Tähän kaatuu SDP

Anonyymi-ap

Tytti Tuppuraisella hitas-asunto merinäkymin – saa valtiolta 1 800 euroa verottomana joka kuukausi

Oululainen demarivaikuttaja Tytti Tuppurainen on osannut kikkailla asumiskuvionsa Helsingissä ennen näkemättömällä tavalla. Hän asuu aviomiehensä kanssa vain kahden kilometrin päästä eduskunnasta ja saa silti verotonta kulukorvausta, jolla voi maksella vaikkapa asuntolainaa. Veronmaksajien piikkiin, tietenkin.

https://www.uuno.fi/tytti-tuppuraisella-hitas-asunto-merinakymin-saa-valtiolta-1-800-euroa-verottomana-joka-kuukausi/

Tytin on erottava heti!

74

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Demarit, saako tästä olla kateellinen?

      • Anonyymi00011

        Tästä pitää olla kateellinen, sillä siihenhän Tytti tuolla toiminnalla pyrkii. Kansa maksaa hänelle merinäköalan.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Tästä pitää olla kateellinen, sillä siihenhän Tytti tuolla toiminnalla pyrkii. Kansa maksaa hänelle merinäköalan.

        Tyttu ensin rosvoamassa.


      • Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Tyttu ensin rosvoamassa.

        Tytti laittaa sämpylätkin buffet pöydästä omaan kassiin.


      • Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Tästä pitää olla kateellinen, sillä siihenhän Tytti tuolla toiminnalla pyrkii. Kansa maksaa hänelle merinäköalan.

        Kansalta Tytti varastaa rahat. Ei kansa halua maksaa sosialistien ökyelämää.


      • Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Kansalta Tytti varastaa rahat. Ei kansa halua maksaa sosialistien ökyelämää.

        Sattanan loisdemarit.


    • Anonyymi00003
    • Anonyymi00004

      Hitas asunnot

      - Hitas on Helsingin kaupungin luoma järjestelmä, jolla säädellään kaupungin vuokratonteille rakennettujen asuntojen hintoja ja laatua.
      - Asunnot on tarkoitettu ensisijaisesti omaksi kodiksi.
      - Asuntojen myyntihinnoille on määritelty yläraja, joka perustuu rakennuskustannuksiin. Hintasääntely koskee sekä uusia että vanhoja asuntoja.

      Tuo on siis Tytin koti, ei mikään väliaikainen asunto työn takia.

      • Anonyymi00013

        Tytti asuu Oulussa, josta hänet vaaleilla aina valitaan kansanedustajaksi.


      • Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Tytti asuu Oulussa, josta hänet vaaleilla aina valitaan kansanedustajaksi.

        Joo ja varmaan.käy viikoittain "puhujamatkalla" kotiin, josta saakin sitten mukavat matkakorvaukset + päivärahat. Verottomana tietenkin.


      • Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Joo ja varmaan.käy viikoittain "puhujamatkalla" kotiin, josta saakin sitten mukavat matkakorvaukset päivärahat. Verottomana tietenkin.

        Tytti käy kotipaikkakunnallaan kuten muutkin kansanedustajat. Matkustuskulut korvataan, kuten muillekin.


      • Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Tytti käy kotipaikkakunnallaan kuten muutkin kansanedustajat. Matkustuskulut korvataan, kuten muillekin.

        Oletko sukulainen? Paljonko kiusaaja-ämmä maksaa sulle provikkaa kehuista?


      • Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Tytti asuu Oulussa, josta hänet vaaleilla aina valitaan kansanedustajaksi.

        On kirjoilla Oulussa, jotta saa laskutettua kulukorvaukset ja matkat, joita ei tee.


      • Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Tytti käy kotipaikkakunnallaan kuten muutkin kansanedustajat. Matkustuskulut korvataan, kuten muillekin.

        Hän ei käy siellä, mutta laskuttaa silti matkat.


      • Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Tytti käy kotipaikkakunnallaan kuten muutkin kansanedustajat. Matkustuskulut korvataan, kuten muillekin.

        Totta. Ei ole sen parempi tai huonompi kuin muutkaan. Tyttiä on maalitettu jo pitkään. Vaihtakaa välillä vaikka ryytmanin.


    • Anonyymi00005

      Taas Tytti skandaali.

      • Anonyymi00020
        UUSI

        Perinteinen viikottainen Tytti-skandaali.


      • Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Perinteinen viikottainen Tytti-skandaali.

        -Ehdotan myös, että tämä on skandaali.

        Pähkähullu Suomi, 1969
        (Spede-filmi)


    • Anonyymi00006
    • Anonyymi00007

      No kuule ilmoita eropakosta hänelle.

      • Anonyymi00010

        Tässähän sitä ilmoitellaan, tätä palstaa lukee 5 miljoonaa ihmistä viikossa. Kerro joku parempi paikka.


    • Anonyymi00008

      Vaalien jälkeen se on selviö, ei kuseta enää köyhiä

      • Anonyymi00073
        UUSI

        Persut saavat lähteä, ei Tytti.


    • Anonyymi00009

      Tämä on kunnollista journalistin työtä. Minä arvostan.
      Ja tytti häpeää jos osaa. Jäi kiinni kuten eveliina joka ilmoittaa vuokranneensa asuntojaan mutta ei ole ilmoittanut mitään verotuloja asiasta.

      • Anonyymi00025
        UUSI

        Tuppurainen, tuo itse kävelevä Saatana, ei osaa hävetä. Tuo itse Saatana miettii vain, mistä varastaa lisää. On Oulussa vitun tyhmää väkeä!


      • Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Tuppurainen, tuo itse kävelevä Saatana, ei osaa hävetä. Tuo itse Saatana miettii vain, mistä varastaa lisää. On Oulussa vitun tyhmää väkeä!

        Et sinäkään kyllä kovin terävä ole. Et osaa edes vittuilla tuon kummoisemmin.


      • Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Et sinäkään kyllä kovin terävä ole. Et osaa edes vittuilla tuon kummoisemmin.

        Osaan vottuila ja hyvin. Tuppurainen on VALEHTELIJA, KIUSAAJA, ROSVO! Kerroppa, paljonko se maksaa sulle, että valehtelet täällä?


    • Anonyymi00012

      Onhan se Tytti aina ollut vähän Hitas Tyttö.

    • Anonyymi00014

      Demarit on tällä vaalikauella osoittautuneet todella "vaatimattomiksi" ihmisiksi, tekevät pyyteetöntä työtä koko kansan hyväksi. Arvostan.

    • Anonyymi00017
      UUSI

      Totta kai kulukorvausta saa kun joutuu pitämään asuntoa toisella paikkakunnalla.

      Teuvo Hakkarainen asui saunassa, kansanmiehellä ei ollut merinäköalaa.

      • Anonyymi00026
        UUSI

        Oliko järvi- tai edes ojanäkymää?


      • Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Oliko järvi- tai edes ojanäkymää?

        Lattiakaivoa kai katseli, ja televisiota.


    • Anonyymi00018
      UUSI

      Asuu Ruoholahdessa parin kilometrin päässä työpaikastaan, eduskunnasta.
      Saa kulukorvausta Oulun asunnosta...

      • Anonyymi00021
        UUSI

        Ei todellakaan saa kulukorvausta Oulun asunnosta, vaan tilapäisasunnosta Helsingissä. Kuten kaikki muutkin muualta Suomesta olevat kansanedustajat.

        Kokoomuksen poliittinen ohjelma: Tuppuraisesta valehtelu. Ja Venäjä mukana, totta kai.


      • Anonyymi00027
        UUSI

        Ja kulkee tietenkin taksilla kansan piikkiin. Osuispa kunnon mälli.


      • Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Ei todellakaan saa kulukorvausta Oulun asunnosta, vaan tilapäisasunnosta Helsingissä. Kuten kaikki muutkin muualta Suomesta olevat kansanedustajat.

        Kokoomuksen poliittinen ohjelma: Tuppuraisesta valehtelu. Ja Venäjä mukana, totta kai.

