pölvästi pirttieläkeläinen
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Onko sinulla muistitikun sijasta mukana selfietikku, jolla yllät salakuvaamaan ja nauhoitamaan naapurin touhuja ikkunan tai syreeniaidan takaa🙈
- Anonyymi00002
Ei. Vanhan systeemit verhojen raosta, ovisilmästä ja joskus uskallan mennä oven taakse kuuntelemaan. Heidän viemänsä roskat tutkin myös.
- Anonyymi00003
Taitaa työtön notkuja kurkkia verhon raosta ulos eikä uskalla lähteä liikenteeseen.
- Anonyymi00004
Toisten tarkkaileminen on normaalia Suomessa,
on veljensä vartija kansa koska ei ole mitään tekemistä, kaikki on tylsää!- Anonyymi00005
Joissakin taloissa tarkkailija suorastaan hyökkää pihalle ja tomerasti tiedustelee:
"Millä asioilla liikutte" Mahtaa olla raskasta tuo ympärivuorokautinen tarkkailu.
- Anonyymi00006
Jos et muista mihin aikaa tulit yöllä kotiin kysy naapurilta hän tietää.
- Anonyymi00007
Suomessa kun ajat autolla normaalilla perus lähiön kadulla,
huomaat monesti kun joku jalkakäytävällä kävelijä katsoo autoon
että kuka ajaa, jopa siten että kävelee eteenpäin samaan ajosuuntaa
mutta ennen kun pääset ohi, tämä kävelijä saattaa jopa kääntyä katsomaan
että kukakohan siellä ajaa autolla??!!
Se on omituista koko touhu koska ajelin aikoinaan paljon
ihan muualla "Normaalissa" Maassa enkä koskaan huomannut vastaavaa!!
Mutta, Suomessa on muitakin omalaatuisia tapoja jotka eroavat mentaliteetista
ainakin tosi länsimaalaisesta mentaliteetista.
On tietysti monia maita mitkä eroavat monin tavoin tosi länsimaisita maista,
varmaankin niitä on huomattavasti enemmän kuin länsimaisia maita yhteensä,
Suomikin on länsimainen maa sekoituksella itä-Euroopan tyyliseen sekoitukseen. - Anonyymi00008
Kiikarilla on hyvä tarkkailla pihapiiriä. Itse kirjaan ruutuvihkoon naapureiden menemiset ja tulemiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa781839Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341192Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134954Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77692
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210664On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 60615
- 35571
- 63561
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32548- 55517
- 36504
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82408
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12398