VENÄJÄ KAATUU!

Anonyymi-ap

Uraa uraa uraa!

39

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Venäläiset laajoin joukoin puhuu varastetusta maasta, heitää kuvottaa että ukkeli varastaa maata muilta.
      Taitaa ukkelin lähtö olla lähellä.

    • Anonyymi00002

      Eikössen pitänyt kaatua jo aikoja sitten?

      • Anonyymi00003

        Olisi ollut hyvä, mutta hyvää kannattaa kyllä odottaakin 😊


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Olisi ollut hyvä, mutta hyvää kannattaa kyllä odottaakin 😊

        Sitä ns. hyvää, joka suomalaisille luvattiin poliitikkojen ja toimittajien kuin yhdestä suusta lausuttuna jo koronarajoitusten vastineeksi, on nyt odoteltu rapiat 6 vuotta, mutta ei vaan viljoa näy.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Sitä ns. hyvää, joka suomalaisille luvattiin poliitikkojen ja toimittajien kuin yhdestä suusta lausuttuna jo koronarajoitusten vastineeksi, on nyt odoteltu rapiat 6 vuotta, mutta ei vaan viljoa näy.

        Mitä ihmettä horiset?


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Sitä ns. hyvää, joka suomalaisille luvattiin poliitikkojen ja toimittajien kuin yhdestä suusta lausuttuna jo koronarajoitusten vastineeksi, on nyt odoteltu rapiat 6 vuotta, mutta ei vaan viljoa näy.

        Ja karjala edelleen palauttammatta muun kuin oluttölkkien osalta.


    • Anonyymi00004

      No voivoi. Mites sitten kävisi sille Suomen sulkemalle rajalle, jonka luottopakkina Putin on toiminut? Vai liittyikö Suomi Natoon vain saadakseen sotilaallista apua pakolaisia vastaan?

    • Anonyymi00007

      Taasko, voe mahoton...

    • Anonyymi00008

      Hyvää kannattaa kyllä odottaakin 😊

    • Anonyymi00009

      Toivottavasti Zelenski antaa Putinille 1×2 metriä maapläntin Donbassista ettei ihan hukkaan sotiminen mennyt.

      • Anonyymi00010

        Anonyymi00009
        2026-06-23 12:29:15
        Toivottavasti Zelenski antaa Putinille 1×2 metriä maapläntin Donbassista ettei ihan hukkaan sotiminen mennyt.
        zzzzzzzzzzzzzzzzz

        Tuossa on sen tulevan maabläntin mitat:
        "Arkussa haudattava vainaja haudataan arkkuhautaan. Arkkuhautaus voidaan
        suorittaa syvyyksiin 1.5m, 2.1m ja 2.7m.Arkkuhaudan vähimmäismitat ovat 2.5m
        (pituus) ja 1.0m (leveys). Vanhoissa haudoissa voi olla muitakin mittoja."
        https://shk.fi/application/files/9917/4800/5755/hautausmaa_alan_nimikkeet.pdf


      • Anonyymi00012

        Ei taida olla Zeleskyyllä mitään määräysvaltaaa Donbassin maa-alasta, se on Putinin maata.


      • Anonyymi00029

        Sinulle on se jo varattu,aikaa sitten👍


    • Anonyymi00011

      Putini RIKOLLINEN ROISTO TAPPAJA 2 000 000 VENÄLÄISTÄ TAPPANUT LEIKKIES

      • Anonyymi00016

        Nato Tiltua JURPPII.


      • Anonyymi00018

        kuka noista viittii lukua pitää....


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Nato Tiltua JURPPII.

        Spämmipete havaittu.


    • Slava Russia !

      Z

      • Anonyymi00017

        😂😂😂


    • Anonyymi00015

      Venäläiset käyttää jo Putinista sanaa "hirviö".

      Pitääköhän sitä oikeasti alkaa hommaamaan niitä popcorneja?

      • Anonyymi00024

        Älä nyt vielä, ehtivät mennä piloille.


    • Anonyymi00019

      Venäjän täyttä tuhoutumista ootellen ,

    • Anonyymi00020

      Venäjä ei Nato Tiltun höpinöillä oo kaatunu tähän päivään mennessä. Ei se kaadu vastedeskään.

      • Anonyymi00033

        Spämmipete havaittu.


    • Anonyymi00021

      Venäläiset jo myöntää avoimesti että Putin on järjettömän veljessodan jo hävinnyt.

      • Anonyymi00022

        Hevonpaskaa.


      • Anonyymi00023

        79% venäläisistä seisoo Putinin takana, se takaa Venäjälle varman voiton sodassa, vaikka itse Nato hyökkäisi Venäjälle.

        Левада-Центр : Indikaattorit https://share.google/zOdx941AKlPYLeVPd


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        79% venäläisistä seisoo Putinin takana, se takaa Venäjälle varman voiton sodassa, vaikka itse Nato hyökkäisi Venäjälle.

        Левада-Центр : Indikaattorit https://share.google/zOdx941AKlPYLeVPd

        😂😂😂
        No ei todellakaan seiso!


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        79% venäläisistä seisoo Putinin takana, se takaa Venäjälle varman voiton sodassa, vaikka itse Nato hyökkäisi Venäjälle.

        Левада-Центр : Indikaattorit https://share.google/zOdx941AKlPYLeVPd

        79% venäläisistä seisoo Putinin takana puukko tanassa, joko nyt.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        79% venäläisistä seisoo Putinin takana, se takaa Venäjälle varman voiton sodassa, vaikka itse Nato hyökkäisi Venäjälle.

        Левада-Центр : Indikaattorit https://share.google/zOdx941AKlPYLeVPd

        On venäläisillä todella hyvä presidentti.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        😂😂😂
        No ei todellakaan seiso!

        Ei vain sinulla seiso,varmaan johtuu sotapsykoosista ja natokiimasta😂😂😂😂


    • Anonyymi00028

      Ei venäjä kaadu mihinkään ,mutta eurostoliitto tulee romahtamaan ja kaatumaan🇷🇺❤️❤️❤️🇷🇺👍

      • Anonyymi00037

        Eurostoliitto ei ole mikää maa vaan vapaaehtoinen talousliitto, romahti se tai ei niin sillä ei ole merkitystä mihinkään.


    • Anonyymi00034

      Venäjän (silloisen Neuvostoliiton) kaatumista ovat jotkin odottaneet jo vuodesta 1941. Ja enemmän on aikaa viellä edessä.

      • Anonyymi00035

        Jollakulla on kovin huono muisti.


    • Anonyymi00036

      Putinilla on vielä taistelumoodi päällä. Hän sai nerokkaan ajatuksen:

      Putin käski puolustuministeriötä minimoimaan ukrainalaisten iskujen vaikutukset.

      • Anonyymi00039

        Aivan. Homma on nyt taas hoidossa, kun tsaari antoi mahtikäskyn!


      • Anonyymi00040

        Ei hätiä mitiä; Putin hoitaa homman.


    • Anonyymi00041

      Toisen maailmansodan loppumetreillä saksalaiset uskoivat, että jos joku voi vielä sodan kääntää, niin se on Hitler. Mitä nyt uskovat russotrollimme?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe