Jos portapotan liukukansi tai tyhjennysputken korkki katoaa niin kannattaa ajaessa matkustajan ottaa portapotta syliin ja peittää esim kädellä aukko ettei portapotta roiskuta.
Ps. Laittakaa tänne hyviä niksejä!
Niuvan niksinurkka.
20
99
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti
- Anonyymi00002
Olisit ottanut portapotan säiliön syliisi
- Anonyymi00003
Niin olisi pitänyt , Oli vielä talviaika , olisi sylissä pysynyt sulana. Meillä on rumatikki , sillä ei voi sulattaa.
- Anonyymi00004
Rumatikki aiheuttaa vain vetoisuutta ja homeen hajun kun puhaltaa kylmää homeista pahviputkista.
- Anonyymi00005
Vinkki nro. 2
Pysähdy reissullasi joka ikisessä kylässä ja kaupungissa ja etsi ja osta pakoputken kumilenkkejä. Osta aina kaikki mitä hyllyssä aina on. Varastoi matkailuautoosi vaikka takatalliin niin aina on saatavilla sitten kun niitä tarvitset. - Anonyymi00006
2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti
- Anonyymi00007
Oliko heinäkuun reissulla tuo jäätyminen?
- Anonyymi00008
7121km huohotinputki jäätyi,vaikka ajo tietokone näytti lämmintä Klo.18.06.
- Anonyymi00009
Kannan LMC matkakulkimeni vessan alasäiliön Lukkarinkadun kerrostaloasumukselleni ja tyhjennän sen kapungin viemärivetkostoon.
- Anonyymi00010
Työnnetään sinne viemäriin paljon pahempaakin mikä sinne ei kuulu.
- Anonyymi00012
Kädelläni survon että ei tukkeennu!
- Anonyymi00013
"kapungin viemärivetkostoon." Kuopion hurmurilla on jatkaa selväsanaisesti kommenttejaan.
- Anonyymi00014
Onko viemärivetkosto Savolaisten kieltä?
- Anonyymi00018
Ei savolaisilla ole omaa kieltä vaan oma murre.
- Anonyymi00015
No Savvoo hyvin nii
Palstavahti vastaa- Anonyymi00016
Entäs voorti, ransitti ja matkakuljin onko ne Savvoo vai kaakkois Suomalaista murretta?
- Anonyymi00017
Voi olla vaikka sieltäkin, On vaan Savoksi viännettynnä
- Anonyymi00019
Näyttää kotkanreinolle Savo tulleen hyvinkin tutuksi jo useamman vuosikymmenen ajan jatkuneiden Niuvanniemen lataamokäyntien myötä.
- Anonyymi00020
Älä muuta sano , vai olisiko syynä se kun hän käy tapaamassa Niuvassa vakituisesti asuvaa poikakaveriaan , niin on murre tarttunut??
Muistelemassa yhdessä Fiatin pakoputken kannatinkumilenkin vaihtoa. - Anonyymi00021
Kyllä teillä on taas jutut kohdillaan. Toinen survoo viemäriä paljain käsin, toinen kusee matkakulkimessaan suoraan pampersseihin ja loput haaveilee toistensa pakoputkista Niuvanniemen peräkammarissa. Taitaa olla teillä kaikilla ne omat portapotit jo valmiiksi niin täynnä ja yli tulvimassa, että tavara pursuaa suoraan näppäimistölle asti. Korkki kiinni ja lataamoon siitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568