Uskomatonta mutta totta

Anonyymi-ap

Suomessa on edelleen vallalla käsitys, että hallitus voi luoda työpaikkoja tai ajaa yrityksiä konkurssiin. Tosin näin ajattelee vain vihervasemmisto. Ei ketkään normaalijärjellä varustetut ihmiset.

RKP ajattelee ihan niin kuin sovitaan kunhan ruotsin kielen asema säilyy ja suomen ruotsalaisten erikoisoikeuksiin ei kosketa.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Vihervasemmisto syöttää tällaista tuubaa omalle yksinkertaiselle äänestäjäkunnalleen ja se uppoaa siihen porukkaan täysin. Yksinkertaisia kun ovat. Demareiden äänestäjät ovat pitkälti luku- ja kirjoitustaidottomia kumiveneen tuomia matuja.

      • Anonyymi00004

        Vassujen älykkyys onko sitä, ei.


      • Anonyymi00006

        Pääministeri Petteri Orpon (kok.) hallitus on ohjelmassaan asettanut tavoitteeksi luoda 100 000 uutta työpaikkaa. Tavoitteen toteutuminen on kuitenkin osoittautunut haastavaksi, sillä talouden ja työllisyyden kehitys on poikennut merkittävästi hallituksen alkuperäisistä ennusteista.Työllisyystavoitteen nykytilaOrpon hallituksen tavoitteena on nostaa työllisyysastetta merkittävästi. Tavoitteen taustalla on tarve turvata julkisen talouden kestävyys ja taittaa velkaantuminen.Uusimmat arviot: Viimeisimmät talousennusteet ja poliittiset keskustelut osoittavat, että 100 000 uuden työpaikan lunastaminen on vaarassa jäädä saavuttamatta.Työllisyyden kehitys: Toisin kuin hallitus toivoi, työllisyystilanne on heikentynyt useilla toimialoilla ja työttömyys on kasvanut. Esimerkiksi oppositiopuolueet ovat kritisoineet hallitusta työllisyystoimien epäonnistumisesta ja työpaikkalupausten lunastamattomuudesta.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Pääministeri Petteri Orpon (kok.) hallitus on ohjelmassaan asettanut tavoitteeksi luoda 100 000 uutta työpaikkaa. Tavoitteen toteutuminen on kuitenkin osoittautunut haastavaksi, sillä talouden ja työllisyyden kehitys on poikennut merkittävästi hallituksen alkuperäisistä ennusteista.Työllisyystavoitteen nykytilaOrpon hallituksen tavoitteena on nostaa työllisyysastetta merkittävästi. Tavoitteen taustalla on tarve turvata julkisen talouden kestävyys ja taittaa velkaantuminen.Uusimmat arviot: Viimeisimmät talousennusteet ja poliittiset keskustelut osoittavat, että 100 000 uuden työpaikan lunastaminen on vaarassa jäädä saavuttamatta.Työllisyyden kehitys: Toisin kuin hallitus toivoi, työllisyystilanne on heikentynyt useilla toimialoilla ja työttömyys on kasvanut. Esimerkiksi oppositiopuolueet ovat kritisoineet hallitusta työllisyystoimien epäonnistumisesta ja työpaikkalupausten lunastamattomuudesta.

        AI aivoinvaliidi antaa hassuja tuloksia.


    • Anonyymi00002

      Miksi ne sitten ennen vaaleja lupaavat luoda niitä työpaikkoja jos hallitukseen asti pääsevät?

      • Anonyymi00005

        Vaalivalheet ja känsä uskoo.


    • Anonyymi00003

      Ei kukaan ole sellaisia lupauksia antanut, että HE luovat uusia työpaikkoja. He ovat sanoneet, että jos asiat menee niin kuin on kaavailtu niin se saattaisi tietää 100 000 uutta työpaikkaa. Yritykset niitä työpaikkoja luo eikä eduskunta ja hallitus. Yritykset taas luovat uusia työpaikkoja jos ulkomainen vienti vetää.

      • Anonyymi00008

        Uskotaan.


    • Anonyymi00009

      Aloittaja on täysi IDIOOTTI!
      HALLITUKSEN TOIMET LUOVAT TÄHÄN MAAHAN TYÖTTÖMIÄ JA KONKURSSEJA.
      EI TÄMÄ OLE MIKÄÄN VIHERVASEMMISTO KYSYMYS. HALUTESSAAN HALLITUS VOI LUODA MYÖS LISÄÄ TÖITÄ TÄHÄN MAAHAN, MUTTA SELLAISTA KYKYÄ NYKYISELLÄ, HISTORIAN PASKIMMALLA HALLITUKSELLA EI OLE.

      • Anonyymi00010

        Vaikka oletkin umpityhmä vassari niin kysyn kuitenkin, että miten hallitus voi luoda lisää uusiä työpaikkoja? Miten se luomisprosessi käytännössä etenee? Luoko hallitus ensin jonkun firman tekemään jotain ja sitten hallitus sijoittaa sinne x määrän työntekijöitä tekemään jotain x työtä? Maksaako noille työntekijöille palkan joku x instanssi vai suomen valtio. Mikä tekee siitä hallituksen luomasta firmasta kannattavan, että valtion ei tarvitse tulea sitä verorahoilla? Kuvaile omin sanoin, että kuinka hallitus luo työpaikkoja?


    • Anonyymi00012

      Hallitus voi luoda edellytyksiä sijoittaa ja rakentaa tuotantoa suomeen.
      Valitettavasti se ei onnistu sääntelyä lisäämällä ja väliportaan lupamaksuja keräämällä.
      Mikä tahansa sijoitus tai tuotanto ei ole työllisyysnäkökulmasta kannattavaa.
      Näitä kannattaa välttää.

    • Anonyymi00015

      Käsitys on olemassa sen takia, että se on edelleen totta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe