Suviseurat vai Provinssi

Anonyymi-ap

Kääntyykö mersun nokka kohti pohjoista vai etelää?

12

118

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mieluummin Suviseurat.

• Anonyymi00002

Suviseurat, siellä ei tarvita poliisia.

• Anonyymi00003

Mersulla ehtii molempiin.

• Anonyymi00004

Provinssissa ei oo tainnut olla yhtään hyvää pääesiintyjää sitten vuoden 2004 jälkeen, megatähti David Bowie esiintyi siellä siis 04-vuonna.

• Anonyymi00005

Mitä väliä mitä esiintyjiä on provinssis. Pääasiahan on ryypätä ja nähdä kavereita ja ryypätä.

• Anonyymi00006

nong kovia panee .

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

nong kovia panee .

Lestat lisääntyy, mikä näitä muita lahkoja vaivaa, kun eivät tee samoin.

• Anonyymi00007

Vahaat Mersun ja johtotähti kohti Provinssia, duh!

• Anonyymi00009

Provinssi on kommunistien ja vihervasemmiston juhla, jossa huumehörhöt sekoilevat piripäissään.

• Anonyymi00010

Jaa niinkö? Provinssissahan pääsisi sitten kerrankin samanhenkisten porukkaan..
        AI: "Vihervasemmisto termi yhdistetään arvoliberaaliin politiikkaan, jossa korostetaan ympäristöarvoja, ilmastotoimia, tasa-arvoa, monikulttuurisuutta sekä vahvaa julkista sektoria ja hyvinvointivaltion palveluita."

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jaa niinkö? Provinssissahan pääsisi sitten kerrankin samanhenkisten porukkaan..
        AI: "Vihervasemmisto termi yhdistetään arvoliberaaliin politiikkaan, jossa korostetaan ympäristöarvoja, ilmastotoimia, tasa-arvoa, monikulttuurisuutta sekä vahvaa julkista sektoria ja hyvinvointivaltion palveluita."

Provinssi poisti alueeltaan pari vuotta sitten perussuomalaisen kansanedustajan, hänen lehteen kirjoittaman aivan laillisen mielipidekirjoituksen vuoksi.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Provinssi poisti alueeltaan pari vuotta sitten perussuomalaisen kansanedustajan, hänen lehteen kirjoittaman aivan laillisen mielipidekirjoituksen vuoksi.

Ei tuu kuule ekana mieleen joku poliitikko, jos meen festareille pitämään hauskaa. Sanotaanko näin että ei vois vähempää kiinnostaa heitettiinkö joku poliitikko pihalle vai ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      205
      2177
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1439
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1081
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      927
    5. 58
      918
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      50
      842
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      787
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      115
      717
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      707
    Aihe