MIHIN SINÄ KULJET

Anonyymi-ap

” Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.”
Dan 12:2

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jokaisella on määränpää, johon kulkee. Kukin voi tarkistaa suuntansa ja muuttaa sen tarvittaessa. Iankaikkisuus on huipputärkeä asia.
      Jeesuksen luo on paras suunnistaa, sillä siellä on KAIKKI HYVIN.

    • Anonyymi00002

      Kuinkas vahvoilla pohjilla kuvittelet itse olevasi, sen määränpään suhteen???
      Minä vain sillä ettei tulisi pettymystä.

      • Anonyymi00003

        Jeesus on kärsinyt ja kuollut minun syntieni tähden, vaikka ansaitsisin helvetin.
        Hän on luvannut, ettei Hän heitä pois sitä, joka Hänen luokseen tulee.
        SINULLAKIN on aivan yhtä hyvät mahdollisuudet pelastua kuin minullakin ja kenellä tahansa, sillä ihminen pelastuu VAIN Jeesuksen armon takia.

        Joh 6:37
        ”Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.”

        Joh 3:16
        ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”

        Room 6:23
        ”Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”

        Room 8:1
        Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Jeesus on kärsinyt ja kuollut minun syntieni tähden, vaikka ansaitsisin helvetin.
        Hän on luvannut, ettei Hän heitä pois sitä, joka Hänen luokseen tulee.
        SINULLAKIN on aivan yhtä hyvät mahdollisuudet pelastua kuin minullakin ja kenellä tahansa, sillä ihminen pelastuu VAIN Jeesuksen armon takia.

        Joh 6:37
        ”Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.”

        Joh 3:16
        ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”

        Room 6:23
        ”Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”

        Room 8:1
        Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

        Pahin rangaistus olisi joutua sinun ja kaltaistesi joukkioon.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Pahin rangaistus olisi joutua sinun ja kaltaistesi joukkioon.

        Saat ihan vapaasti valita, mihin haluat mennä.
        Kukaan ei voi sinua Taivaaseen pakottaa.
        Jeesus on kaiken valmiiksi tehnyt, kun Hän ristin puulla meidän syntiemme tähden kuoli.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Pahin rangaistus olisi joutua sinun ja kaltaistesi joukkioon.

        Tässä joukossa ainakin minä haluan olla ja VAIN Jeesuksen Kristuksen ansiosta.

        ”Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,…”

        Ilmestyskirja 7:9


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe