” Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.”
Dan 12:2
MIHIN SINÄ KULJET
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jokaisella on määränpää, johon kulkee. Kukin voi tarkistaa suuntansa ja muuttaa sen tarvittaessa. Iankaikkisuus on huipputärkeä asia.
Jeesuksen luo on paras suunnistaa, sillä siellä on KAIKKI HYVIN. - Anonyymi00002
Kuinkas vahvoilla pohjilla kuvittelet itse olevasi, sen määränpään suhteen???
Minä vain sillä ettei tulisi pettymystä.- Anonyymi00003
Jeesus on kärsinyt ja kuollut minun syntieni tähden, vaikka ansaitsisin helvetin.
Hän on luvannut, ettei Hän heitä pois sitä, joka Hänen luokseen tulee.
SINULLAKIN on aivan yhtä hyvät mahdollisuudet pelastua kuin minullakin ja kenellä tahansa, sillä ihminen pelastuu VAIN Jeesuksen armon takia.
Joh 6:37
”Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.”
Joh 3:16
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Room 6:23
”Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
Room 8:1
Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jeesus on kärsinyt ja kuollut minun syntieni tähden, vaikka ansaitsisin helvetin.
Hän on luvannut, ettei Hän heitä pois sitä, joka Hänen luokseen tulee.
SINULLAKIN on aivan yhtä hyvät mahdollisuudet pelastua kuin minullakin ja kenellä tahansa, sillä ihminen pelastuu VAIN Jeesuksen armon takia.
Joh 6:37
”Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.”
Joh 3:16
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Room 6:23
”Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
Room 8:1
Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.Pahin rangaistus olisi joutua sinun ja kaltaistesi joukkioon.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pahin rangaistus olisi joutua sinun ja kaltaistesi joukkioon.
Saat ihan vapaasti valita, mihin haluat mennä.
Kukaan ei voi sinua Taivaaseen pakottaa.
Jeesus on kaiken valmiiksi tehnyt, kun Hän ristin puulla meidän syntiemme tähden kuoli. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pahin rangaistus olisi joutua sinun ja kaltaistesi joukkioon.
Tässä joukossa ainakin minä haluan olla ja VAIN Jeesuksen Kristuksen ansiosta.
”Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,…”
Ilmestyskirja 7:9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2022133
- 1341178
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa22824- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 9532