Ulisee, kun huijarijärjestöt kavaltavat kansalaisten rahoja.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Kyse on ammattirikollisuudesta. Se on päivänselvä asia.
- Anonyymi00006
Poliitikoille rikollisuus on päivittäinen toimintatapa.
- Anonyymi00002
se elukka älähtää joho kalikka kolahtaa..
orpo ja kokoomus on laittomasti jakanu sukulaisilleen, akalleen, kavereilleen noita stea avustuksia ja nyt rahantulo on loppumassa.
Hirenoa rydman.. Pysy lujana niitte korruptio pellejen kansssa.
Rikollisten avustus järjestöjen työntekijät eivät tarvitse +5 tonnin palkkoja, taksimatkoja ym etuuksia.
Moni Suomalainen lapsiperhe, työtön, eläkeläinen ja opiskelija näkee ryysyissään nälkää ja kerää pulloja et sais ruokaa. tuon orpon kusipään takia.
Samaan aikaan mamuterroristit ajelee mersuilla ja saavat jonojen ohi kaikki halvimmat kaupunkien vuokra-asunnot. Rahaa riittää lähettää ulkomaille terroristi järjestöjen tukemiseen. Johan sitä tekee kokoomuksen mamu kansanedustajatkin.
orpo on maan petturi. - Anonyymi00004
Eikait esim ryti ollut lusimassa ilman omaa syytään?
- Anonyymi00005
Rydman on oikealla asialla. Hän on suomen paras poliitikko tällä hetkellä. Samanlaisia tarvitaan paljon lisää, niin saadaan Suomi vielä hyvään nousuun. Ihmiset ovat korviaan myöten kyllästyneet valehteleviin ja omia asioita ajaviin poliitikkoihin, jotka eivät välitä mitään tavallisesta kansasta. Joillekin vain julkisuushakuisuus on pääasia. Menevät pelehtimään vaikka mihin ohjelmaan kunhan vain saavat olla esillä.
Ville on rehellinen kunnon kansalainen. Kyllä rehellisyys vielä palkitaan.- Anonyymi00007
Seuraava hallitus on perussuomalaisten kokoama. Tuskin Orpolaisia paskanjauhajia otetaan mukaan.
- Anonyymi00009
Rydman on pm.
- Anonyymi00010
Tai sitten Purra ja Rydman ?
- Anonyymi00011
Kauhea ajatus pedofiili pm?
- Anonyymi00012
Orpo Starmeijerin kopiona .
- Anonyymi00013
Pääministeri Petteri Orpo ei vastannut Iltalehden kysymyksiin puhelimitse, eikä esikuntansa kautta kirjallisesti. Orpon erityisavustajan mukaan pääministerillä on muita kiireitä.
”Oma oveni ei ole pelkästään auki Jan Vapaavuorelle”
Valtiovarainministeriön budjettipäällikön Mika Niemelän mukaan on hienoa, että valtionhallinnossa on nykyään olemassa keskitetty palvelu valtionavustusten hakemista varten.
– Se on hyvä, että meillä on keskitetysti haut yhdessä paikassa. Se on läpinäkyvää ja hyvää hallintoa. Valtiokonttorin sivuilla on työvälineet valtionavustusten tarkasteluun, valtiovarainministeriön budjettipäällikkö Niemelä sanoo.
Niemelän mukaan lähtökohtana on se, että verorahoista myönnettävät valtionavustukset laitetaan avoimeen hakuun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483