Seksikäsi Riikka ei ole tehnyt minulle mitään pahaa.
Ei hän ole leikannut sosiaaliavustuksia tai tukia.
Lääkäriin pääsen kun haluan tai tarvitsen.
Tiet ovat kunnossa ja talvisin aurattu.
Voin harrastaa, ulkoilla ja saunoa vaikka joka päivä.
Sähkökin on halpaa verattuna moniin maihin.
TVstä ja radiosta tulee hyvää ohjelmaa.
Diesel tosin on kalliimpaa kuin USAssa, mutta sitä kuitenkin saa.
Kaupat ovat täynnä ruokaa, valikoimat ovat ylipursuvat.
Ravintolat ovt auki kun minulla on nälkä.
Alkoholia saa Alkosta vapaasti, mietoja juomia ruokakaupasta.
Tosin mielijuomaani Beluga Noblea ei ole enää Alkossa.
Olenko minä niitä hyväosaisia?
7
114
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Olet olet , vieläkun keskität ostoksesi OMAN kylän kauppaan niin ku minä niiin olet meitä hyväosasia siiis todella hyväosasia. JA jos tosi VÄHÄLLÄ koulutuksella pääset tollaseen kadehtittavaan asemaan niin OLET hyvä osanen. ( vieläkun lisätään ne katseet ja pään aukomiset. )
- Anonyymi00007
Hyväosaisen mielenmaailma on puhdas.
Ei tarvitse kadehtia, ei vihapuhua, moittia lähimmäisiä.
- Anonyymi00002
Olen eläkkeellä mutta silti minulla ei ole ollut vaikeuksia, saan menoni maksettua, syön hyvin, matkustelen, autoilen ja silti rahaa jääkin.
Mikä on salaisuus? työnteko! Ahkerasti koko työikä töitä, palkkaa tulee ja eläke karttuu.
Työtä tekemättömien laiskojen lorvien on ihan turha valittaa, kaikki on itsestä kiinni.
Laiskojen nettosaajien tuleekin kärsiä ja kyllähän te tulevaisuudessa kärsittekin!- Anonyymi00003
Tää on niin niiin TOTTA mitä tuossa tuumailet , työnteko , , totta tosijaan työnteko ! Voi luoja kuinka tunsin häpeää kun muut jäi nukkumaan ja minä nousin jo kukonlaulun aikaan paskatöihin kun oisin saanut työttöämänä pienoista korvausta siitä kun en nouse Suomea aamulla rakentamaan. Puistattaa vielä joskus kun aattellee miten sitä pakerti että joo, , , sinä tiedät mitä tarkoitan , , sul on mun luonto ! pärjäilään ja katotaan futista jne, ,
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tää on niin niiin TOTTA mitä tuossa tuumailet , työnteko , , totta tosijaan työnteko ! Voi luoja kuinka tunsin häpeää kun muut jäi nukkumaan ja minä nousin jo kukonlaulun aikaan paskatöihin kun oisin saanut työttöämänä pienoista korvausta siitä kun en nouse Suomea aamulla rakentamaan. Puistattaa vielä joskus kun aattellee miten sitä pakerti että joo, , , sinä tiedät mitä tarkoitan , , sul on mun luonto ! pärjäilään ja katotaan futista jne, ,
Mitä juomaa on tuo tai oli Beluga Noblea? Oo ennen kuulukkaa jotain herrojen juomaako ?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä juomaa on tuo tai oli Beluga Noblea? Oo ennen kuulukkaa jotain herrojen juomaako ?
Taidanpa lähtee kärkkymään Data - työmaile töitä . voisin päästä kuokkimaan . . tossa äsken yks yrittäjä kehu jotta liikevaihto nousi 40 miljoonaan euroon. Pittää hyödyntää näitä maan siirto taitoja ettei ihan hukkaan meee tuo kouluutus ja kurssitus.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Peräkylän pojan kotimökissä on ikkunat metsään päin.
Onneksi Belugaa saa uuden lain myötä tilata netistä esmes Juomavarastosta,
Tiedoksi muillekin mielestäni maailaman paras vodka.
Beluga Noble on super-premium-luokan vodka, joka tunnetaan poikkeuksellisen pehmeästä maustaan ja puhtaasta valmistusprosessistaan. Se on valmistettu mallasohraalkoholista ja Siperian artesiaanivedestä, ja se on täydellinen valinta sellaisenaan nautittavaksi, kaviaarin kera tai laadukkaiden cocktailien pohjaksi.
Lähes yhtä hyvää oli aikoinaan Neuvostoliiton aikana myyty vodka jonka etiketissä oli vehnäpelto ja lato. (Valmiiksi irvistetty,)
Sitä myytiin kruunukorkillisissa annospulloissa (триста граммов)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111737En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42529Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50485- 36482
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi17429Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.98403Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33401- 46363
- 43355
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130352