Vitamiinit?

Anonyymi-ap

Rupesin syömään monivitamiinia. Oli joku 100-200% kaikkia mahdollisia aineita.
Tuon jälkeen on ruvennut panettamaan koko ajan.
Mikähän vialla tuossa monivitamiinissa ja onko joku mikä pitäisi poistaa tuosta?

3

<50

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Monivitamiinit eivät suoraan lisää libidoa, mutta ne voivat korjata puutostiloja, jotka heikentävät seksuaalista halua.Vitamiinien ja hivenaineiden puute voi aiheuttaa väsymystä ja heikentää yleistä seksuaalista halukkuutta. Tällöin monivitamiinivalmiste voi tukea jaksamista ja epäsuorasti parantaa libidoa.

miten yleensä syöt? Saatko ravintoaineita ja vitamiineja tarpeeksi? Luultavasti et koska syöt vitamiineja purkista.

• Anonyymi00002

Ilmeisesti D vitamiinia saat reilusti. Se yleensä vaikuttaa sukupuoli hormoneihin ja nyt kesällä on muutenkin auringosta saat sitä ja ruoasta vielä . Jos jättäisit kesän ajaksi pois sen.

• Anonyymi00003

Alunperin heikko libido on luultavasti parantumassa normaalimmaksi. Elämä tasaantuu muutamissa viikoissa entiselleen. Terve , normaali ihminen ei huomaa mitään eroa vitamiinien lisäämisestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      443
      1946
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      818
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      39
      814
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      31
      773
    5. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      440
      737
    6. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      55
      731
    7. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      665
    8. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      39
      595
    9. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      586
    10. Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut

Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut. Asian vahvistaa hänen puolisonsa ja leski. Miettinen kuoli traagisesti 3
      Salaliittoteoria
      1
      576
    Aihe