Onko näihin mahdollista saada vähävaraisten asumistukea valtiolta ? Ystäväni kertoi, että jollekin maksetaan jopa yli 1800 euroa kuukaudessa, olen tehnyt kahta työtä jo vuosia, kaupankassalla sekä siivousta .
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Mitä muuta odottaa Tuppuraiselta kun moista. SDP on täynnä tätä kupparia
- Anonyymi00002
Sitäkö, että vähävaraisia tuetaan vai? Eikös se ollut persujen hommaa, köyhiltä ei leikata, se ei sovi perussuomalaisille, ja sitä rataa?
- Anonyymi00005
Reilua ja oikeudenmukaista.
- Anonyymi00008
SDPn Heinäluomalla on 3 hitas asuntoa ?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
SDPn Heinäluomalla on 3 hitas asuntoa ?
Onko persuja vai koksuja nämä joilla on yhdeksän Hitas-asuntoa?
- Anonyymi00003
Tehkää niin kui me sanomme, ei niin kuin teemme.
- Anonyymi00004
Oiva ohje äänestäjälle.
- Anonyymi00007
Persuilla se menee toisin päin, teemme päin vastoin kuin lupasimme.
- Anonyymi00010
Demari siellä missä mahdollisuus tehdä vilppiä.
Vie härskisti vähävaraisten edut, vaikka ei olisi itsellä tarve.- Anonyymi00011
Demarit sentään koittavat tukkia porsaanreikiä, oikeisto vain tekee niitä lisää eikä anna tukkia jo olemassa olevia porsaanreikiä.
- Anonyymi00012
Lindtmanin pitää puuttua asiaan. Nämä tuodaan esille ennen vaaleja kuitenkin.
Kyllä tämä demareilta ääniä vie.- Anonyymi00013
Jep, parilla sijoittajallakin on yhdeksän Hitas-asuntoa, nehän pitää myydä pois heti, ja sillä hinnalla millä ovat ostaneetkin, miinus mitä ovat niillä tähän asti tienanneet, eihän ne mitään sijoitusasuntoja ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37387
- 41371