Miten on mahdollista

Anonyymi-ap

että noi ukrot asuu 2-3 eri asunnoissa vaikka ovat samaa perhettä. Saako ne kaikki omat loisimistuet ?

13

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      suomalainen tukien käyttäjä vasta pummi on,samoin suomalaiset maataloustukien saajat.mietippä sitä ennen kuin solvaat oikeudetonta sotaa pakoon lähteneitä

      • Anonyymi00002

        Työttömiä on ennätysmäärä vaikka samaan aikaan on huutava työvoimapula, kun ei ole viitsitty opiskella mitään ammattia. Netissä vaan huudetaan ettei työnteko kannata, kun saman saa tekemättä mitään.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Työttömiä on ennätysmäärä vaikka samaan aikaan on huutava työvoimapula, kun ei ole viitsitty opiskella mitään ammattia. Netissä vaan huudetaan ettei työnteko kannata, kun saman saa tekemättä mitään.

        Loppuisi se huuteleminen kun sitä samaa ei enää annettaisi vastikkeetta.
        Herää kysymys, miksi työssä käyvien tulisi kustantaa "ammattityöttömien" kulut.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Työttömiä on ennätysmäärä vaikka samaan aikaan on huutava työvoimapula, kun ei ole viitsitty opiskella mitään ammattia. Netissä vaan huudetaan ettei työnteko kannata, kun saman saa tekemättä mitään.

        työttömyys puollituisi jos naisista osa pois työelämästä ja synnyttämään uusia veronmaksajia.lisäksi kunhan yrittäjät viitsisivät maksaa kunnon palkkoja niin johan se työkin alkaa kiinnostaa.ovat vaan niin ahneita ettei mikään riitä kumminkin se työntekijä on yrityksen tärkein voimavara.pystyisin heti tältä seisomalta valtiontalouden turhista menoeristä supistamaan 2 miljardia ..maataloustuet pois ,yritystuet pois,ulkomaanapu pois...onhan noita kohteita joista voidaan ottaa ja yrittäjiltä lisää......


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        työttömyys puollituisi jos naisista osa pois työelämästä ja synnyttämään uusia veronmaksajia.lisäksi kunhan yrittäjät viitsisivät maksaa kunnon palkkoja niin johan se työkin alkaa kiinnostaa.ovat vaan niin ahneita ettei mikään riitä kumminkin se työntekijä on yrityksen tärkein voimavara.pystyisin heti tältä seisomalta valtiontalouden turhista menoeristä supistamaan 2 miljardia ..maataloustuet pois ,yritystuet pois,ulkomaanapu pois...onhan noita kohteita joista voidaan ottaa ja yrittäjiltä lisää......

        " kunhan yrittäjät viitsisivät maksaa kunnon palkkoja niin johan se työkin alkaa kiinnostaa" Se vain että suomalaista työtä on jo nyt melkein mahdotonta myydä suomalaisille. Tavan suomalaisen perheen tavaroista on kotimaisia vain 1-15%. Kysyttäessä syytä miksi näin on, vastaus on poikkeuksetta että kotimainen maksaa aivan liikaa.
        Jos tuotantokustannuksia vielä kasvatetaan, loppuu se vähäkin valmistus kotimaassa.
        Turha siis ihmetellä että miksi Suomessa on hurja työttömyys. Kaltaisesi kommunistit ovat kiristäneet palkat sellaisiksi ettei kauppa käy.
        Vaajakoskella jo yksin tulitikkutehdas työllisti 400 henkilöä, enää ei yhtään.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        " kunhan yrittäjät viitsisivät maksaa kunnon palkkoja niin johan se työkin alkaa kiinnostaa" Se vain että suomalaista työtä on jo nyt melkein mahdotonta myydä suomalaisille. Tavan suomalaisen perheen tavaroista on kotimaisia vain 1-15%. Kysyttäessä syytä miksi näin on, vastaus on poikkeuksetta että kotimainen maksaa aivan liikaa.
        Jos tuotantokustannuksia vielä kasvatetaan, loppuu se vähäkin valmistus kotimaassa.
        Turha siis ihmetellä että miksi Suomessa on hurja työttömyys. Kaltaisesi kommunistit ovat kiristäneet palkat sellaisiksi ettei kauppa käy.
        Vaajakoskella jo yksin tulitikkutehdas työllisti 400 henkilöä, enää ei yhtään.

        Hesassa mamut polkee vitosen tuntipalkalla wolttikuskeina. Iltapaskalehdistä voimme lukea kuinka firma Woltin johtaja on tienannut 60-miljoonaa euroa sekä viime- että edellis vuonna. Porvarien mielestä nallekarkkien jako meni tasan (tässäkin tapauksessa) :D


    • Anonyymi00003

      Menkää pummit heti työhön.

      • Anonyymi00006

        pääomasijoittaja olen ,,en tee enää töitä ,mee sä aamulla hikiseen työhön


    • Anonyymi00007

      Ukrainan virallinen pääkieli nykyään on ukraina ainoastaan. ja liki kolmannes väestöstä puhuu ensisijaisesti venäjää (lähinnä itäukrainassa).
      Ei ne englantia osaa, - sitäpaitsi niille on opetettu vain ne kyrilliset aakkoset.
      Joten ensinnäkin, ne tarvii TULKIN niitä kaikenlaisia eri kela-hakemuksia täyttämään. Ja tulkki plus tietty sossualan ammattilainen osaa ohjata kaikki mahdolliset edut noille.

    • Anonyymi00008

      Ovat kuin parempiakin sarjayrittäjiä noi ukraina-sotapakolaiset, nähtiinhän toi ahkeruus siinäkin eim. kun saivat Välilän grillikioskin haltuunsa, niin nämä maalasi sen violetiksi ja yritystoiminta pysyi pystyssä hädin-tuskin starttirahojen ajan ½-vuotta.

    • Anonyymi00009

      Uusi "Raatten tie" on edessä talvisodan henkeen.

    • Anonyymi00010

      Samoin pilasivat Asemakadun entisen Roken maalaamalla ja tuhrimalla sen ihan paskaksi.....

      • Anonyymi00011

        ja suomalaiset ovat niin puhtoisen pulmusia DDDDD


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe