Nyt joku kertoo ihan oikeesti mulle, mitä siellä tapahtuu? Pitääkö olla alasti tai jotaki semmosta? Mä en haluu että joku hoitaja tutkii mua ja vielä jos äiti/iskä on samassa huoneessa. Kertokaa mulle ihan oikeesti mitä siel tapahtuu...
Vastaukset 8
- Anonyymi00002
Tämänlaiset tarkastukset on ihan normaalia täällä
- Anonyymi00003
Ensinnäkään siihen ei ole pakko osallistua: Voit mennä yksityiselle terveystarkastukseen ja hakea paperin, jossa kerrotaan sinun olevan terve. Tämä tietysti maksaa, mutta työterveyttä ei ole pakko käyttää.
- Anonyymi00006
nillä on se pikkulusikka
- Anonyymi00007
Anaalipersetarkastus joka videoidaan kaikkien nähtäväksi. Sen jälkeen 1500h kaikenlaisia rectum tarkastuksia.
- Anonyymi00008
Eli siis ahteria kaivetaan 24/7
- Anonyymi00009
Terveystarkastuksilla selvitetään työntekijöiden terveydentila sekä työ- ja toimintakyky. Se siellä tapahtuu.
- Anonyymi00010
"Jos työntekijä kieltäytyy pakollisesta terveystarkastuksesta, se voi johtaa erilaisiin seuraamuksiin. Työnantajalla on oikeus kieltäytyä antamasta työtehtäviä, jotka edellyttävät terveystarkastusta, jos työntekijä ei ole suorittanut vaadittua tarkastusta. Tämä voi vaikuttaa työntekijän työsuhteeseen ja mahdollisesti johtaa työsuhteen päättymiseen, jos tarkastus on välttämätön työtehtävien suorittamiseksi."
https://lysna.fi/onko-tyopaikan-terveystarkastus-pakollinen/ - Anonyymi00011
Muistan omalta kohdalta tarkastuksen. Iskä tutki omia kasseja lusikalla ja pisti sen sitten suuhunsa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞381194Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S65998- 35890
- 109849
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125826- 38723
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.77642- 51616
- 42609
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66601Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.31596Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee27543Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2542Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev119510- 49508
- 94496
- 60474
- 45446
- 39433
- 35417