Britannian "ensimmäinen homoseksuaalinen sijaisisä" syytettynä lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksista.
Essexissä jalkapalloseuraa omistava Barrie Drewitt-Barlow ja hänen aviomiehensä joutuvat oikeuden eteen ensi vuonna..
https://www.telegraph.co.uk/news/2026/06/22/first-gay-surrogate-father-charged-with-child-sex-offences/
LGBT nosti taas päätään Britanniassa
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Pervoa porukkaa ne on. Käyttävät suvaitsevaisuutta kilpenä. Ei tuosta muuten tarvisi niin kohkata ja syyllistää ulkopuolisia.
- Anonyymi00002
Eihän noin pitänyt käydä? Vai mitä prideilijät?
- Mutta tekeväthän hetelotkin..
Mutta heteroita on miljardeja. Pridepareja vain muutamia ja silti jo paljastui tällaista. - Anonyymi00003
Homesaari news
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568- 76566