Autossa vialliset sähkömoottorit eikä niitä,saada kirjautuu kuin vaihtamalla uuteen joka maksaa 10 OOO e
Samoin akut hajoaa kun käytetään ylimitoitettuja tehoa moneen kertaan samoin alustat ei kestä edes katsastukseen
Katsokaa nyt noita Jessen videoita
14
78
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
kannattaisko liisata se auto niin ei jää must pekka kouraan...
- Anonyymi00003
Ei kannata, on aina se kallein vaihtoehto.
Autossa on kuitenkin käytännössä sen leasing-sopparin ajan tehdastakuu voimassa -> ei yllättäviä korjauskuluja. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei kannata, on aina se kallein vaihtoehto.
Autossa on kuitenkin käytännössä sen leasing-sopparin ajan tehdastakuu voimassa -> ei yllättäviä korjauskuluja.Ei kannata hankkia ruostuvaa ongelmajätettä takapihalle.
- Anonyymi00005
En tiedä, mutta avaajan kannattaisi opetella kirjoittaan sellaista kieltä jonka jokainen ymmärtää, eikä tarvitsisi arvailla noita aivoituksia.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei kannata hankkia ruostuvaa ongelmajätettä takapihalle.
Totta, Toyota on ongelmallinen vikoineen ja ruosteineen.
- Anonyymi00002
Julkisilla pääsee paikasta a paikkaan b. Eikä maksa paljon.
- Anonyymi00007
Juu, mutta onko paikka a tai b riittävän lähellä ja tarvitaanko monta vaihtoa välillä jne....?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Juu, mutta onko paikka a tai b riittävän lähellä ja tarvitaanko monta vaihtoa välillä jne....?
Joo, paikka a ja b on yllättävän lähellä. Ei tarvii enempää esitellä munia.
- Anonyymi00012
Vain köyhät menee bussilla
- Anonyymi00015
ja viinat tulee kotia....ei tarvitse enää autoa..
- Anonyymi00008
Olen mielestäni keskivertoa komeampi jätkä.
- Anonyymi00010
Teslan uusi sähkömoottori maksaa asennettuna n. 4000€.
- Anonyymi00014
Kokonaisen sähkömoottoriyksikön (Drive Unit) vaihto virallisessa Tesla Huolto -pisteessä maksaa yleensä noin 6 000 – 10 000 € mallista (Model S, X, 3 tai Y) riippuen.
- Anonyymi00013
10000 e
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560