Persuja, vihervasuja, putinisteja, magalaisia, terroristijuutalaisia, wokehörhöjä, setahihhuleita jne...
Kyllä se on nyt otettava 10mg Diapam tai kaksi tai kolme että uni tulee. On niin ahdistunut olo. Noudatetaan kuitenkin kiltisti psykiatrin kirjoittaman reseptin ohjeita.
Ahdistaa tämä maailma
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Asiat ovat mitä ovat. Lääkkeet ovat eriasia. Niitä ei tarvi oikeastaan ketään. Harmitus ja masennus on yksilötasolla olevaa asioiden analysointia. Ei yleistä ongelmaa tai tarvetta.
- Anonyymi00002UUSI
Kuitenkin mielesi tekisi sinistä nappia. Tunnusta pois senkin koijari.
- Anonyymi00003UUSI
Vuonna 2060 helpottaa... meitä on enää 120 miljoonaa.
- Anonyymi00004UUSI
Kerron mikä auttaa ahdistukseen - ei muodosta ollenkaan mielipiteitä, nimittäin mielipide on asia, joka tukkii aivojen tietojen käsittelyjärjestelmän, mitä juuri parhaillaan aivan tietoisesti tehdään - 'poltetaan ihmisten käämit'. Kuin suoraan Guatanamon kidutuksesta aivopesua.
- Anonyymi00005UUSI
Nyt mielipide syntyy siitä, kun luodaan epävarmuutta. Epävarmuuden tila on psyykkisesti aivoille pahinta mitä voi olla, ja tätä korjataan mielipiteellä. Esimerkiksi nuorten itsensä viiltely johtuu tästä - kipu kompensoi epävarmuutta. Olemme vaarallisella tiellä.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Nyt mielipide syntyy siitä, kun luodaan epävarmuutta. Epävarmuuden tila on psyykkisesti aivoille pahinta mitä voi olla, ja tätä korjataan mielipiteellä. Esimerkiksi nuorten itsensä viiltely johtuu tästä - kipu kompensoi epävarmuutta. Olemme vaarallisella tiellä.
Meille on luotu todellisuus, missä kidutetaan meidän psyykettä aivojen epävarmuuden sietokyvyn kautta. Jo se auttaa, kun tiedostaa, että mistä on kyse.
- Anonyymi00007UUSI
Maapallolla on vaan 7500 miljoonaa ihmistä liikaa, siinä se.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Meille on luotu todellisuus, missä kidutetaan meidän psyykettä aivojen epävarmuuden sietokyvyn kautta. Jo se auttaa, kun tiedostaa, että mistä on kyse.
On käytettävä aivoja vain realismiin, omaan elämään, siihen lähelle, ja ö minkä kokee hallitsevansa - sius vain jokapäiväisen elämän hallintaan.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Nyt mielipide syntyy siitä, kun luodaan epävarmuutta. Epävarmuuden tila on psyykkisesti aivoille pahinta mitä voi olla, ja tätä korjataan mielipiteellä. Esimerkiksi nuorten itsensä viiltely johtuu tästä - kipu kompensoi epävarmuutta. Olemme vaarallisella tiellä.
Vaikutat henkilöltä joka osaa helpottaa olotilaa ja näyttää suuntaa kohti mielenrauhaa.
Voisinko mitenkään mahdollisesti muuttaa vaikka autotalliisi siihen asti kunnes olen löytänyt sisäisen tasapainon? - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
On käytettävä aivoja vain realismiin, omaan elämään, siihen lähelle, ja ö minkä kokee hallitsevansa - sius vain jokapäiväisen elämän hallintaan.
Nyt on kyse ehdottomasti siitä, että miten ihminen kykenee suojelemaan itseään ja läheisiään.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nyt on kyse ehdottomasti siitä, että miten ihminen kykenee suojelemaan itseään ja läheisiään.
Lisäystä - tämä Guatanamo heitto ei tullut hihasta, vaan se on totta, olemme päätyneet tähän kohtaisen pitkässä juoksussa, ja kun tämä kaikki alkoi, niin psykologi, joka kehitti menetelmän Guatanamon vankien kiduttamiseksi pyysi anteeksi, että hänen metelmänsä on nyt otettu laajemmin käyttöön.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Lisäystä - tämä Guatanamo heitto ei tullut hihasta, vaan se on totta, olemme päätyneet tähän kohtaisen pitkässä juoksussa, ja kun tämä kaikki alkoi, niin psykologi, joka kehitti menetelmän Guatanamon vankien kiduttamiseksi pyysi anteeksi, että hänen metelmänsä on nyt otettu laajemmin käyttöön.
Ei ole ollenkaan itsestäänselvyys, että ihminen ymmärtää, että mikä tässä on se 'kiduttaminen', ja mitkä ovat sen seuraukset, mutta sopii oikein hyvin aloittajan viestin kuvaukseen.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei ole ollenkaan itsestäänselvyys, että ihminen ymmärtää, että mikä tässä on se 'kiduttaminen', ja mitkä ovat sen seuraukset, mutta sopii oikein hyvin aloittajan viestin kuvaukseen.
Ja vielä - aivomme ovat kuin kone, mutta ne kyllä hallitsevat meitä kohtalaisen massiivisesti, ja meidän ainoa mahdollisuutemme selvitä, on edes yrittää hallita niitä.
Vanha sanonta tähän on, että 'viekö pää miestä vai mies päätään'.
- Anonyymi00014UUSI
Ei oo pameja mut temestaa on. Auttaako se?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437