa siihen on niin et muitakaan. Minä näen tuollaiset pirulaiset jo kaukaa vaikka miksi pyhimykseksi itsensä peittelisivät. Olet paljastunut! 🤷♀️
No taisi näköjään kolahtaakin sinuun.
Mutta et taida nähdä mitä sanot ja mitä teet.
Et ansaitse kehuja tiedän jo sinut ennalta ja näen mikä sinä olet.
Ulkokultainen typerys. Katsohan omaa toimintaasi.
Voidaan väitellä asioista ja kuten ennenkin jälleen häviät ja piiloudut tyhtmyytesi ja ymmärtämättömuutesi taakse ja ketju lopulta poistetaan kuten ennenkin.
:/ - Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kolahti näköjään kovinki. Minua et huijaa ja jos minulla mitään valtaa siihen on niin et muitakaan. Minä näen tuollaiset pirulaiset jo kaukaa vaikka miksi pyhimykseksi itsensä peittelisivät. Olet paljastunut! 🤷♀️
Käärmeensikiöt, teidän olemuksenne paistaa läpi ja myrkkynne ei jää huomaamatta.
Se saastan löyhkä joka teidän sisällänne on, sen totuus paljastaa.
Sinä tiedät tasan tarkkaan että minä näen sinun lävitsesi.
:/ - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Käärmeensikiöt, teidän olemuksenne paistaa läpi ja myrkkynne ei jää huomaamatta.
Se saastan löyhkä joka teidän sisällänne on, sen totuus paljastaa.
Sinä tiedät tasan tarkkaan että minä näen sinun lävitsesi.
:/Sinä se käärme olet joka täällä myrkyissäsi sihiset. Eikö ole parempaa annettavaa lähimmäisillesi, kuten esim rakkautta ja armoa. No ei kai kun et ymmärrä niitä. Sen vielä sanon, että minua et huijaa. Et yksinkertaisesti pysty siihen. Et,et vaikka kuin käärmeenmyrkyissäsi kiemurtelisit.🤷♀️
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sinä se käärme olet joka täällä myrkyissäsi sihiset. Eikö ole parempaa annettavaa lähimmäisillesi, kuten esim rakkautta ja armoa. No ei kai kun et ymmärrä niitä. Sen vielä sanon, että minua et huijaa. Et yksinkertaisesti pysty siihen. Et,et vaikka kuin käärmeenmyrkyissäsi kiemurtelisit.🤷♀️
Narsu kuvittelee olevansa suurempi Jumalaansa. Hänellä on muka valta alistaa ja rangaista. Kuka tuollaiselle pienelle ihmis höytyvälle sellaisen vallan antoi? Älä unta näe.🤷♀️
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sinä se käärme olet joka täällä myrkyissäsi sihiset. Eikö ole parempaa annettavaa lähimmäisillesi, kuten esim rakkautta ja armoa. No ei kai kun et ymmärrä niitä. Sen vielä sanon, että minua et huijaa. Et yksinkertaisesti pysty siihen. Et,et vaikka kuin käärmeenmyrkyissäsi kiemurtelisit.🤷♀️
Ilman parannuksen tekoa ei ole armoa.
Sinä et itse ymmärrä miten asiat ovat, paha tuomitaan, sitä ei taputella päähän paitsi nyrkillä ja pesäpallomailalla.
Sinulla on taakkanasi omat sanasi ja siitä että tulet pyhää henkeä vastustamaan ja pilkkaamaan, sitä ei sinulle anteeksi anneta ja siitä on sinulle säädetty kova tuomio ja sen sinä kärsit ja maksat viimeistä ropoa myöden.
Sinun kiemurtelusi ei sinua auta vaan saa sinut yhä syvemmälle helvetin liekkeihin.
Sinut valhetta palveleva käärmeensikiö on helppo tunnistaa.
:/ - Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Narsu kuvittelee olevansa suurempi Jumalaansa. Hänellä on muka valta alistaa ja rangaista. Kuka tuollaiselle pienelle ihmis höytyvälle sellaisen vallan antoi? Älä unta näe.🤷♀️
Niin kuvittelet.
Lue tarkkaan käärme ja ota varoituksesta vaari.
Sinulle tapahtuu juuri niin kuin sanon.
:/ - Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ilman parannuksen tekoa ei ole armoa.
Sinä et itse ymmärrä miten asiat ovat, paha tuomitaan, sitä ei taputella päähän paitsi nyrkillä ja pesäpallomailalla.
