Huuda Herraa Jeesusta Kristusta avuksesi!

Anonyymi-ap

” Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."
Psalmi 50:15

” Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.”
Psalmi 91:15

10

<50

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja avukses huuda minua hädässäs, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

Hän avuksihuutaa minua, sentähden minä kuulen häntä; hänen tykönänsä olen minä tuskassa; siitä minä hänen tempaan pois ja saatan hänen kunniaan.

• Anonyymi00002

Och åkalla mig i nöden, så vill jag hjälpa dig, och du skall prisa mig.

Han åkallar mig, och jag skall svara honom; jag är med honom i nöden, jag skall rädda honom och låta honom komma till ära.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Och åkalla mig i nöden, så vill jag hjälpa dig, och du skall prisa mig.

Han åkallar mig, och jag skall svara honom; jag är med honom i nöden, jag skall rädda honom och låta honom komma till ära.

And call upon me in the day of trouble: I will deliver thee, and thou shalt glorify me.

He shall call upon me, and I will answer him: I will be with him in trouble; I will deliver him, and honour him.

• Aikuisten oikeasti ihan varmasti oikeaan kolmiomaiseen epäjumalaan tai ainakin sen yhteen kulmaan uskovat uskonharhaiset, ensi talvena oikeasti uskovilla on mahdollisuus osallistua pian perinteiseksi muodostuvaan pelastusjuhlaani.

Pelastusjuhlassani aivan avrmasti pelastukseen uskova kävelee tai amputoidun raajan tapauksessa ryömii avantoon jääden odottamaan jeesukssen pelastustoimia. Avannon alla on 10 metriä vettä siltä varalta ettei uskova oikeasti uskokaan epäjumalaansa.

Ihmettelen kyllä miksi kukaan ei ole vielä osallistunut perinteiseen amputoidun raajan palausjuhlaani, mutta tarvittaessa uskonveljet ja sisaret voivat auttaa liikuntakyvyttömänkin avantoon jeesuksen pelastettavaksi.

• Anonyymi00004

Kiitos aloituksesta.

Juuri mietin miksi sairaat ei nykyään parane kun niiden rukouspyyntöjä listataan tv7lla ja netissä.
      Johtuuko se siitä että ei totella Sanaa joka sanoo "he panevat kätensä sairasten päälle ja ne tulevat terveeksi".
      Netin ja tvn välityksellä kun ei voi käsiä panna päälle.

• Anonyymi00005

Toiseksi ihmettelen miksi kituminen on elämän tarkoitus ja miksi Jumala ei pysty parantamaan hampaita?

• Anonyymi00006

Toivottavasti pääsemme täältä pian pois.

• Osallistut vain pelastusjuhlaani, veikkaan ettei jeesus pelasta yhtään häneen uskovaa. Vettä riittää vaikka kaikille uskonharhaisille.

• Anonyymi00007

Joutavaa meluamista. Soittaa minä sille kyllä voin, annat vain numeron.
      Vai onko se niin jälkeenjänyt?

• Anonyymi00008

Aamen! NYT on vielä armon aika. Kannattaa käyttää se omaksi hyväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      300
      1040
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      61
      847
    3. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      71
      799
    4. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      69
      702
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      691
    6. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      39
      668
    7. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      43
      570
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      33
      566
    9. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      40
      505
    10. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      497
    Aihe