Urpo on Urpo

Anonyymi-ap

Tuota Urpoa ei pitäisi päästää mihinkään neuvotteluihin, siellä se vaan Suomen varoja syytää Ukreille.Kyllä tuokin 40 miljoonaa olisi hyvä Suomen vanhusten hoitoon.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Onkos Pietarissa hellepäivä?

      • Anonyymi00002

        Heh..en ole Pietarissa....Suomalaisia vanhuksia hoitelen.. täällä ihan kirjassa kotimaassa..


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Heh..en ole Pietarissa....Suomalaisia vanhuksia hoitelen.. täällä ihan kirjassa kotimaassa..

        Kurjassa..


      • Anonyymi00004

        Täytyypä pirauttaa kaverille ja kysyä onko helle..😆😆😆


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Kurjassa..

        Kurjassa kotimaassa?

        No ainahan voit mennä itänaapurin paratiisin ihanteellisin oloihin…. Siellä varmaankin vanhustenhuoltoon riittää, vaikka hyökkäyssotaa Ukrainaa vastaan on jo käyty yli 12 vuotta.


      • Anonyymi00008

        😂🤣😂ja mitenkä tämä minuun kohdistuu??Olen kantaSuomalainen..


      • Anonyymi00009

        Ei missään tapauksessa. Mistäs venäjänkieliset sitten saisivat uutistietoa maailman tapahtumista? Jos he olisivat vain Putinin propagandauutisoinnin varassa, niin se jos mikä olisi vaarallista.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        😂🤣😂ja mitenkä tämä minuun kohdistuu??Olen kantaSuomalainen..

        No miksi sitten reagoit, jos koet ettei em jutut sinua koske?
        Valitettavasti on olemassa myös kantasuomalaisia, joihin Putinin hyökkäyssotapropaganda on jostain syystä uponnut ja he tuntuvat hyväksyvän Ukrainan uhraamisen Putinin diktatuurihallinnon mielivallan alle.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        No miksi sitten reagoit, jos koet ettei em jutut sinua koske?
        Valitettavasti on olemassa myös kantasuomalaisia, joihin Putinin hyökkäyssotapropaganda on jostain syystä uponnut ja he tuntuvat hyväksyvän Ukrainan uhraamisen Putinin diktatuurihallinnon mielivallan alle.

        Reagoin sillä kun kuvittelet että olen venäläinen tai kaksois kansalainen.
        Propagandaa tulee tuutin täydeltä myös Ukreilta.
        Ja Orpo rintarottingilla ylpeilee kuinka Suomalaiset saavat Ukrainassa jälleenrakennus töitä.Olisi antanut nekin miljardit näille rakentajille,eikä Ukreille.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Reagoin sillä kun kuvittelet että olen venäläinen tai kaksois kansalainen.
        Propagandaa tulee tuutin täydeltä myös Ukreilta.
        Ja Orpo rintarottingilla ylpeilee kuinka Suomalaiset saavat Ukrainassa jälleenrakennus töitä.Olisi antanut nekin miljardit näille rakentajille,eikä Ukreille.

        Minähän en ole mitään tuollaista väittänyt ja tuo kommenttisi oli kirjoitukseen, joka ei ollut minun kirjoittamani.

        Sympatiani on 100% Ukrainan puolella sen Venäjän hyökkäyssotaa olemassaolonsa puolesta vastaan puolustautuessa. Ja siksi hyväksyn täysin myös Suomen antaman tuen Ukrainalle.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Reagoin sillä kun kuvittelet että olen venäläinen tai kaksois kansalainen.
        Propagandaa tulee tuutin täydeltä myös Ukreilta.
        Ja Orpo rintarottingilla ylpeilee kuinka Suomalaiset saavat Ukrainassa jälleenrakennus töitä.Olisi antanut nekin miljardit näille rakentajille,eikä Ukreille.

        Sodassa aina tulee propagandaa, se on selvä. Ja rajoituksia.
        Ihan hyvä kuitenkin on ymmärtää propagandan olevan täysin erilaista ja eri lähtökohdista tehtävää, kun hyökkäyssotaa käyvä diktatuuri propagoi ja kun itseään puolustavan vapaamman yhteiskunnan propagointi.

        Ja yleensäkin rauhanaikaisessakin diktatuurien ja vapaiden yhteiskuntien propagandassa on valtaisa ero. Diktatuurissa on käytännössä kenenkään mahdotonta kyseenalaistaa valtiovallan virallista ja sensuroitua ’uutisointia’ jonka lähtökohtakin on aivan eri kuin tiedon välittäminen, jo täysi eri kuin vapaiden yhteiskuntien, joissa valtiovalta on vain yksi uutisoida muiden joukossa eikä valtiovallalla ole ylivertaista asemaa tiedonvälityksessä eikä mahdollisuuksia estää muiden tiedonvälitystä.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Minähän en ole mitään tuollaista väittänyt ja tuo kommenttisi oli kirjoitukseen, joka ei ollut minun kirjoittamani.

        Sympatiani on 100% Ukrainan puolella sen Venäjän hyökkäyssotaa olemassaolonsa puolesta vastaan puolustautuessa. Ja siksi hyväksyn täysin myös Suomen antaman tuen Ukrainalle.

        Sinun mielestä siis suomalaisten rahat tulee lahjoittaa ryssille?
        Käy Kainuussa kyselemässä , mitä mieltä he ovat Ukrainan ryssistä
        ja niille syydettävistä rahoista.
        Ei Raatteentietä ole siellä unohdettu.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Sodassa aina tulee propagandaa, se on selvä. Ja rajoituksia.
        Ihan hyvä kuitenkin on ymmärtää propagandan olevan täysin erilaista ja eri lähtökohdista tehtävää, kun hyökkäyssotaa käyvä diktatuuri propagoi ja kun itseään puolustavan vapaamman yhteiskunnan propagointi.

        Ja yleensäkin rauhanaikaisessakin diktatuurien ja vapaiden yhteiskuntien propagandassa on valtaisa ero. Diktatuurissa on käytännössä kenenkään mahdotonta kyseenalaistaa valtiovallan virallista ja sensuroitua ’uutisointia’ jonka lähtökohtakin on aivan eri kuin tiedon välittäminen, jo täysi eri kuin vapaiden yhteiskuntien, joissa valtiovalta on vain yksi uutisoida muiden joukossa eikä valtiovallalla ole ylivertaista asemaa tiedonvälityksessä eikä mahdollisuuksia estää muiden tiedonvälitystä.

        Mikä ihmeen vapaa yhteiskunta Ukraina on? Diktaattorin johtama läpeensä korruptoitunut maa , jonka propaganda tunkee Suomessa joka paikasta.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Ei missään tapauksessa. Mistäs venäjänkieliset sitten saisivat uutistietoa maailman tapahtumista? Jos he olisivat vain Putinin propagandauutisoinnin varassa, niin se jos mikä olisi vaarallista.

        Venäjän kielisiä asuu pelkästään Venäjällä yli
        150 miljoonaa. Yli toinen moinen muualla.
        Kannattaa hieman miettiä, kummassa on laajempi media , Suomessa vai Venäjällä.


      • Anonyymi00018

        Katso säätiedoista. Vai eikö Niuvanniemestä löydy televisiota?


    • Anonyymi00012

      Keskustapuolueen Lauta-kasa Matti kannatti Super-Sannan Punakaarti-hallituksen 5000 miljoonan Euron rahalahjoitusta Espanjan Sosialistihallitukselle sillä perusteella, että RAHAN LAHJOITTAMINEN ESPANJAAN PARANTAA TYÖLLISYYTTÄ SUOMESSA!!

      • Anonyymi00019

        Ukrainaan lahjoitetut miljardit eivät tarvitse edes perusteluja. Laitetaan rahat Kankkulan kaivoon tosta vaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe