Suomessa on edelleen vallalla käsitys, että hallitus voi luoda työpaikkoja tai ajaa yrityksiä konkurssiin. Tosin näin ajattelee vain vihervasemmisto. Ei ketkään normaalijärjellä varustetut ihmiset.
RKP ajattelee ihan niin kuin sovitaan kunhan ruotsin kielen asema säilyy ja suomen ruotsalaisten erikoisoikeuksiin ei kosketa.
Uskomatonta mutta totta
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vihervasemmisto syöttää tällaista tuubaa omalle yksinkertaiselle äänestäjäkunnalleen ja se uppoaa siihen porukkaan täysin. Yksinkertaisia kun ovat. Demareiden äänestäjät ovat pitkälti luku- ja kirjoitustaidottomia kumiveneen tuomia matuja.
- Anonyymi00004
Vassujen älykkyys onko sitä, ei.
- Anonyymi00006
Pääministeri Petteri Orpon (kok.) hallitus on ohjelmassaan asettanut tavoitteeksi luoda 100 000 uutta työpaikkaa. Tavoitteen toteutuminen on kuitenkin osoittautunut haastavaksi, sillä talouden ja työllisyyden kehitys on poikennut merkittävästi hallituksen alkuperäisistä ennusteista.Työllisyystavoitteen nykytilaOrpon hallituksen tavoitteena on nostaa työllisyysastetta merkittävästi. Tavoitteen taustalla on tarve turvata julkisen talouden kestävyys ja taittaa velkaantuminen.Uusimmat arviot: Viimeisimmät talousennusteet ja poliittiset keskustelut osoittavat, että 100 000 uuden työpaikan lunastaminen on vaarassa jäädä saavuttamatta.Työllisyyden kehitys: Toisin kuin hallitus toivoi, työllisyystilanne on heikentynyt useilla toimialoilla ja työttömyys on kasvanut. Esimerkiksi oppositiopuolueet ovat kritisoineet hallitusta työllisyystoimien epäonnistumisesta ja työpaikkalupausten lunastamattomuudesta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pääministeri Petteri Orpon (kok.) hallitus on ohjelmassaan asettanut tavoitteeksi luoda 100 000 uutta työpaikkaa. Tavoitteen toteutuminen on kuitenkin osoittautunut haastavaksi, sillä talouden ja työllisyyden kehitys on poikennut merkittävästi hallituksen alkuperäisistä ennusteista.Työllisyystavoitteen nykytilaOrpon hallituksen tavoitteena on nostaa työllisyysastetta merkittävästi. Tavoitteen taustalla on tarve turvata julkisen talouden kestävyys ja taittaa velkaantuminen.Uusimmat arviot: Viimeisimmät talousennusteet ja poliittiset keskustelut osoittavat, että 100 000 uuden työpaikan lunastaminen on vaarassa jäädä saavuttamatta.Työllisyyden kehitys: Toisin kuin hallitus toivoi, työllisyystilanne on heikentynyt useilla toimialoilla ja työttömyys on kasvanut. Esimerkiksi oppositiopuolueet ovat kritisoineet hallitusta työllisyystoimien epäonnistumisesta ja työpaikkalupausten lunastamattomuudesta.
AI aivoinvaliidi antaa hassuja tuloksia.
- Anonyymi00002
Miksi ne sitten ennen vaaleja lupaavat luoda niitä työpaikkoja jos hallitukseen asti pääsevät?
- Anonyymi00005
Vaalivalheet ja känsä uskoo.
- Anonyymi00003
Ei kukaan ole sellaisia lupauksia antanut, että HE luovat uusia työpaikkoja. He ovat sanoneet, että jos asiat menee niin kuin on kaavailtu niin se saattaisi tietää 100 000 uutta työpaikkaa. Yritykset niitä työpaikkoja luo eikä eduskunta ja hallitus. Yritykset taas luovat uusia työpaikkoja jos ulkomainen vienti vetää.
- Anonyymi00008
Uskotaan.
- Anonyymi00009
Aloittaja on täysi IDIOOTTI!
HALLITUKSEN TOIMET LUOVAT TÄHÄN MAAHAN TYÖTTÖMIÄ JA KONKURSSEJA.
EI TÄMÄ OLE MIKÄÄN VIHERVASEMMISTO KYSYMYS. HALUTESSAAN HALLITUS VOI LUODA MYÖS LISÄÄ TÖITÄ TÄHÄN MAAHAN, MUTTA SELLAISTA KYKYÄ NYKYISELLÄ, HISTORIAN PASKIMMALLA HALLITUKSELLA EI OLE.- Anonyymi00010
Vaikka oletkin umpityhmä vassari niin kysyn kuitenkin, että miten hallitus voi luoda lisää uusiä työpaikkoja? Miten se luomisprosessi käytännössä etenee? Luoko hallitus ensin jonkun firman tekemään jotain ja sitten hallitus sijoittaa sinne x määrän työntekijöitä tekemään jotain x työtä? Maksaako noille työntekijöille palkan joku x instanssi vai suomen valtio. Mikä tekee siitä hallituksen luomasta firmasta kannattavan, että valtion ei tarvitse tulea sitä verorahoilla? Kuvaile omin sanoin, että kuinka hallitus luo työpaikkoja?
- Anonyymi00012
Hallitus voi luoda edellytyksiä sijoittaa ja rakentaa tuotantoa suomeen.
Valitettavasti se ei onnistu sääntelyä lisäämällä ja väliportaan lupamaksuja keräämällä.
Mikä tahansa sijoitus tai tuotanto ei ole työllisyysnäkökulmasta kannattavaa.
Näitä kannattaa välttää. - Anonyymi00015
Käsitys on olemassa sen takia, että se on edelleen totta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592