Ville Rydman on parasta,mitä on tapahtunut tämän hallituksen aikana.Ahneet,krooniset JÄRJESTÖJEN POMOT.Vie rahat,lisäävät järjestöön rahan ottajia vaan.Työn tekevät hyväntekeväisyys työn tekijät.Lahjana.LUOJA Varjele meitä näiltä pedoilta,niitä on paljon.JOHTAN JOHTAJAA JNE..Mustat enkelit pois maasta.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Oikein sanottu, kyllä nyt on -MIES- Paikallaan - PerusSuomalainen -Rydman- !
- Anonyymi00002
Kyllä, hallitus voi kaatua Ryytiukkoon, mainiota!
- Anonyymi00011
Rydman...mies. Salli minun nauraa.
Kiukutteleva kakara.
- Anonyymi00003
Hurstin lepäjono on pyytänyt 50,000 euroa.EI SAANUT Ahneet säätiöt vie paljon enemmän.Eikä edes pyydä.Nyt jäitä hattuun näile käämiöille.Ei sentiäkään.takaisin perintään.SUORA YHTEYS Heikko osaisiin on,saavat rahat,ne jotka niitä tarvii.HÄVETKÄÄ KOKO HALLITUS.VILLE TEKI MIEHEN TYÖN.KIITOS VILLE.
- Anonyymi00005
Ei ole muiden säätiöiden vika jos Hurtille ei anneta rahoja ja onhan sielläkin ollut talousepäselvyyksiä aina joskus.
- Anonyymi00004
Kannattaisi avaajan hieman sivistää itseään ja ottaa asioista selvää, ettei aina totuus jäisi kokonaan populismin varjoon.
- Anonyymi00006
suora yhteys autettaviin.Väki luku pieni maa.On vaikka mitä läpän heittäää ja järjestöä turhaan.veli verkosto jäi nyt vähän niin kun kiinni.
- Anonyymi00007
Hurstin ruoka jono vaan pidentynyt,kun nämä mustat enkelit valloittaneet nämä Suomen köyhille tarkoitetut ilmais jakelutkin.E nsin vie sinne huitsinnevadaan avustuksina miljardit,sitten ne tulee tänne ruikuttamaan asunnot,ym Saavat kaikki järjestyksen sekaisin.SUOMI VAAN VELKAANTUU ENTISESTÄÄN.
Kun halutaan esittää demokratiaa niin silloin jokainen kansalainen siipiensä väristä huolimatta on osa yhteiskuntaa ja saa osallistua siinä missä punaisetkin!
- Anonyymi00009
Ne jotka ostavat meille vaikka pääministerin kuten KS pomo saavat sitä hieman enemmän.
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ne jotka ostavat meille vaikka pääministerin kuten KS pomo saavat sitä hieman enemmän.
Saavat enemmän mitä?
- Anonyymi00012
Extyökkäri kirjoitti:
Saavat enemmän mitä?
"Demokratiaa "
Anonyymi00012 kirjoitti:
"Demokratiaa "
Mitä tarkoitat käsitteellä "enemmän demokratiaa"?
Minä kuin ajattelen, että demokratiaa on tai sitä ei ole. Sosialismiin kallellaan olevissa maissahan on kansandemokratiaa, joka suomeksi tarkoittaa puoluediktatuuria!
- Anonyymi00010
Abloodit Ville.Lähti reippaasti avaamaan pimeen rahan,ja työnsolmuja.Saakohan nuo ahneet ORKUT,KUN Varastavat heikko osaisilta.Ei niillä kyllä järki päätä pakota.Pieni väki luku maa,kähmiötä enemmistö,kansanedutajiakin puolet liikaa.
- Anonyymi00013
mustat enkelit on aktiivisiä..painovat nappulaa.tästä sen näkee.niitä on paljon.Lisää ruinaavat kelan piikkiin tulioita,jotta saavat äänestäjiä.Nuo pitäis kaikki kerralla erottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921602
- 841085
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su3971023- 68995
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177944- 94861
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170613- 37608