Onko ollut hyvä juhannus?
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Ei valittamista,
- Anonyymi00002
lummukkalaiset on näemmä lappajärven keskusteluissa , no ei ihme, sen verta ankeaa niillä on kauhavan alaisuudessa haluavat tännepäin
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
lummukkalaiset on näemmä lappajärven keskusteluissa , no ei ihme, sen verta ankeaa niillä on kauhavan alaisuudessa haluavat tännepäin
Vain itäkylässä voidaan ajatella noin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Itäkylässä on kaikki kunnossa, grilli kuumana 👍
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Itäkylässä onkin viisaus, muualla ei edes tiedetä mihin kuntaan lummukka kuuluu.
- Anonyymi00004
Itä kylän voi myydä yhdellä eurolla vimpelöisille.
- Anonyymi00007
Lappajärvellä kaikki hyvin.
- Anonyymi00008
Niin tuos tuumittihin tauno ja reino kans notta ennen juotihin lasipullo kaljaa paljonkin juhannuksena het monta päivää.
Hajettihi kerran taunon nuhvilla tuhti kärryn kans 15 koria kaljaa nissistä.
Laitettihin reinolle vanha laran penkki sinne kärryhyn. Reino joi het kahreksan kaljaa kotimatkalla. Siellä tyhjät pullot pyöri pitkin lavaa kun pysähryttihin kaatamahan juhannuskoivut. Reino oli jo niin pöhnäs että se ei osallistunut kaatohon notta superpesis - Anonyymi00011
Ville Rydman on hyvä ministeri. Äänestäisin.
- Anonyymi00012
Sohaisi muurahaispesään, kun haluaa leikata eteläsuomalaisista suojatyöpaikoista ja nollatutkimuksista.
- Anonyymi00013
kauhavalla ei edes junat pysähy, no ei mikään ihme kun firmat lähtöö kylästä seinäjoelle
- Anonyymi00014
Kyllä junat pysähtyy Kauhavalla.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyllä junat pysähtyy Kauhavalla.
jokunen vielä pysähtyy ,tulevaisuudessa ei yksikään
- Anonyymi00015
Juntit mietiskelee
- Anonyymi00017
Itä-Kauhavalla sijaitsee Etelä-Pohjanmaan suurin järvi Lappajärvi.
- Anonyymi00018
Sekin muutetaan pian Kauhavanjärveksi.
- Anonyymi00019
Mahtavaa oli, järvikin jo uimakelvoton levän ja hajun takia!
Kiitos eläkeläiset kun kuivatitte suot suoraan järveen, kuka järven putsaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493