PunaVihreillä Alkoi nyt Ryyppääminen

Anonyymi-ap

Uusi alkoholilaki on hyväksytty. Kohta vassukoita on kylmäkaapit täynnä yltiöpäisen ryyppäämisen vuoksi.

20

52

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Riikka ja Petsku tykkää kaljasta..Meneekö taas Ruissiin.

• Anonyymi00017

Eikö se oo vihreriöitten juttu🤣🤣🤣🤣🤣🤣🫣🫣🫣🫣🤤🥳🤩😵😵‍💫🫨🤯😫🥴🤢🤮🫩😮‍💨😤

• Anonyymi00002

Datakeskusten rakentaminen on keskeytettävä, että vainajille saadaan rakennettua kylmäkaappeja ja myös sähkö saadaan riittämään.

• Anonyymi00003

Jospa Sofia Virta rahoittuisi ja räyhääminen laantuisi kun saisi annoksensa helpolla.

• Anonyymi00004

Vassujen loputkin aivosolut kuolee, hyvä niin.

• Anonyymi00005

Kyllå tapatyötön jaksaa kävellä ihan omin jaloin Alkoon. Ei siihen mitään Wolttia tarvita. Vanhukset ja invalidit sen sijaan voi alkaa tissuttelemaan.

• Anonyymi00006

Vihreät ja vasemmisto eivät ole hallituksessa joka muutti alkoholilakeja. Ps eli pulloseura sai nyt ensimmäisen tavoitteensa läpi.

• Anonyymi00007

Varautuivatko he omaa tulevaisuuttaan ajatellen ? Täytyyhän jotain elämää olla eduskuntatyönkin jälkeen, kun niin sanottu eläkeaika alkaa. Voi käydä aika pitkäksi sitten, kun ei ole enää työelämässä, niin mikäs sen helpompaa kuin......

• Anonyymi00014

PS saattoi alkolait uusiksi ja voimaan saadakseen vassukat pois päätöksenteosta rannoille räyhäämään ja siitä putkaan.

• Anonyymi00018

Kyllä se rikollisten rikosten rangaistusten kiristys,ja taxiuudistus olivat Hyviä päätöksiä.

Viellä ku ottavat avustukset pois turhilta yhdistyksiltä,ni Wow!!!

• Anonyymi00008

Demut ovat jo täydessä paniikissa… pelkäävät, että heidän äänestäjänsä kuolevat alkoholimyrkytykseen. 😱

• Anonyymi00009

Oppositio vastusti uutta viinalakia.

• Anonyymi00010

Kyllä vassarit suosivat enemmän peukkua.

• Anonyymi00012

Mikään ei muutu. Alkoholia on koko ajan saanut helposti.

• Anonyymi00015

Rydman leikkaa seuraavaksi vassukoitten alkoholi-ongelmaisten hoidosta verovarojen säästämiseksi. Mitäpä niitä juoppoja vassuja hoitamaan kun eivät hoidosta huolimatta kykene selvinpäin olemaan.

• Anonyymi00016

Aika hassua kuvitelma,et juominen lisääntyy jos juomaa saatavilla helpommin.Onhan sitä muutenkin.

Ja kun aatellaan huumehuoneita,ni se ei kuulemma lisää käyttöä🫣

• Anonyymi00019

Tutkittua tietoa on, että saatavuus lisää alkoholinkulutusta. Tuo su aukiolo on silti hyvä juttu.

• Jostain syystä se oli kuitenkin oikeistohallitus, joka moisen merkillisen lain hyväksyi. Miksiköhän?

• Anonyymi00020

Todennäköisesti niin kallista että 12 päkki on kotiin tuotuna 30€

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1450
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1160
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      859
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      58
      678
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      45
      640
    7. 50
      624
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      552
    Aihe