Ei tämä palstajuttu voi jatkua loputtomiin.
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
*ottaa
- Anonyymi00002
Tiedätkö miten vaikeaa se on?
- Anonyymi00005
Voin arvata. Oli se mullekin vaikeaa, mutta tein sen silti. Pitää joskus vähän heittäytyä ja luottaa asioiden menevän hyvin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
Voin arvata. Oli se mullekin vaikeaa, mutta tein sen silti. Pitää joskus vähän heittäytyä ja luottaa asioiden menevän hyvin.
Itseään unohtamatta.
- Anonyymi00003
En ota ilman naisen lupaa!
- Anonyymi00006
Lupalappu allekirjoitettuna?
- Anonyymi00008
Kyllä hän tietää, että odotan hänen yhteydenottoa enemmän kuin mitään. Ap
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lupalappu allekirjoitettuna?
Tervehdys viesti riittäisi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä hän tietää, että odotan hänen yhteydenottoa enemmän kuin mitään. Ap
Sinä lähestyt muita miehiä ja minun pitäisi lähestyä vastavuoroisesti sinua?
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sinä lähestyt muita miehiä ja minun pitäisi lähestyä vastavuoroisesti sinua?
En ole lähestynyt muita miehiä. Ainoastaan kaivattuani, mutta en tiedä menikö se wa-viesti oikeaan numeroon. Ap
- Anonyymi00004
Ota itse!
- Anonyymi00009
Olen ottanut. En tiedä menikö oikeaan numeroon. Ap
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olen ottanut. En tiedä menikö oikeaan numeroon. Ap
Olen antanut vain yhden numeron.
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olen antanut vain yhden numeron.
Joo no en työnumeroon kyllä sitä laittanut. Ap
- Anonyymi00007
Siitä vaan jos haluat.
- Anonyymi00011
Olen eri mieltä. Minä naisena en kaipaa häneltä yhteydenottoa. Kaipaan ainoastaan sitä, että kun kasvokkain tapaamme, hän jäisi seuraani, eikä pakenisi. Kaikenlaiset viestit ja kirjoitukset saavat pään vain sekavammaksi ja yliajattelemaan kaikkea.
- Anonyymi00013
Jaa. No meillä on vähän pakko olla yhteyksissä ensin ja siinä sopia tapaamisesta, koska ei nähdä niin vain sattumalta. Asutaan kaukana toisistamme. Ap
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jaa. No meillä on vähän pakko olla yhteyksissä ensin ja siinä sopia tapaamisesta, koska ei nähdä niin vain sattumalta. Asutaan kaukana toisistamme. Ap
Ja kohta vieläkin kauempana.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin meilläkin. Mutta sitten kun asiat ovat joskus toisin, toivon näin tapahtuvan. Mitään yhteydenottoa en kaukana asuvalta kaipaa. Hänellä on siellä omat kuvionsa. En halua sotkeutua niihin.
- Anonyymi00020
Juokseeko hän sinua pakoon? Sitten se olen minä. Pelkään naisia traumojeni vuoksi.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Juokseeko hän sinua pakoon? Sitten se olen minä. Pelkään naisia traumojeni vuoksi.
Mistä traumat ovat tulleet? Minkä tyyppisistä tilanteista tai suhteista? Avaa vähän. Vaikket olisikaan hän.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mistä traumat ovat tulleet? Minkä tyyppisistä tilanteista tai suhteista? Avaa vähän. Vaikket olisikaan hän.
Huonoja kokemuksia naisista. Miesporukassa pärjään paremmin.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Huonoja kokemuksia naisista. Miesporukassa pärjään paremmin.
Et ole hän. Hänellä on paljon naisia kavereina.
- Anonyymi00024
Poistin työpuhelimesi numeron jo kauan sitten.
- Anonyymi00026
Kiitos samoin.
En halunnut ottaa sitä riskiä että heikkona hetkenä alkaisin viestitellä, pelottavaa ajatella että olisit vain yhden viestin päässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398