Uraa uraa uraa!
VENÄJÄ KAATUU!
39
108
Vastaukset
- Anonyymi00001
Venäläiset laajoin joukoin puhuu varastetusta maasta, heitää kuvottaa että ukkeli varastaa maata muilta.
Taitaa ukkelin lähtö olla lähellä. - Anonyymi00002
Eikössen pitänyt kaatua jo aikoja sitten?
- Anonyymi00003
Olisi ollut hyvä, mutta hyvää kannattaa kyllä odottaakin 😊
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olisi ollut hyvä, mutta hyvää kannattaa kyllä odottaakin 😊
Sitä ns. hyvää, joka suomalaisille luvattiin poliitikkojen ja toimittajien kuin yhdestä suusta lausuttuna jo koronarajoitusten vastineeksi, on nyt odoteltu rapiat 6 vuotta, mutta ei vaan viljoa näy.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sitä ns. hyvää, joka suomalaisille luvattiin poliitikkojen ja toimittajien kuin yhdestä suusta lausuttuna jo koronarajoitusten vastineeksi, on nyt odoteltu rapiat 6 vuotta, mutta ei vaan viljoa näy.
Mitä ihmettä horiset?
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sitä ns. hyvää, joka suomalaisille luvattiin poliitikkojen ja toimittajien kuin yhdestä suusta lausuttuna jo koronarajoitusten vastineeksi, on nyt odoteltu rapiat 6 vuotta, mutta ei vaan viljoa näy.
Ja karjala edelleen palauttammatta muun kuin oluttölkkien osalta.
- Anonyymi00004
No voivoi. Mites sitten kävisi sille Suomen sulkemalle rajalle, jonka luottopakkina Putin on toiminut? Vai liittyikö Suomi Natoon vain saadakseen sotilaallista apua pakolaisia vastaan?
- Anonyymi00007
Taasko, voe mahoton...
- Anonyymi00008
Hyvää kannattaa kyllä odottaakin 😊
- Anonyymi00009
Toivottavasti Zelenski antaa Putinille 1×2 metriä maapläntin Donbassista ettei ihan hukkaan sotiminen mennyt.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009
2026-06-23 12:29:15
Toivottavasti Zelenski antaa Putinille 1×2 metriä maapläntin Donbassista ettei ihan hukkaan sotiminen mennyt.
zzzzzzzzzzzzzzzzz
Tuossa on sen tulevan maabläntin mitat:
"Arkussa haudattava vainaja haudataan arkkuhautaan. Arkkuhautaus voidaan
suorittaa syvyyksiin 1.5m, 2.1m ja 2.7m.Arkkuhaudan vähimmäismitat ovat 2.5m
(pituus) ja 1.0m (leveys). Vanhoissa haudoissa voi olla muitakin mittoja."
https://shk.fi/application/files/9917/4800/5755/hautausmaa_alan_nimikkeet.pdf - Anonyymi00012
Ei taida olla Zeleskyyllä mitään määräysvaltaaa Donbassin maa-alasta, se on Putinin maata.
- Anonyymi00029
Sinulle on se jo varattu,aikaa sitten👍
- Anonyymi00011
Putini RIKOLLINEN ROISTO TAPPAJA 2 000 000 VENÄLÄISTÄ TAPPANUT LEIKKIES
- Anonyymi00016
Nato Tiltua JURPPII.
- Anonyymi00018
kuka noista viittii lukua pitää....
- Anonyymi00032
Anonyymi00016 kirjoitti:
Nato Tiltua JURPPII.
Spämmipete havaittu.
Slava Russia !
Z- Anonyymi00017
😂😂😂
- Anonyymi00015
Venäläiset käyttää jo Putinista sanaa "hirviö".
Pitääköhän sitä oikeasti alkaa hommaamaan niitä popcorneja?- Anonyymi00024
Älä nyt vielä, ehtivät mennä piloille.
- Anonyymi00019
Venäjän täyttä tuhoutumista ootellen ,
- Anonyymi00020
Venäjä ei Nato Tiltun höpinöillä oo kaatunu tähän päivään mennessä. Ei se kaadu vastedeskään.
- Anonyymi00033
Spämmipete havaittu.
- Anonyymi00021
Venäläiset jo myöntää avoimesti että Putin on järjettömän veljessodan jo hävinnyt.
- Anonyymi00022
Hevonpaskaa.
- Anonyymi00023
79% venäläisistä seisoo Putinin takana, se takaa Venäjälle varman voiton sodassa, vaikka itse Nato hyökkäisi Venäjälle.
Левада-Центр : Indikaattorit https://share.google/zOdx941AKlPYLeVPd - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
79% venäläisistä seisoo Putinin takana, se takaa Venäjälle varman voiton sodassa, vaikka itse Nato hyökkäisi Venäjälle.
Левада-Центр : Indikaattorit https://share.google/zOdx941AKlPYLeVPd😂😂😂
No ei todellakaan seiso! - Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
79% venäläisistä seisoo Putinin takana, se takaa Venäjälle varman voiton sodassa, vaikka itse Nato hyökkäisi Venäjälle.
Левада-Центр : Indikaattorit https://share.google/zOdx941AKlPYLeVPd79% venäläisistä seisoo Putinin takana puukko tanassa, joko nyt.
- Anonyymi00030
Anonyymi00023 kirjoitti:
79% venäläisistä seisoo Putinin takana, se takaa Venäjälle varman voiton sodassa, vaikka itse Nato hyökkäisi Venäjälle.
Левада-Центр : Indikaattorit https://share.google/zOdx941AKlPYLeVPdOn venäläisillä todella hyvä presidentti.
- Anonyymi00031
Anonyymi00025 kirjoitti:
😂😂😂
No ei todellakaan seiso!Ei vain sinulla seiso,varmaan johtuu sotapsykoosista ja natokiimasta😂😂😂😂
- Anonyymi00028
Ei venäjä kaadu mihinkään ,mutta eurostoliitto tulee romahtamaan ja kaatumaan🇷🇺❤️❤️❤️🇷🇺👍
- Anonyymi00037
Eurostoliitto ei ole mikää maa vaan vapaaehtoinen talousliitto, romahti se tai ei niin sillä ei ole merkitystä mihinkään.
- Anonyymi00034
Venäjän (silloisen Neuvostoliiton) kaatumista ovat jotkin odottaneet jo vuodesta 1941. Ja enemmän on aikaa viellä edessä.
- Anonyymi00035
Jollakulla on kovin huono muisti.
- Anonyymi00036
Putinilla on vielä taistelumoodi päällä. Hän sai nerokkaan ajatuksen:
Putin käski puolustuministeriötä minimoimaan ukrainalaisten iskujen vaikutukset.- Anonyymi00039
Aivan. Homma on nyt taas hoidossa, kun tsaari antoi mahtikäskyn!
- Anonyymi00040
Ei hätiä mitiä; Putin hoitaa homman.
- Anonyymi00041
Toisen maailmansodan loppumetreillä saksalaiset uskoivat, että jos joku voi vielä sodan kääntää, niin se on Hitler. Mitä nyt uskovat russotrollimme?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673