        Olet diis sukulainen tai pesunkestävä valehtelijadrmari. Kumpi oikein? Tuppurainen on varsinainen paska, isolla PEELLÄ. Tuo ämmä on tuhonnut suo.alaiset toisen demariämmän kanssa! Ampua pitäisi, koska ovat MAANPETTUREITA!


    • Anonyymi00019
      UUSI

      Meno on kuin eläinten vallankumouksessa. Toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset.

      • Anonyymi00022
        UUSI

        Kokoomuslaiset taas ovat ylempiarvoisia ja sylkevät muiden päälle.


    • Anonyymi00029
      UUSI

      Tytti nauttisi ylösalaisin menevän taksin kyydistä ? Sellainen ihme Helsi. Topepiuskadulla matun osaamana . Joku akka oli kyydissä . Vietiin Töölön sairaalaan

      • Anonyymi00034
        UUSI

        Siinäpä tuli taas selkeä viesti Kokoomuksesta. Venäjästä käännetty, heidän kielitaidoillaan.


      • Anonyymi00074
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Siinäpä tuli taas selkeä viesti Kokoomuksesta. Venäjästä käännetty, heidän kielitaidoillaan.

        Itse nuorena vassari Ylen vassari Dei koulutettuna tahtoisin kokea saman jonka 4 matkustajaa Vallilassa koki . Järeän kaiteen läpi kiihdytti taksisuhari . Ja putosi Hesarin mukaan n.7 metriä katolleen . Kyydissä olijat pääsivät Hus . Woke sairaalaan . Siinä ois jotain meikätytsälle kiihoittavaa . Suhari ei saanut kuin kakkukahveja ym. Lohtua seksuaaliseen hätätilaan kotiinsa tuotuna .


    • Anonyymi00035
      UUSI

      Porvarit senkun porskuttaa.
      Onko se joku yllätys että poliitikot ovat kaksinaamaisia, tekopyhiä valehtelijoita ?

    • Anonyymi00036
      UUSI

      Demarit on aina laittaneet asiat tärkeysjärjestykseen, ensin oma mapa.täyteen, sitten annetaan muille jos jotain jää.yli.

    • Anonyymi00037
      UUSI

      Ettekö ole tienneet, että vasemmistolaiset ja vihreät haluavat olla aina ottamassa rahat toisten taskusta. Näitä Hitas-asuntoja omistaa esim. demari Eveliina Heinäluoma Helsingissä, ja on laittanut ne vuokralle. Vuokratulot useita tuhansia/kk ja asuntojen arvonnousun seurauksena käärii vielä huokeat voitot sitten, kun myy asunnot. Myös monet muut vasemmistolaiset ovat hommanneet pieni- ja keskituloisille tarkoitettuja asuntoja.

      • Anonyymi00043
        UUSI

        Eihän sille mitään voi, jos saa perintönä asunnon. Verot pitää maksaa kuitenkin.
        Vai pitäisikö asunto lahjoittaa jollekin?


    • Anonyymi00038
      UUSI

      "Maakuntien kansanedustajilla on oikeus saada korotettua kulukorvausta (jopa ~1 800 euroa kuukaudessa) tai heille voidaan tarjota eduskunnan toimesta kalustettu asunto Helsingistä, jos heidän kotipaikkansa sijaitsee yli 30 kilometrin päässä pääkaupunkiseudulta. Kulukorvaus on tarkoitettu kattamaan kakkosasunnon ylläpitokuluja.Perustietoa kansanedustajien kakkosasunnoista ja kulukorvauksista:Kenelle kuuluu: Oikeus toisen asunnon tukeen tai korvaukseen koskee kansanedustajia, joiden kotikunta on muu kuin Helsinki, Espoo, Vantaa tai Kauniainen.Korotettu kulukorvaus: Kansanedustaja voi saada verotonta kulukorvausta kakkosasunnostaan. Esimerkiksi vuonna 2023 korotettu kulukorvaus oli 1 809,15 euroa kuukaudessa.Asuntovaihtoehdot: Vaihtoehtoisesti kansanedustaja voi asua eduskunnan vuokraamassa asunnossa. Edustaja voi myös itse ostaa asunnon pääkaupunkiseudulta. Useat maakunnista tulevat kansanedustajat päätyvätkin omistusasuntoon tai vuokra-asuntoon.Tarkat säännöt: Korvauksen ja asumisen järjestämisen edellytyksenä on, että kansanedustaja käyttää asuntoa edustajantoimensa hoitamisen vaatimaan asumiseen pääkaupunkiseudulla.Kansanedustajien palkkioista ja kulukorvauksista säädetään laissa kansanedustajan palkkiosta. Tarkempia tietoja aiheesta voi lukea esimerkiksi Eduskunta-verkkosivustolta."

