Jos tytteli istuu minihameessa haarat levällään kesäisellä puiston penkillä ja ohikulkeva naimisissa oleva mies kääntyy häntä katsomaan, on siinä tehty merkittävää syntiä molemmin puolin ja Raamatusta osaa saarnamies etsiä kohdat, joilla todistaa niin tapahtuneen.
Kun koston ja vihan Herra Sebaot hävittää muutaman kansan ja jatkuvalla syötöllä tappaa ihmisiä onnettomuuksissa ja nälänhädissä, niin se on kuulema armoa ja viisautta. Jos sen tekisi joku muu, kuten Baphomet, Belsebuubi tai Lucifer, kyseessä olisi mitä raskain synti.
Entäpä jos kaikkivaltias kaikkitietävä ei vain tiedä tekevänsä itsekin syntiä? Kuka sen antaa hänelle anteeksi?
Kuka antaa Jumalalle Hänen syntinsä anteeksi?
14
65
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Kaiken lisäksi nimenomaan Herra Sebaot loi Saatanaksi myöhemmin muuttuneen arkkienkeli Luciferin, vaikka kaikkitietävänä tiesi tästä tulevan vastustajansa ja vajavaiseksi luomansa ihmisen syntiin houkuttajan, joten vastuu Saatanan vallasta Maan päällä on yksinomaan Herra Sebaotin.
- Anonyymi00002
No sinä tekouskovainen maalaismoukka tietysti.
- Anonyymi00003
En minä anna anteeksi kansanmurhia, teki ne millainen sebaotti tai jahwetti hyvänsä. Sellainen Jumala saa vaikka polvillaan kontata edessäni, mutta armoa ei tipu.
Onkos tuollainen nimittely muuten mitenkin Raamatun mukaista uskoa? Vai ihanko ateisti siellä huutelee? - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
En minä anna anteeksi kansanmurhia, teki ne millainen sebaotti tai jahwetti hyvänsä. Sellainen Jumala saa vaikka polvillaan kontata edessäni, mutta armoa ei tipu.
Onkos tuollainen nimittely muuten mitenkin Raamatun mukaista uskoa? Vai ihanko ateisti siellä huutelee?Ei Jumalan tontille niin vain mennä!
Näin luulen
Ukko Ylijumala ei anna armoa, tämän tietää jokainen kristinuskonharhainen paetessaan Ukon ylivaltaa kesäpäivinä tummien pilvien lyödessä tulta.
Epäjumalanpalvojalle on Ukko kauhistus jolta ei epäjumala voi pelastaa.- Anonyymi00005
Raamatussa lukee mm:
//Samoin jokainen, joka sanoo veljelleen: 'Senkin hölmö', on ansainnut Suuren neuvoston tuomion, ja se, joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen (Matt. 5:22)//
Toisaalla taas lukee:
//Mutta Jumala sanoi hänelle: 'Sinä hullu!... " (Luuk. 12:20)//
Älkää tehtkö niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon... - Anonyymi00006
>> Herra Sebaot hävittää muutaman kansan ja jatkuvalla syötöllä tappaa ihmisiä... <<
Ihmiset tappavat toisiaan. Tai menehtyvät muiden asioitten seurauksena, joita on maailmassa pilvin pimein ihmisen oman syntiinlankeemuksen seurauksena.
Jos Jumalalla jotain osuutta on ihmisten katastrofeissa, niin sillä tavalla, että nähdessään jonkin asian olevan tulossa, hän voi ottaa varjeluksensa pois, jolloin ihminen voi esim. kuolla, eikä hän estä sitä. - Anonyymi00007
Ja tämäkin aloitus olisi jäänyt tykkänään kirjoittamatta jos se Jeesukseksi mainittu olisi pitänyt lupauksensa tulla takaisin Maan päälle tuomitsemaan ihmiset, minkä piti hänen mukaansa tapahtua niinkin pian, että osa kuulijoistaan vielä henkeä huokuisi.
No onko miestä näkynyt tuomarin viitassaan?
Ei ole.
Petkuhuiputtaja.
Matteus 16:27-28
"27Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan.
28Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."- Anonyymi00008
Ole kärsivällinen, Hän tulee aivan varmasti!
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ole kärsivällinen, Hän tulee aivan varmasti!
Mutta Jeesushan vakuuttaa tuossa tulevansa takaisin Maan päälle tuomitsemaan ihmiset vielä osan hänen kuulijoistaan eläessä, ja on hyvin todennäköistä, ettei yhtään heistä ole kuluneen kahden vuosituhannen jälkeen enää elossa.
Miksi Jeesus huijasi tässä asiassa?
- Anonyymi00009
Hyvä Raamatun ja kristittyjen Jumala, antoi lait jakäskyt ihmisille, ei itselleen. Hänen ääretön viisas hyvyytensä, myös jätti lopullisesti Luziferin pahuuteen ja hyvät käskyt hylänneet kivisydämiset ihmiset omilleen jotka hukkuivat vedenpaisumuksessa. Nooa perheineen aloitti uuden alun. Jumalan Poika tuli ihmiseksi tähän maailmaan opettemaan järkevää rakkaudellista yhteisyyttä. Hän toi lihasydämen, eli omantunnon lakien ja käskyjen päälle. Nyt lainrikkojan kirous, on mahdollista saada anteeksi, vilpittömän katumuksen ja parannuksen kautta. Eikä Jeesus niitä enää muistele. Jeesuksen opetukset ovat ylivertaisen hyvät. Ne omaksumalla on pelastus varma.
- Anonyymi00010
Miltä siinä pelastuu? Kostonhimossaan ja kateudessaan sekopäisenä riehuvalta jumalaltako?
Halut ehkä ensi talvena osallistua pian perinteeksi muodostuvaan pelastusjuhlaani?
Siinä uskonharhainen astuu avantoon, jonka laa on 10 metriä vettä ja odottaa jeesuksen pelastavan.
Avanto on syvässä kohdassa jos sattuisikin niin ettei jeesus ihan kaikkia uskonharhaisia suostu vaikkapa syntitaakan vuoksi pelastamaan.
Seuraavana vuonna pitää muistaa tehdä avanto eri kohtaan, etteivät uskonharhaiset pääse seisoskelemaan edellisen talven syntisäkkien päällä.- Anonyymi00012
"Hänen ääretön viisas hyvyytensä, myös jätti lopullisesti Luziferin pahuuteen"
Kun Herra Sebaot loi kaiken, loi Hän myös Saatanaksi myöhemmin muuttuvan arkkenkeli Luciferin, vaikka kaikkitietävänä ilman muuta tiesi tästä tulevan vastustajansa ja ihmisen syntiin houkuttajan, joten vastuu Saatanan olemassaolosta ja vallasta Maan päällä on yksinomaan Herra Sebaotin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15788Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470