Sellaista ihmistä joka ei puhu, jos tulee joku ongelma ja suutun jostain ja sanon ääneen, niin toinen menee puhumattomaksi päivän ajaksi. Ja muutenkin tekee asioita omin päin, ei kerro niistä minulle mitään, vasta pitkän ajan päästä saan tietää asioita.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
En kyllä kestäisi tollasta
- Anonyymi00002
18 minuuttia.
- Anonyymi00003
Narsisti joka haluaa kontrolloida sinua kiukuttelemalla passiivisagressiivisesti.
- Anonyymi00006
No onneksi sinun tuskin tarvii em skenaarioon eläytyä yhtä voimakkaasti kuin mitä palstaäijän johdantoihin jos ymmärrät mitä tarkoitan
- Anonyymi00004
No voi että.
- Anonyymi00005
Miks ei moista jaksais autuas hiljaisuus jotain sanoo ni tokasee vaan että joko mykkäkoulu loppukin oisit ny vuoden vie voinu jatkaa
- Anonyymi00007
Saattaa olla piilohomoutta taustalla. Ehkä miestä ahdistaa homohimot ja pikaiset vierailut taukopaikoilla homoseksuaalisen yhdynnän merkeissä🤔🤔
- Anonyymi00008
Raivoaisit vähemmän.
- Anonyymi00009
Ratkaisu siis on siinä että muutun täysin neutraaliksi, niin ettei mikään vaikuta minuun. Pitää sitten alkaa opiskelemaan buddishmia ja taolaisuutta, täytyy olla aina zen. Kun nyt olen tunteellinen ihminen, ainakin hieman, en enää kovin paljoa. 15 vuoden jälkeen ei ole paljoa jäljellä ihmisestä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ratkaisu siis on siinä että muutun täysin neutraaliksi, niin ettei mikään vaikuta minuun. Pitää sitten alkaa opiskelemaan buddishmia ja taolaisuutta, täytyy olla aina zen. Kun nyt olen tunteellinen ihminen, ainakin hieman, en enää kovin paljoa. 15 vuoden jälkeen ei ole paljoa jäljellä ihmisestä.
Ehkä sulla ei olis tarvetta raivota, jos eläisit toisin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tunteellinen ihminen?! Ei se, että suuttuu jostain ja tuo sen esim. raivoamalla esille, tarkoita että on tunteellinen. Vaan sitä, että on huonot vuorovaikutustaidot.
Ja vastauksestasi kyllä huomaa heti, että jos on eri mieltä , alat kirjoittamaan ironisesti "pitää sitten alkaa opiskelemaan buddishmia..." Erittäin lapsellinen reaktio
ILmeiseti kanssasi pitää olla samaa mieltä, joten puolisosi viisaasti on hiljaa. Ehkä on joskus yrittänyt sanoa jotain, mutta olet heti teilannut! - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tunteellinen ihminen?! Ei se, että suuttuu jostain ja tuo sen esim. raivoamalla esille, tarkoita että on tunteellinen. Vaan sitä, että on huonot vuorovaikutustaidot.
Ja vastauksestasi kyllä huomaa heti, että jos on eri mieltä , alat kirjoittamaan ironisesti "pitää sitten alkaa opiskelemaan buddishmia..." Erittäin lapsellinen reaktio
ILmeiseti kanssasi pitää olla samaa mieltä, joten puolisosi viisaasti on hiljaa. Ehkä on joskus yrittänyt sanoa jotain, mutta olet heti teilannut!Ok, vika on siis minussa. Hyvä tietää. Pitää siis poistaa kaikki tunteet ja tunnereaktiot, ja kylmän rauhallisesti eritellä ja monotoonisella äänellä kertoa mikä on vikana. Niinkuin jotain robotti-simulaatio elämää. No, nyt tiedän.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ok, vika on siis minussa. Hyvä tietää. Pitää siis poistaa kaikki tunteet ja tunnereaktiot, ja kylmän rauhallisesti eritellä ja monotoonisella äänellä kertoa mikä on vikana. Niinkuin jotain robotti-simulaatio elämää. No, nyt tiedän.
Juuri näin. Oikein tyypillinen aina oikeassa olevan -ihmisen kirjoitus. Olet täysin sokea omalle käyttäytymisellesi!
En suoraan sanoen tiedä kuinka kauan jaksaisin.
Voin kuitenkin ymmärtää elämänkokemukseni perusteella. Syitä puhumattomuuteen voi olla useita.
- jos on kokemusta että olet joka tapauksessa väärässä, puhuit tai et, niin voi olla että kannattaa olla tuhlaamatta aikaa puhumiseen
- jos suuttumus on esitetty itkupotkuhuutoraivolla, ei halua eskaloida tilannetta.
- tulee vaan niin toivoton ola, että taasko minä olen syytösten kohteena. Et vain osaa elää toisen toiveiden mukaan joten olet jo luovuttanut- Anonyymi00010
Kuulostaa mun exältä. Oltiin aviossa 20 vuotta ja sitten loppui.
- Anonyymi00014
Miksi se loppui?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761631
- 79875
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,39842En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56801- 59630
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69610Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19551- 19511
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38506Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36501