Sinulla on taakkanasi omat sanasi ja siitä että tulet pyhää henkeä vastustamaan ja pilkkaamaan, sitä ei sinulle anteeksi anneta ja siitä on sinulle säädetty kova tuomio ja sen sinä kärsit ja maksat viimeistä ropoa myöden.
Sinun kiemurtelusi ei sinua auta vaan saa sinut yhä syvemmälle helvetin liekkeihin.
Sinut valhetta palveleva käärmeensikiö on helppo tunnistaa.
:/Katsotaan kuka siellä helvetin liekeissä kärvistelee. Minä tahdon hyvää. Rauhaa ja rakkautta, sinä tahdot hallita ja alistaa. Jumalasi ei tunnista sinua omakseen. Ei vaikka kuin pyhimykseksi itse itsesi ylentäisit. Ne jotka itsensä ylentää, ne alennetaan. Olet pelkää pohjasakkaa itsekkäine periaatteinesi. 🤷♀️
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Katsotaan kuka siellä helvetin liekeissä kärvistelee. Minä tahdon hyvää. Rauhaa ja rakkautta, sinä tahdot hallita ja alistaa. Jumalasi ei tunnista sinua omakseen. Ei vaikka kuin pyhimykseksi itse itsesi ylentäisit. Ne jotka itsensä ylentää, ne alennetaan. Olet pelkää pohjasakkaa itsekkäine periaatteinesi. 🤷♀️
Hyvää ja rauhaa ja rakkautta, niin varmaan, hedelmäsi oikein todistaa juuri päinvastaista.
Sinä et edes jumalaa tunne etkä varsinkaan minun jumalaani joka antaa pyhän hengen ja totuuden hengen.
Et sinä edes kirjoituksia ymmärrä, turha sinun on niitä siteerata.
Jos sinä kerran olet valheessa ja vastustat totuutta, niin tiedät jo siitä mitä sakkia silloin olet.
Minä olen helvetin valmistanut juuri sinun kaltaisiasi varten.
- Anonyymi00022
Miten kukaan voi olla noin katkera. yrittäisit nyt vaan tehdä elämälläsi jotain merkityksellistä.
- Anonyymi00024
Kysy itseltäsi sitä.
:/ - Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kysy itseltäsi sitä.
:/Käytät uskontoa hallitaksesi ja alistaaksesi. Vai väitätkö muuta. Jos sinulla olisi sydän rakastaa, niin osaisit myös armahtaa. Ei olisi tarvetta alistaa. Olet käärme paratiisissa,tiedät sen itsekkin ja teet kaiken tietoisesti. Mitä mieltä on Tästä Jumalasi, vai pidätkö Häntä pelkkänä pellenä?🤷♀️
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Käytät uskontoa hallitaksesi ja alistaaksesi. Vai väitätkö muuta. Jos sinulla olisi sydän rakastaa, niin osaisit myös armahtaa. Ei olisi tarvetta alistaa. Olet käärme paratiisissa,tiedät sen itsekkin ja teet kaiken tietoisesti. Mitä mieltä on Tästä Jumalasi, vai pidätkö Häntä pelkkänä pellenä?🤷♀️
Minä ymmärrän kirjoitukset, katso kun meillä joilla on henki, niin meille ne kirjoitukset on avattu.
Jos he katuvat niin anna anteeksi, mutta joiden synnit te pidätte, niille ne on pidetty.
Sinä yrität vaikuttaa tuomariin, halventamalla ja olemalla itse tuomari asiassasi.
Oikea käärmeiden käärme.
Puhuu kuin se lohikäärme joka avaa suunsa korkeinta vastaan.
Minun jumalani on minut varustanut juuri tallaamaan kaltaisesi käärmeet.
Ja sinä se pelle olet, joka ei edes tiedä eikä ymmärrä mistä puhuu ja mitä siteeraa.
Ulkokultainen fariseus.
Muistatko kenen tekoja sellaiset tekee?
:/ - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Minä ymmärrän kirjoitukset, katso kun meillä joilla on henki, niin meille ne kirjoitukset on avattu.
Jos he katuvat niin anna anteeksi, mutta joiden synnit te pidätte, niille ne on pidetty.
Sinä yrität vaikuttaa tuomariin, halventamalla ja olemalla itse tuomari asiassasi.
Oikea käärmeiden käärme.
Puhuu kuin se lohikäärme joka avaa suunsa korkeinta vastaan.
Minun jumalani on minut varustanut juuri tallaamaan kaltaisesi käärmeet.
Ja sinä se pelle olet, joka ei edes tiedä eikä ymmärrä mistä puhuu ja mitä siteeraa.
Ulkokultainen fariseus.
Muistatko kenen tekoja sellaiset tekee?
:/Olen niin pahoillani puolestasi. Siitä että joudut vastuuseen ajatuksistasi sanoistasi ja teoistasi. Mutta toki tiedän että se kaikki on parhaaksesi, kasvuksesi. Jokaisesta sanasta maksat seuraavassa elämässä. Ja tee se kiitollisuudella. Nähdäksesi omaa napaasi pidemmälle. Olet oppimisen arvoinen, äärettämän rakas , kaikkine vastaanharaamisine.🤷♀️
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Olen niin pahoillani puolestasi. Siitä että joudut vastuuseen ajatuksistasi sanoistasi ja teoistasi. Mutta toki tiedän että se kaikki on parhaaksesi, kasvuksesi. Jokaisesta sanasta maksat seuraavassa elämässä. Ja tee se kiitollisuudella. Nähdäksesi omaa napaasi pidemmälle. Olet oppimisen arvoinen, äärettämän rakas , kaikkine vastaanharaamisine.🤷♀️
Turhia sanoja, etkä sinä pahoillasi ole mistään.
:/ - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
:/Muistutan mitä teille sanottiin.
Te sanotte näkevänne, siksi syntinne pysyy.
:/ - Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
:/Ok. Mutta osaatko itse laittaa minulle, noita mielestäsi turhia sanoja, vai ainoastaan jotain muuta. Onko sinusta luomaan hyvää/ rakkautta ja armoa kaikenlaisille maan tallaajille vai koetko että armo on itseltäsi pois?🤷♀️
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ok. Mutta osaatko itse laittaa minulle, noita mielestäsi turhia sanoja, vai ainoastaan jotain muuta. Onko sinusta luomaan hyvää/ rakkautta ja armoa kaikenlaisille maan tallaajille vai koetko että armo on itseltäsi pois?🤷♀️
On kumma miten sellainen, jolla ei ole sitä sinettiä, voisi puhua armosta joka tarkoittaa pelastumista helvetiltä.
Siitä on säädetty takuu ja minulla se on sinulla ei.
Jos tuntisit kirjoitukset, tietäisit miten sen saisi.
:/ - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
On kumma miten sellainen, jolla ei ole sitä sinettiä, voisi puhua armosta joka tarkoittaa pelastumista helvetiltä.
Siitä on säädetty takuu ja minulla se on sinulla ei.
Jos tuntisit kirjoitukset, tietäisit miten sen saisi.
:/Jos lähimmäisesi helvettiin tuomitset niin sen helvetin luot itsellesi. Tiedän raamatun kirjoitoitukset. Mutta totuus on tarua ihmeellisempää. Miten on raamatun käsky rakasta lähimmäistä kuin itseäsi tahi että älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi. Nämä te laitatte lakanan alle ja nostatte esiin ne millä pyritte itsekkäästi muita alistamaan. Raamattu on kaksiteräinen miekka ja myöntää sen itsekkin. Älkää alkako uhoileen oikeassaolemisillanne ja ylentämään itseänne pyhän hengen lähettiläisiksi jos pyrkimyksenne on itsekkäät. 🤷♀️
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Jos lähimmäisesi helvettiin tuomitset niin sen helvetin luot itsellesi. Tiedän raamatun kirjoitoitukset. Mutta totuus on tarua ihmeellisempää. Miten on raamatun käsky rakasta lähimmäistä kuin itseäsi tahi että älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi. Nämä te laitatte lakanan alle ja nostatte esiin ne millä pyritte itsekkäästi muita alistamaan. Raamattu on kaksiteräinen miekka ja myöntää sen itsekkin. Älkää alkako uhoileen oikeassaolemisillanne ja ylentämään itseänne pyhän hengen lähettiläisiksi jos pyrkimyksenne on itsekkäät. 🤷♀️
Teille se sanottiin, että pysytte oikealla tiellä, mutta juuri te niitä rikotte ja niitä vaaditte muilta hyväksyttääksennen rikoksenne ja voisitte niiden turvin jatkaa väärällä tiellä.
Muista että vaikka fariseukset osasivat kirjoitukset ulkoa he eivät kykeneet ajamaan riivaajia ulos.