    • Anonyymi00039
      UUSI

      Mitä lakia Tytti rikkoo tässä? ainut on suomalaisten kateuslaki, jos minulla ei ole niin ei ole muillakaan!!!

      • Anonyymi00046
        UUSI

        Just sitä lakia, hokee koko ajan jotain köyhistä ja rikkakaista kuinka persut suosii rikkaita. Hän itse suorastaan varastaa köyhiltä.

        Såmpylävarkaus oli niinku todella pientä tähän verrattuna.

        Matkakorvaus 1800 kuukaudessa 2 km työmatkasta.


    • Anonyymi00040
      UUSI

      Tytti varsinainen vapaamatkustaja.

      • Anonyymi00048
        UUSI

        Joka esittää pyhimystä.


    • Anonyymi00047
      UUSI

      "Köyhä" Tuppu vie sämpylätkin ilmaiseksi ja kulukorvauksenkin vetää kansan piikkiin.Äijänsä komppaa vieressä.....ja kansa maksaa koko eduskunnan elämän

    • Anonyymi00049
      UUSI

      Kansa on raivoissaan SDP:lle!

      Tässähän kalpenee jopa Sannan aamiaiskuititkin.


      Milloin ja millä Tytti aikoo maksaa kulukorvaukset takaisin? Saako taas joltain yhdistykseltä stipendin/apurahan?

    • Anonyymi00050
      UUSI

      Ruoholahden merinäkymä 100 neliöö maksaa pätäkkää,tavallinen kansalainen maksaa näille turhakkeille kulukorvauksia kun "oikea" koti on jossain perähikiällä.

    • Anonyymi00051
      UUSI

      Nytkyllä on Tytti vaikeuksissa.

    • Anonyymi00052
      UUSI

      Onhan tää jo irvokkuuden huippua!

      • Anonyymi00053
        UUSI

        Akka huutaa eduskunnassa kuinka vanhuksilta viedään palvelut ja itse pöllii kaiken mikä irti lähtee!


    • Anonyymi00055
      UUSI

      Pian tulee Antin "jyrähdys", "Tytillä on SDP:n luottamus, nyt pulinas seis ja keskitytään mollaamaan Rydmannia"

    • Anonyymi00056
      UUSI

      Asunto ei voi olla Tytin omistama, koska pitää olla helsinkiläinen. Käsitykseni mukaan Tytti on oululainen. Vaaleissa voi olla ehdokkaana missä vaalipiirissä tahansa, joten Tytin kannattaa olla ehdokkaana Oulussa, vaikka asuukin vakituisesti Helsingissä.
      Eihän nämä kotipaikka asiat koske meidän poliittista eliittiä.
      Ehkä tämä asunto on miehen omistuksessa ja Tytti rahoittaa.

      Kun asunto vapautuu Hitasista (25 vuotta), syntyy muhkea veroton voitto.

    • Anonyymi00057
      UUSI

      Aijai tää on taivaan mannaa

    • Anonyymi00058
      UUSI
      • Anonyymi00067
        UUSI

        kermaperseet


    • Anonyymi00062
      UUSI

      PUHEMIESNEUVOSTON OHJEET EDUSTAJAN SIDONNAISUUKSIEN
      ILMOITTAMISESTA JA MUISTA VASTAAVISTA EDUSTAJAN ASEMAAN
      LIITTYVISTÄ KÄYTÄNTEISTÄ
      Puhemiesneuvosto on 9 päivänä maaliskuuta 2015 antanut eduskunnan työjärjestyksen (40/2000) 6 §:n 1 momentin 11 a kohdan nojalla seuraavat tarkemmat ohjeet
      eduskunnan työjärjestyksen 76 a §:n mukaisesta edustajan sidonnaisuuksien ilmoittamisesta sekä muista vastaavista edustajan asemaan liittyvistä käytänteistä.

