Jos joku muu tulee vastaan jonka kanssa kemiat kohtaa, niin annan palaa. Kello käy ja haluaisin joskus vielä perheenkin. En aio tuhlata aikaa. Kun en edes tiedä haluaisitko enää hankkia lapsia.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Ei ollut multa, sillä minä kyllä odotan häntä, jos hän antaa merkin
- Anonyymi00002
Eti joku lapseton?
- Anonyymi00003
Ei minulta...
- Anonyymi00004
Tässä yksi esimerkki siitä, minkälaisia viestejä en koskaan kirjoittaisi tänne.
Ikävöiviä tms. kyllä saatan, mutta jos koen tarpeelliseksi ilmoittaa, etten odota enää, teen sen henkilökohtaisesti. - Anonyymi00005
Ymmärrän aloittajaa minääkään en jää kiinni enää yhteenkään mieheen. Pitää olla 100% vastavuoroista. Älytöntä sitten huomaat et hups elämä meni jo.
- Anonyymi00006
Lässyn lässyn läpäti lää. Olet länkyttänyt täällä palstalla ja nyt odottelet jotain vastavuoroisuutta. 🤦♂️🤣 tsiisöms mitä naisia. Ehkä sinusta tuntuu siltä, että olet tehnyt paljon hänen eteen, mutta mies on autuaan tietämätön sun teoista täällä palstalla.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lässyn lässyn läpäti lää. Olet länkyttänyt täällä palstalla ja nyt odottelet jotain vastavuoroisuutta. 🤦♂️🤣 tsiisöms mitä naisia. Ehkä sinusta tuntuu siltä, että olet tehnyt paljon hänen eteen, mutta mies on autuaan tietämätön sun teoista täällä palstalla.
Voi kun kaikki ei elä palstan mukaan ja ole niin tyhmä niin kuin sinä. Menehän poikarukka nyt siitä sinne normaaliin elämään äläkä kauppaa tapojasi.
- Anonyymi00007
Ehdottomasti. Mutta miksi ihmeessä et selvitä asiaa kaipaamasi kanssa, et edes tiedä mitä hän haluaa? Jos olet jo menossa eteenpäin, niin mitä menetettävää?
- Anonyymi00009
Miksi ap:lla olisi tarve selvittää jonkun toisen tunteita, hänhän sanoi olevansa jo menossa eteenpäin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksi ap:lla olisi tarve selvittää jonkun toisen tunteita, hänhän sanoi olevansa jo menossa eteenpäin.
Hän on ikävä palstalla ja tuo ilmi, että ei edes tiedä, mitä ikävän kohde haluaa. Entä jos haluaakin samaa? Laittaa miettimään.
- Anonyymi00011
Kuulostaa ihan hirveältä tilanteelta. Että on pakko aikapaineessa löytää vain joku, jonka kanssa tehdä lapsia.
- Anonyymi00012
Niin, ja jos jonkun tietyn haluat, niin älä hyvänen aika tyydy vain odottamaan vaan ota selvää onko kiinnostus molemminpuolista.
- Anonyymi00013
no minulla ei ole kun kaksi vuotta aikaa saada lapsi. sitten aika on ohi. tämä minun oman ja lasteni ikäeron takia. en siis halua että ikäero lapsieni ja kuopuksen välillä tulee olemaan liian iso. en halua ns ulkopuolista lasta. olin sitä itse.
- Anonyymi00014
sydämeni sanoo että haluaisin vielä kaksi lasta mutta aikaa siihen ei todellisuudessa ole ellen saa kaksosia
- Anonyymi00015
Helpottava uutinen jollekin, joka tuskin ees niitä haluu.
- Anonyymi00016
Onnea ei kun otat ensimmäisen vastaantulijan en mä ole ainakaan koskaan odotellu ketään ei kuulu tapoihin miksi en ole vaivautunu edes kirjottelu seuraa etsimään johtuu siitä että niinkin on todennäköisempää löytää pano been there done that
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398