Onko palkattu Ähtäriläisiä. Sitähän odotettiin et tulee työpaikkoja.
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
On siellä Ähtäriläisiä,mutta myös muualta tulleita .eikös se ole hyvä ,että tulee uusia ihmisiä tännekkin .
- Anonyymi00002
Ei ne tule kuin työpäivän ajaksi.
- Anonyymi00032
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei ne tule kuin työpäivän ajaksi.
eikös se Purra o saanu vieläkään niitä filippiiniläisiä töihin... että suomalaisia kalliilla palkataan...
- Anonyymi00003
Kyllä niitä Ähtäriläisiäkin käy töissä muuallakin kuin nurkan takana..
- Anonyymi00004
kukas on särkenyt tokmannin puutarhapuolen airan!!??
- Anonyymi00006
Näky olevan poliisi kuvaamassa päivällä🤔
- Anonyymi00008
eli varkaita käynyt JO!!
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
eli varkaita käynyt JO!!
Voi ei, joudutaan taas perustamaan tilapäinen valiokunta?
- Anonyymi00007
Ei ihme jos Ähtärissä ei oikein mikään kannata,, kun kaikki rikotaan tai paskotaan kateuksissa
- Anonyymi00009
Ois varmaan Ähtäristäkin löytynyt työttömiä...viinakauppa ja s-market luottaa eläkeläisten voimaan!
- Anonyymi00010
Juuri näin. Miksi suositaan eläkeläisiä.
- Anonyymi00016
Monessa muussakin on eläkeläisiä. Ymmärtäisivät lopettaa jo työnteon, ikää lähes 70. Nuoret työttöminä, sitten useasti nämä ikä keisarit arvostelee kun eivät mene töihin. Kyllä nuoret tekis töitä kun niitä olisi täällä. Muutto pois kiihtyy syksyä kohti, jäähän tänne reippaat eläkeläiset.
Ehkä rahan ahneus ajaa vanhukset töihin. Tehokkuus ja huolellisuus laskee iän myötä.
- Anonyymi00011
Työpaikkoja tuli mutta ähtäriläisiä ei voitu palkata kassalle. Täällä menivät velat, tulot, muiden ja omat rahat sekaisin. Antaisitko sinä ähtärin kepulaiselle vastuun rahojen käsittelystä. Äänestäjät antoivat mutta yritykset eivät ole niin typeriä kuin vaalikarja.
- Anonyymi00014
On riskaapeliä palkata ähtäriläinen. Viidenkymmenen prosentin mahdollisuus että saa Kepua äänestävän, riski on suuri.
- Anonyymi00015
Voi tätä teidän parjaaminen iloa...säälittävää.
- Anonyymi00018
Kyllä mua ainakin palveli aito Ähtäriläinen👍muutkin kyllä läy
- Anonyymi00019
Käy
- Anonyymi00020
Käykää te persejalkaiset perseaukiset saippuakaupassa. Me muut käydään Tampereen Stokkalla
- Anonyymi00021
Vitun tyhmää ajaa kaksi tuntia suuntaansa kaupoille, oli varallisuus mikä hyvänsä. Tampereen Stokka ei sitä paitsi ole mitenkään hirveän pramea tai iso kauppa.
- Anonyymi00023
Ähtäri meni nurin. Ilon päivä on😃😃😃😃
- Anonyymi00027
Sheriffien unelma…
- Anonyymi00024
Ähtärissä asuu mamuja
- Anonyymi00025
Hameväkiä
- Anonyymi00026
Seksirikollisia. Lähellä päiväkotia ja koulua.
- Anonyymi00028
hyvää juhannusta!
- Anonyymi00029
Grilli kuumaksi🥩🍻
- Anonyymi00030
Kannattais palkata eläkeläisiä hommiin, niinkun Ähtärissä on tapana..nuoret työttöminä ja yli-ikäiset vie kesätyöt ja muutkin. Olisi Alkolla ja muillakin tarvetta muuttaa toimintatapojaan!
- Anonyymi00031
Venetehtaalla myös
- Anonyymi00033
Mitäs toi sulle kuuluu ketä palkkaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522