Näin se on, Suviseurat näkyy netissä. Youtubessa..
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
No tietysti internetin kautta näkyy. Telkkarissa ei näy
ku sieltä tulee niin paljo syntiä. Onneks tietokoneella ei pääse mihinkään syntisille sivustoille, eihän ?- Anonyymi00006
Paitsi tänne.
- Anonyymi00003
Luojankiitos ei näy telkkarissa. Kuka jaksaisi moista.
- Anonyymi00007
En ole lestaadiolainen mutta en dikkaa noita tarrojen levittäjiä, näiden lestojen juhlissa.
Suomi on vapaa maa ja melkoinen poru nousisi, jos lestat jakavat omia tarrojaan näiden pössyttelijöiden festivaaleilla.
"Ankkarock, Down By The Laituri, Flow Festival, Helsingin juhlaviikot, Ilosaarirock, Imatra Big Band Festival, Kotkan meripäivät, Maata näkyvissä -festarit, Nummirock, Pori Jazz, Provinssirock, Qstock, Raumanmeren juhannus, Ruisrock, Sauna Open Air, Savonlinnan oopperajuhlat, Simerock, Tuska Open Air Metal Festival, Weekend Festival ja Blockfest." - Anonyymi00008
Lauantai yönä nuaret laitetahanvaunuusta ja autoosta pihalle istumahan retkituoliihin notta aikuuset saa panna rauhas lapsen alulle
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532