Ei pieneen erimielisyyteen kaadu. Kepun ja muiden "sossu-komukoiden" turha odottaa ennenaikaisia vaaleja.
Rydmanin esitykset ovat sitä paitsi täysin perusteltuja. Tarkoitus on leikata järjestöjen organisaatiorakenteista e i ihmisiä auttavasta toiminnasta.
Rehti hallituksemme
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miksi persutrolli ei kehuisi Orpon sysimustaa hallitusta. Kaasua ja pamppua "sossukomukoillesi"?
- Anonyymi00002UUSI
Olisit sinäkin irrottautunut äidistäsi aiemmin kasvamaan, nyt äitinä sossuluukut Kela. Et ilman äitiä pärjää. Jokaisen tulisi itsestään edes huolehtia, ei jättä sitä yhteiskunnalle.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olisit sinäkin irrottautunut äidistäsi aiemmin kasvamaan, nyt äitinä sossuluukut Kela. Et ilman äitiä pärjää. Jokaisen tulisi itsestään edes huolehtia, ei jättä sitä yhteiskunnalle.
Kuulehan takuueläkeläinen. Minä olen elännyt omillani noin 35 vuotta ja elätän perheen ohella kaltaistasi nahjusta.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuulehan takuueläkeläinen. Minä olen elännyt omillani noin 35 vuotta ja elätän perheen ohella kaltaistasi nahjusta.
V..t sinulla Pankkolängvitsi mitään perhettä ole. Se lähti eri osoitteeseen ajat sitten.
Eikö shaahimielenosoituksesta ole kuin 35 vuotta? Ja rauhanjunasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99871
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25475
- 43472
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460