Heillä ei ole henkeä joka on tae siitä että pelastuu ja sitä ei saa kuin jumalalta.
Meidän joilla on henki ei tarvitse oppia teiltä joilla ei henkeä ole.
Te olette meidän jalkojemme alle alistettu.
:/ - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Teille se sanottiin, että pysytte oikealla tiellä, mutta juuri te niitä rikotte ja niitä vaaditte muilta hyväksyttääksennen rikoksenne ja voisitte niiden turvin jatkaa väärällä tiellä.
Muista että vaikka fariseukset osasivat kirjoitukset ulkoa he eivät kykeneet ajamaan riivaajia ulos.
Heillä ei ole henkeä joka on tae siitä että pelastuu ja sitä ei saa kuin jumalalta.
Meidän joilla on henki ei tarvitse oppia teiltä joilla ei henkeä ole.
Te olette meidän jalkojemme alle alistettu.
:/Oivoi... kun kaikki ei ymmärrä. Ei tikusta vääntämälläkään. Älkää heittäkö helmiä sioille. Luovutan. Mutta toivon sinulle kaikkea hyvää, ymmärryksiä ja oivalluksia. Olet niiden arvoinen ja Jumalan Siunausta Sinulle.🧡🤷♀️
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Oivoi... kun kaikki ei ymmärrä. Ei tikusta vääntämälläkään. Älkää heittäkö helmiä sioille. Luovutan. Mutta toivon sinulle kaikkea hyvää, ymmärryksiä ja oivalluksia. Olet niiden arvoinen ja Jumalan Siunausta Sinulle.🧡🤷♀️
Ja niin tapahtui kun edeltä kerroin.
Sinun osaksesi jää punnita noita kahta viimeistä, tuleeko ne aidosti sydämestäsi vai onko niissä se mainitsemasi itsekäs pyrkimys ja ulkokultaisuuden kuori jolla voi "näyttää hyvältä".
:/ - Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ja niin tapahtui kun edeltä kerroin.
Sinun osaksesi jää punnita noita kahta viimeistä, tuleeko ne aidosti sydämestäsi vai onko niissä se mainitsemasi itsekäs pyrkimys ja ulkokultaisuuden kuori jolla voi "näyttää hyvältä".
:/Minulla ei ole mitään menetettävää/ teeskenneltävää, kun en tunne sinua. Jospa laskisit miekkasi ja antaisit itsellesi oikeuden olla keskeneräinen. Huono riittämätön tahi jopa väärässä. Olisiko helpompi hengittää? Minä pystyn tuohon, pystytkö sinä?🤷♀️
- Anonyymi00042
Anonyymi00033 kirjoitti:
Muistutan mitä teille sanottiin.
Te sanotte näkevänne, siksi syntinne pysyy.
:/Mut sä näet...👍
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Minulla ei ole mitään menetettävää/ teeskenneltävää, kun en tunne sinua. Jospa laskisit miekkasi ja antaisit itsellesi oikeuden olla keskeneräinen. Huono riittämätön tahi jopa väärässä. Olisiko helpompi hengittää? Minä pystyn tuohon, pystytkö sinä?🤷♀️
Niin kaksinaismoraalia, ensin puhutaan lähimmäisestä ja sitten tuntemattomasta.
Mitä jos sinä lakkaisit kiemurtelemasta ja valehtelemasta ja sitten tekisit sen parannuksen, sillä se vaaditaan.
Usko pois, pedon ei anneta olla pedo, murhaajan ei anneta olla murhaaja, valehtelijan ei anneta olla valehtelija, vaikka he kuinka haluaisivat itselleen oikeutta ja tilaa tehdä vääryyttä.
Kaikkien on tehtävä parannus.
Ja kaikki sen tekevät joko ajallaan kun vaaditaan taikka helvetissä maksamalla kaiken sitä viimeistä ropoa myöden.
Siihen parannuksen tekoon sinun tulee kyetä eikä oikeuttamaan vääryyttäsi.
:/ - Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mut sä näet...👍
Niin näen.
Ja ne jotka näkevät eivät eksy eivätkä putoa kuoppaan.
Ja he voivat taluttaa muitakin niin, etteivät hekään putoa kuoppaan.
- Anonyymi00027
Joillekin näyttää olevan vaarallista pelkkä oma kehu. Liiallinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa781839Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341192Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134954Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77692
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210664On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 60615
- 35571
- 63561
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32548- 55517
- 36504
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82408
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12398