Uudehkoa autoa kannattaa huoltaa ihan jo sen vuoksi, että saa leimat huoltokirjaan ja auton arvo säilyy paremmin.
Omaan autoon teetin viimeisen huollon 5 v sitten ja sen jälkeen on menty pääosin öljynvaihdoilla ja mitä nyt itse pikkasen rassaillut.
Auto on pelannut moitteetta ja ikää on nyt 20 v. Piti se vaihtaa uudempaan jo silloin 5 v sitten mutta viimeisen huollon jälkeen aattelin, että mikäs kiire tässä. Ajellaan auto loppuun ti-meiningillä mutta loppua ei vaan näy.
Nyt pitäis tehdä vähän isompi jarruremppa. Ehkä saisin ne jotenkin ittekin kengitettyä mutta päätin, että teetän homman paikallisella korjaamolla (n. 1000 e juttu, suurin osa uusiks) ja hyvällä säkällä ajelen vielä 5 v lisää huoletta.
Kokemuksia auton huollosta
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483