Ahdistaa tämä maailma

Anonyymi-ap

Persuja, vihervasuja, putinisteja, magalaisia, terroristijuutalaisia, wokehörhöjä, setahihhuleita jne...

Kyllä se on nyt otettava 10mg Diapam tai kaksi tai kolme että uni tulee. On niin ahdistunut olo. Noudatetaan kuitenkin kiltisti psykiatrin kirjoittaman reseptin ohjeita.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      Asiat ovat mitä ovat. Lääkkeet ovat eriasia. Niitä ei tarvi oikeastaan ketään. Harmitus ja masennus on yksilötasolla olevaa asioiden analysointia. Ei yleistä ongelmaa tai tarvetta.

      • Anonyymi00002
        UUSI

        Kuitenkin mielesi tekisi sinistä nappia. Tunnusta pois senkin koijari.


    • Anonyymi00003
      UUSI

      Vuonna 2060 helpottaa... meitä on enää 120 miljoonaa.

    • Anonyymi00004
      UUSI

      Kerron mikä auttaa ahdistukseen - ei muodosta ollenkaan mielipiteitä, nimittäin mielipide on asia, joka tukkii aivojen tietojen käsittelyjärjestelmän, mitä juuri parhaillaan aivan tietoisesti tehdään - 'poltetaan ihmisten käämit'. Kuin suoraan Guatanamon kidutuksesta aivopesua.

      • Anonyymi00005
        UUSI

        Nyt mielipide syntyy siitä, kun luodaan epävarmuutta. Epävarmuuden tila on psyykkisesti aivoille pahinta mitä voi olla, ja tätä korjataan mielipiteellä. Esimerkiksi nuorten itsensä viiltely johtuu tästä - kipu kompensoi epävarmuutta. Olemme vaarallisella tiellä.


      • Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Nyt mielipide syntyy siitä, kun luodaan epävarmuutta. Epävarmuuden tila on psyykkisesti aivoille pahinta mitä voi olla, ja tätä korjataan mielipiteellä. Esimerkiksi nuorten itsensä viiltely johtuu tästä - kipu kompensoi epävarmuutta. Olemme vaarallisella tiellä.

        Meille on luotu todellisuus, missä kidutetaan meidän psyykettä aivojen epävarmuuden sietokyvyn kautta. Jo se auttaa, kun tiedostaa, että mistä on kyse.


      • Anonyymi00007
        UUSI

        Maapallolla on vaan 7500 miljoonaa ihmistä liikaa, siinä se.


      • Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Meille on luotu todellisuus, missä kidutetaan meidän psyykettä aivojen epävarmuuden sietokyvyn kautta. Jo se auttaa, kun tiedostaa, että mistä on kyse.

        On käytettävä aivoja vain realismiin, omaan elämään, siihen lähelle, ja ö minkä kokee hallitsevansa - sius vain jokapäiväisen elämän hallintaan.


      • Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Nyt mielipide syntyy siitä, kun luodaan epävarmuutta. Epävarmuuden tila on psyykkisesti aivoille pahinta mitä voi olla, ja tätä korjataan mielipiteellä. Esimerkiksi nuorten itsensä viiltely johtuu tästä - kipu kompensoi epävarmuutta. Olemme vaarallisella tiellä.

        Vaikutat henkilöltä joka osaa helpottaa olotilaa ja näyttää suuntaa kohti mielenrauhaa.

        Voisinko mitenkään mahdollisesti muuttaa vaikka autotalliisi siihen asti kunnes olen löytänyt sisäisen tasapainon?


      • Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        On käytettävä aivoja vain realismiin, omaan elämään, siihen lähelle, ja ö minkä kokee hallitsevansa - sius vain jokapäiväisen elämän hallintaan.

        Nyt on kyse ehdottomasti siitä, että miten ihminen kykenee suojelemaan itseään ja läheisiään.


      • Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Nyt on kyse ehdottomasti siitä, että miten ihminen kykenee suojelemaan itseään ja läheisiään.

        Lisäystä - tämä Guatanamo heitto ei tullut hihasta, vaan se on totta, olemme päätyneet tähän kohtaisen pitkässä juoksussa, ja kun tämä kaikki alkoi, niin psykologi, joka kehitti menetelmän Guatanamon vankien kiduttamiseksi pyysi anteeksi, että hänen metelmänsä on nyt otettu laajemmin käyttöön.


      • Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Lisäystä - tämä Guatanamo heitto ei tullut hihasta, vaan se on totta, olemme päätyneet tähän kohtaisen pitkässä juoksussa, ja kun tämä kaikki alkoi, niin psykologi, joka kehitti menetelmän Guatanamon vankien kiduttamiseksi pyysi anteeksi, että hänen metelmänsä on nyt otettu laajemmin käyttöön.

        Ei ole ollenkaan itsestäänselvyys, että ihminen ymmärtää, että mikä tässä on se 'kiduttaminen', ja mitkä ovat sen seuraukset, mutta sopii oikein hyvin aloittajan viestin kuvaukseen.


      • Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Ei ole ollenkaan itsestäänselvyys, että ihminen ymmärtää, että mikä tässä on se 'kiduttaminen', ja mitkä ovat sen seuraukset, mutta sopii oikein hyvin aloittajan viestin kuvaukseen.

        Ja vielä - aivomme ovat kuin kone, mutta ne kyllä hallitsevat meitä kohtalaisen massiivisesti, ja meidän ainoa mahdollisuutemme selvitä, on edes yrittää hallita niitä.

        Vanha sanonta tähän on, että 'viekö pää miestä vai mies päätään'.


    • Anonyymi00014
      UUSI

      Ei oo pameja mut temestaa on. Auttaako se?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe