Rintamäkeläiset uusintaan

Vanhaan ,parempaan aikaan

kyllä kaipaa tätä sarjaa,,,

15

3545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roman.Durak

Vintiöt-sarjan uusinnassa tulee "Linnamäkeläiset". Pipa-Tauno ystävineen :)

• Hogi

Rintamäkeläiset aivan loistava klassikko-sarja,kun
      kerran kaikkea roskaa uusitaan jatkuvasti,niin
      miksei sitten kerran jotain laadukastakin!
      Ainoa laatusarja on muuten tällä hetkellä
      Sherlock Holmesin muistelmat.

• Heti rupes soimaan Rintamäkeläisten urkutunnari päässä... Mahtaisko sitä olla soittoäänenä kännykkään? Olisi meinaan todellista suomalaista melankoliaa tarjolla...

• historialle.!!

Rintamäkeläisten malliin on monessa perheessä eletty ennenvanhaan.
      Mutta kun nykyään vain ne s...nan tositv:t on jotain. Historiaa ja varsinkin omien vanhempien ja isovanhempien aikaista ei pidetä minään. Vaikka kaikki ollaan niistä sen aikaisista "munaskuista" saatu alkumme ja elettykin jopa sitä aikaa.
      Älkää hyvät ihmiset hävetkö omia juurianne ja isovanhempianne ! Kunniottakaa niitä!

• Olen odottanut vuosia

Koska saadaan Rintamäkeläisistä kaikki jaksot DVD:lle,tätä olen hartaasti odottanut..PS. Elän toivossa ,että Rintamäkeläiset ovat jonain päivänä kaupan hyllyssä.TV2 tehkää jotain asian hyväksi, olisin niin kiitollinen....

• Rintamäkeläisfani

Voi, olen ihan samaa mieltä. Ja uusintana tv:stä koko sarja. Telkkarista tulee paljon uusintoja, mutta miksi ei näitä vanhoja hyviä sarjoja uusita?!

• RINTAMÄKELÄINEN

Laitetaanpas porukalle ylen tv-ohjelmien palautesivulle toivomus uusinnasta. Sitä kautta viesti voisi mennäkin perille. Tuskinpa näillä keskustelupalstojen jutuilla voi vaikuttaa.....

• maro69

Minäkin toivon hartaasti, että kaikki sarjan osat joko uusittaisiin tv.ssä ja vielä parempi, jos ne saisi dvd:nä. Maailman paras sarja, tulee lapsuus mieleen... Tv2:lle viestiä...

• TPienviljelijä

Rintamäkeläiset TV:hen ja nopeesti. No tanan tosi TV;t yököttää ja samat sarjat uusitaa kaksi-kolmekertaa vuodessa .tarttis saada vastinetta lupamaksuille tää juppi kutuurii risoo. Se oli hyvää ja inhimillistä aikaa mitä tuo Rintamäkeläiset kuvaa, Silloin oli hyvä olla ihmisillä

• parasta viihdettä

Samaa mieltä kuin edellinen....Rintamäkeläiset uusintaan ja nopeasti.Siinä oli sitä jotakin!!

• Shillälailla
    • Hahti Aljala

Ilmestynyt.
      DVD:llä 6 jaksoa vuosilta 1972-73. Ainakin Prismassa näkyi 11,95€
      Lisää kuulemma tulee jos myy tarpeeksi hyvin joten: ostakaa ostakaa.

• Skeba..

Loistava sarja, kuin 70-luvun Metsolat.. Koko sarja on saatava dvd:lle, eli nyt kaikki kauppaan ja Rintamäkeläiset dvd sieltä mukaan..:)

• Rintsut

Koko sarja tulee DVD:lle.. Heinäkuussa osat 3 ja 4 ja loput syksyllä :)

• Miksi näin?

Sarjan piti tulla nyt uusintana yleteemalla.Sen ohjelmatiedot ja koko sarja tuntuu kadonneet sieltä jäljettömiin.Muistan nähneeni vain yhden jakson.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6841
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe