Onhan tämä

Anonyymi-ap

Kävin suuhygienistilla ja kysyin pojalta samalla puhelimitse, että varattaisiinko hänelle samalla aika. Piika suostui ja antoi henkilötunnuksensa. Asiakaspalvelijalla oli luurit päässä ja kiireisenä puhui luureihinsa. Sain väliajalla kysyttyä aikaa, johon hän totesi, että ai hän on 20 vuotias. Hän voi itse tulla varaa.aan ajan. Kerroin, että hän antanut tähän luvan. Niin ei kuulema voi aikaa antaa. Itse hoitajana tiedän, että tietoihin ei tarvitse mennä sisälle varatakseen ajan. Ja mikä tympeintä, asiakaspalvelijalle nousi hymy siinä vaiheessa, kun hän pääsi sanomaan, että aaaa ei voida antaa aikaa, hänen pitää itse tulla varaamaan. Eli olisiko hän soittanut siihen hänen luuriinsa, joka varattu tai jättänyt soittopyyntöä. On kyllä naurettavaksi mennyt tämä touhu. Älkää ihmetelkö, jos parikymppisiltä tippuu hampaat suusta 🫡

ÄITI

5

<50

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Täysi-ikäinen henkilö on lain mukaan itse vastuussa terveydenhuollostaan.Aikuinen lapsi voi valtuuttaa vanhemman asioimaan puolestaan. Tämä onnistuu helpoiten tekemällä virallinen valtuutus Suomi.fi -palvelussa.Puhelimitse aikaa varattaessa hoitava taho voi tarkistaa lapselta (esimerkiksi puhelimitse), että vanhempi saa hoitaa varauksen.

• Anonyymi00002

Mitä ihmettä. Ei hampaat putoa kun puhdistaa ja pesee hampaat oikeaoppisesti. Eihän se suuhygienisti voi tulla sun pojan hampaita pesee. Ei ne hampaat siitä tipu että sinä et saa varattua poikasi puolesta hammashoitolaan pojallesi aikaa. Älä syyllistä hammashoitolan työntekijöitä jos nuoret eivät osaa pitää hampaistaan huolta. Aikuinen ihminen ei osaa huolehtia hampaistaan ja hoitaa asioitaan.

• Anonyymi00003

Mitäs varten siellä suuhygienistilla käydään? Tarkastuttamassa hampaat ja poistattamassa hammaskivet. Antamassa ohjeita, jos on parantamisen varaa omahoidossa.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mitäs varten siellä suuhygienistilla käydään? Tarkastuttamassa hampaat ja poistattamassa hammaskivet. Antamassa ohjeita, jos on parantamisen varaa omahoidossa.

Aikuinen ihminen voi itse varata ajan.Ei äiti voi koko ajan hoitaa aikuisen lapsen asioita jos lapsi on itse kykenevä toimimaan.

• Anonyymi00005

Jos valtuutusta ei ole tehty Suomi.fi-palvelussa, vanhempi voi soittaa ajanvaraukseen vain, jos lapsi on itse puhelimen vieressä antamassa suullisen suostumuksensa virkailijalle ennen asiointia.Myös yksityisillä lääkäriasemilla, kuten Mehiläisessä tai Terveystalossa, täysi-ikäisen puolesta asiointi vaatii aina Suomi.fi-valtuutuksen tai erillisen kirjallisen suostumuksen.Koska kyseessä on täysi-ikäinen henkilö, terveydenhuollon potilaan tietosuoja estää vanhempaa asioimasta hänen puolestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1789
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      113
      831
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      621
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe