Antaa vaan ihmisten syyä . Monasti se on semmone sanonta ku rakkaudesta ruokaan. Eipä mua haittaa lihavat ihmiset.
Onko niin että tällä palstalla osa kommentoijista on ottaneet lihavat ihmiset hampaisiinsa?
Väitättekö jopa että se on itsekkyyttä syyä niin paljon että lihhoo?`
Ajatteletteko asiaa pelkän rahan kautta että teikäin mielestä on väärin että yhteiskunnalle tulee kustannuksia lihavista?
Antaa vuan ihmisten syyä vappaasti. Vappaa maa!
Antaa vaan heidän syyä
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Ja mitä se haittaa jos syö paljon lihaa? Tunnen yhden perheen jotka syö paljon lihaa ja ne on hoikkia kaikki.
- Anonyymi00002
Ei minuakaan lihavat haittaa, on ihmisten oma asia, mitä he syövät, tai paljonko he syövät.
Ok, lihavuus voi tulla kalliiksi yhteiskunnalle, mutta niin tulee monet muutkin asiat, turhaa syyllistää vain joitain tiettyjä, tai tietyllä tavalla toimivia ihmisiä.
Itse syön lihaa senkin takia, koska se on hyvää. - Anonyymi00003
Oikea asenne aloittajalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801452
- 851293
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7646Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.91564Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44542