Jani Wikholm on kuollut. Mediassa kirjoitettiin hänen moninaisista sairauksistaan kuten maksakirroosista, hengenahdistuksista, maanisuudesta sun muuta. Kaikki viittaa jälleen psykiatriaan ja psyykenlääkemyrkytykseen.
Psyykemyrkyt vaurioittavat maksaa pahemmin kuin alkoholi, koska kyseessä on teollisuudessa valmistetut kemikaalit. Alkoholi on kuitenkin puhdas luonnontuote. Lääkkeet vaurioittavat niin maksaa kuin munuaisia, ja aiheuttaa hengenahdistusta ja nielemisvaikeuksia. Olen täysin vakuuttunut että psykiatria sai uuden julkkisuhrin. Kaikki oireet viittaa suoraan siihen. Kuinka kauan kestää uskoa tosiasiat, ja kieltää kuolemansyyt jotka toistuvat silmiemme edessä, ja joilla on kaikilla yhteinen tekijä, psyykemyrkyt ja psykiatri.
Jani Wikholm rest in peace
29
114
Vastaukset
- Anonyymi00001
Harva niistä, joiden mielenterveyttä "hoidetaan", näyttää tai vaikuttaa kovin terveille.
- Anonyymi00006
Mutta jokainen joka erehtyy psyykenlääkkeisiin, muuttuu saman oloiseksi kuin huumeiden käyttäjät, koska he itse asiassa ovatkin sellaisia. Nämä lääkkeenä myytävät myrkyt on itse asiassa huumeita.
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mutta jokainen joka erehtyy psyykenlääkkeisiin, muuttuu saman oloiseksi kuin huumeiden käyttäjät, koska he itse asiassa ovatkin sellaisia. Nämä lääkkeenä myytävät myrkyt on itse asiassa huumeita.
satanistit tappoi?=
klotsapiiniin kuolee
ym hermomyrkky-psykoosilääkkeisiin?
RKP-eliitti turhake, samanlaisia RKP-valtioloisia kulttuurituki-rahastajia kuin donneri ym? - Anonyymi00024
Anonyymi00014 kirjoitti:
satanistit tappoi?=
klotsapiiniin kuolee
ym hermomyrkky-psykoosilääkkeisiin?
RKP-eliitti turhake, samanlaisia RKP-valtioloisia kulttuurituki-rahastajia kuin donneri ym?psykiatrian uhri... ei olis pitäny naljailla muistolleen...
- Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
psykiatrian uhri... ei olis pitäny naljailla muistolleen...
haukun RKP tä aina , mutta olen kuin haukkuva koira jolla häntä heiluu...
oiekasti ei oo henk kon´ht niitöä vastaan, paitsi tietysti kuten kaikissa ihmisryhmissä jos on pahjoa tyyppejä....
tavalliseet rutosikieliset on ihan ok, mutta silloin tällöin hätkähtää sitä niiden rasismia joka ilmenee joskus...
- Anonyymi00002
R.I.P.
Kevyet mullat, aivan liian nuorena lähti. - Anonyymi00003
Korkea ikä jo muusikolle.
- Anonyymi00004
Kyllä kai vuosien ränni ahdistaa kenen hyvänsä henkeä, luo pohjaa maanisuudelle ja taitaa maksaakin kuormittaa. Aika moni, muusikkokin, saattaisi selvitä ilman psykiatriaa ja psyykelääkkeitä jos ei kajoaisi alkoon.
- Anonyymi00005
Liikunta auttaa hyvin masennukseen ja on luonnonmukaista.
- Anonyymi00011
Jos edestakainen käden liikekin alapäässä, voi tuntea että tapahtui ihme ja masennus katosi.
- Anonyymi00018
Masennus ei ole sairaus jota pitäisi lääkitä, vaan se on normaali tunnetila kuten ilokin.
- Anonyymi00020
Tyhmä yrittää olla nokkela - eihän masentunut nimenomaan jaksa liikkua...huoh.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Masennus ei ole sairaus jota pitäisi lääkitä, vaan se on normaali tunnetila kuten ilokin.
>>Masennus ei ole sairaus jota pitäisi lääkitä, vaan se on normaali tunnetila kuten ilokin.
Tällaisenkin möläytyksen kuulee vielä 2026.....eihyvääpäivää. Depressio=tunnetila LOL
- Kysypä piruuttasi masentuneilta , onko heidän kärsimyksensä normaalia...mutta mitäs persu tajuaisi. - Anonyymi00026
Anonyymi00018 kirjoitti:
Teitä koulupudokkaita ei pitäisi päästää internetiin ilman valvontaa kun ette tiedä mistään mitään.
- Anonyymi00030
Anonyymi00021 kirjoitti:
>>Masennus ei ole sairaus jota pitäisi lääkitä, vaan se on normaali tunnetila kuten ilokin.
Tällaisenkin möläytyksen kuulee vielä 2026.....eihyvääpäivää. Depressio=tunnetila LOL
- Kysypä piruuttasi masentuneilta , onko heidän kärsimyksensä normaalia...mutta mitäs persu tajuaisi.Olen masemtunut joka kuukausi kun tulee sähkölasku, mutta se menee ohi kun juon yhden rapakaljan. Turha esittää että masennus on sairaus. Se on luuserien kestoselitys olemattomuudelleen, kuten alkoholismikin on mukamas sairaus. Mutta kun ei juo, ei ole sairautta. Kuka on tyhmä?
- Anonyymi00007
Psykiatrian uusi julkkisuhri, kuten Tapio Suominen, Jasmine Voutilainen ja Miki Liukkonen. Tämä on täysin varma asia.
- Anonyymi00008
Nyt saat levätä rauhassa, ei mitään hätää enää.
Me muistamme sinut ja laulusi lämmöllä Jani. - Anonyymi00009
Maksalla ja haimalla sekä munuaisilla on kyky kestää elinikäinen ryyppääminen, nuo elimet pettää vasta kuollessa.
- Anonyymi00022
Tuollaisia erikoistapauksiakin löytyy aina. Viina voi tuhota lyhyessäkin ajassa ihmisen elimiä.
Sitten vielä alkoholin tuhoisa vaikutus aivoihin. Kävelykykykin voi mennä.
Ja monta muuta haittaa, miljardikustannukset terveydenhoitoon ym . ym.
- Anonyymi00010
Ei se poika ole oppinut mies olemaan ikinä, viinaa vetää ja herkkä musiikki harrastelija. Ei näistä miehiä voi tulla ja elävät lyhyen aikaa.
- Anonyymi00015
Mikä sinä olet miehistä puhumaan tuohon sävyyn 🤣.
- Anonyymi00012
Luoja armahtanut tuntemattoman potilaan.😵
- Anonyymi00013
On tuokin Turhapuro, joillekkin kovin tärkeä kuoltuaan.
- Anonyymi00016
Jani on antanut ihmisille paljon positiivista fiilistä hyvällä musiikilla.
- Anonyymi00023
Aivan, sympaattinen henkilö. RIP.
- Anonyymi00025
Kuka on Jani Wickholm?
- Anonyymi00027
Vainaja
- Anonyymi00028
Eiköhän se niin että ei ollut vain mies , semmoinen kulttuuri pulla poika, herkkä, päihteet kuuluu näillä asiaan
oikeaa työtä täysin kykenemätön tekemään mitään- Anonyymi00031
Sanoo ikipaskainen levyseppähitsuri, joka saa naisen kyyneliin vasta kun lyö sitä pajavasaralla.🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38869Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad29607Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26548Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24531
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17493Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16492