      Jos kiinnostaa, käykää lukemassa eduskunnan sivuilta.

      • Anonyymi00068
        UUSI

        en vielä lukenut, mutta oliko ohjeissa kehotettu kuluttamaan mahd. paljon valtion varoja ettei synny ylijäämää?


    • Anonyymi00064
      UUSI

      Ei kaadu, koska vaihtoehtoja on vähän. Joko rikkaiden suosiminen jatkuu kokoomuksen johdolla, tai suunta muuttuu SDP n johdolla. Ei ole vaikea arvata miten käy ja minkä suunnan kansa valitsee.

    • Anonyymi00065
      UUSI

      Joko Tytti eroaa tänään tai SDP on mennyttä. Nyt pitää toimia nopeasti, että kansan luottamus palautuu.

      • Anonyymi00075
        UUSI

        Älä ole noin tyhmä. Kansanedustajalle kuuluu automaattisesti kulukorvaus jos hän hankkii asunnon Helsingistä kun varsinainen koti on muualla ja tässä tapauksessa Oulussa.
        Onko se kansalaisen vika jos Hitas säännöt ovat sellaiset, että kuka vaan voi sellaisen asunnon hankkia. Ei tuossa ole mitään lakia rikottu ja kulukorvaukset ovat automaatti kansanedustajille.
        Toiset ajelee kaikki kulkemisensa eduskunnan taksikortilla, vaikka se ei liity mitenkään työhön tai ajavat julmettuja kilometrejä omalla autollaan ja kerää verottomia kilometrirahoja jne... kaikki tehdään useimmiten normaalien käytäntöjen ja sääntöjen mukaan.


      • UUSI

        Kansan luottamus ei mene sillä, että persujen trollitoimisto laukoo täällä lapsellisuuksia.


    • Anonyymi00069
      UUSI

      Persujen erottava välittömästi.!

    • Anonyymi00070
      UUSI

      Demari on aina toisten taskulla

    • Anonyymi00072
      UUSI

      Kun varsinainen kotikunta ja koti on muualla kuin Helsingissä, niin silloin edustaja saa asumistukea, eli jokainen kansanedustaja saa tietyt kulukorvaukset ja näitä ollaan naureskeltu kautta historian. Kuuluisin tapaus oli Paavo Väyrynen jolla oli Kemissä jalasmökki muka kotinaan ja nosti täydet kulukorvaukset sillä perusteella.
      Siellä Persuissakin oli se yksi kuuluisa tapaus kun edustajat asuivat ilmoituksen mukaan alivuokralaisen Hesan ulkopuolelle ja ottivat kulukorvaukset siitä ja se asunto olikin vain saunan pukuhuone.
      Persuilla onkin nyt selkeä kamppis päällä ja he yrittävät keksiä näitä "suuria väärinkäytöksiä" ja muita kohua aiheuttavia juttuja ja uppoaahan ne tyhmille jotenkuten, mutta oletteko liian aikaisin liikkeellä kun vaaleihin on vielä aikaa.

      • Anonyymi00078
        UUSI

        Hitas asunto ei ole mikään väliaikaismajoitus vaan pysyvä koti. Tytti asuu helsingissä, hänellä on kämppä myös oulussa.

        Olihan Paavo Väyryselläkin jalasmökki landella, siellä oli kirjoilla, ei silti saanut kulukorvausta koska asui pk seudulla.


    • Anonyymi00076
      UUSI

      Sipilä korvaa Tytin ja koko eduskunnan firmansa tekoälyllä. Tekoäly kuittaa kaupantekijäisinä yritystuet. Tekoälykonsultti tietää.

      • Anonyymi00077
        UUSI

        Mahtavaa!


    • Anonyymi00079
      UUSI

      Tytillä on kädet toisten taskulla.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe