Onhan tämä

Anonyymi-ap

Kävin suuhygienistilla ja kysyin pojalta samalla puhelimitse, että varattaisiinko hänelle samalla aika. Piika suostui ja antoi henkilötunnuksensa. Asiakaspalvelijalla oli luurit päässä ja kiireisenä puhui luureihinsa. Sain väliajalla kysyttyä aikaa, johon hän totesi, että ai hän on 20 vuotias. Hän voi itse tulla varaa.aan ajan. Kerroin, että hän antanut tähän luvan. Niin ei kuulema voi aikaa antaa. Itse hoitajana tiedän, että tietoihin ei tarvitse mennä sisälle varatakseen ajan. Ja mikä tympeintä, asiakaspalvelijalle nousi hymy siinä vaiheessa, kun hän pääsi sanomaan, että aaaa ei voida antaa aikaa, hänen pitää itse tulla varaamaan. Eli olisiko hän soittanut siihen hänen luuriinsa, joka varattu tai jättänyt soittopyyntöä. On kyllä naurettavaksi mennyt tämä touhu. Älkää ihmetelkö, jos parikymppisiltä tippuu hampaat suusta 🫡

ÄITI

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Täysi-ikäinen henkilö on lain mukaan itse vastuussa terveydenhuollostaan.Aikuinen lapsi voi valtuuttaa vanhemman asioimaan puolestaan. Tämä onnistuu helpoiten tekemällä virallinen valtuutus Suomi.fi -palvelussa.Puhelimitse aikaa varattaessa hoitava taho voi tarkistaa lapselta (esimerkiksi puhelimitse), että vanhempi saa hoitaa varauksen.

• Anonyymi00002

Mitä ihmettä. Ei hampaat putoa kun puhdistaa ja pesee hampaat oikeaoppisesti. Eihän se suuhygienisti voi tulla sun pojan hampaita pesee. Ei ne hampaat siitä tipu että sinä et saa varattua poikasi puolesta hammashoitolaan pojallesi aikaa. Älä syyllistä hammashoitolan työntekijöitä jos nuoret eivät osaa pitää hampaistaan huolta. Aikuinen ihminen ei osaa huolehtia hampaistaan ja hoitaa asioitaan.

• Anonyymi00003

Mitäs varten siellä suuhygienistilla käydään? Tarkastuttamassa hampaat ja poistattamassa hammaskivet. Antamassa ohjeita, jos on parantamisen varaa omahoidossa.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mitäs varten siellä suuhygienistilla käydään? Tarkastuttamassa hampaat ja poistattamassa hammaskivet. Antamassa ohjeita, jos on parantamisen varaa omahoidossa.

Aikuinen ihminen voi itse varata ajan.Ei äiti voi koko ajan hoitaa aikuisen lapsen asioita jos lapsi on itse kykenevä toimimaan.

• Anonyymi00005

Jos valtuutusta ei ole tehty Suomi.fi-palvelussa, vanhempi voi soittaa ajanvaraukseen vain, jos lapsi on itse puhelimen vieressä antamassa suullisen suostumuksensa virkailijalle ennen asiointia.Myös yksityisillä lääkäriasemilla, kuten Mehiläisessä tai Terveystalossa, täysi-ikäisen puolesta asiointi vaatii aina Suomi.fi-valtuutuksen tai erillisen kirjallisen suostumuksen.Koska kyseessä on täysi-ikäinen henkilö, terveydenhuollon potilaan tietosuoja estää vanhempaa asioimasta hänen puolestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe