Silloinhan pitää työpaikalla kertoa että edustaako heteroutta vai jotain muuta, kyllä työkavereiden kuuluu saada tietää tämä, ja tämä täytyy nyt kirjata lakiin.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Sukupuoli on meriitti päästä homofirmaan.
- Anonyymi00002
Niin...tai sitten Seta on velvollinen korvaamaan valehtelun ja salailun jos asiasta ei työpaikalla puhuta ja oteta asiaa esiin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin...tai sitten Seta on velvollinen korvaamaan valehtelun ja salailun jos asiasta ei työpaikalla puhuta ja oteta asiaa esiin.
On aika tuoda esiin kaappeihin salatut Pride liput jotta tietää varoa sairaita Seta yksiköitä.
- Anonyymi00003
Miksi sinusta asian pitäisi olla näin?
- Anonyymi00005
Jos vaadittaisiin, että joka paikassa pitäisi kertoa, onko homo, tms., niin samalla voitaisiin vaatia, että muiden on hyväksyttävä myös homot ja muut.
Sehän olisi sitä tasa-arvoa. Ei kai homot sen takia kerro totuutta, kun joutuvat sitten haukuttaviksi, ikävä kyllä. - Anonyymi00007
"Kaikki eläimet ovat tasa-arvoisia, mutta toiset eläimet ovat tasa-arvoisempia kuin toiset."
George Orwell : Eläinten vallankumous
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511