Milloin Putin kuolee?

Anonyymi-ap

Ikää on 73 vuotta. Ylittänyt jo venäläisten miesten keski-iän. Tuleeko noutaja, vai auttavatko miljardisijoitukset eliniän pidentämisen tutkimukseen Putinin yli 100-vuotiaaksi?

45

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      Veikkaanpa että sinä kuolet sitä ennen.

      • Anonyymi00008
        UUSI

        Osui ja upposi 😂


    • Anonyymi00002
      UUSI

      Puolen vuoden sisällä.

    • Anonyymi00003
      UUSI

      Kymmeniä vuosia vielä porskuuttaa.

      • Anonyymi00010
        UUSI

        Botoksiposki muumioidaan ja käy sitten kiinalaisella tekoälyllä


      • UUSI

        Ei varmuudella "porskuta" ...


    • Anonyymi00004
      UUSI

      Putin ei ole tuhonnut terveyttään vodkalla ja tupakoimalla, joten ei mitään hätää.

      • Anonyymi00005
        UUSI

        Putin tullaan teloittamaan omien toimesta.


      • Anonyymi00015
        UUSI

        Mistä tiedät. Ootko joku Kremlin maksettu homoagentti.


      • Anonyymi00019
        UUSI

        Mutta Puten vesipää paisuu ja sen kyllä huomaa ja se halkeaa. Ja sehän on Puten suvun vitsaus ja jakomielitautinen. Puten alkuperäinen nimi on Rasputin. Ja ku se meni FSB duuniin niin poisti RAS pois ja jäi jäljelle Putin. On suoraa sukua sille jakomielisairaalle papille RASPUTIN . Ja pian sen vesipää halkeaa.


      • UUSI

        Niin, mutta entäpä sen koirien k*sitolpan mittaisen PUUTARHATONTUN geeniperimä?.

        Se nääs "sanelee" suurimman osan elinkaarestas.


    • Anonyymi00006
      UUSI

      Putinille käy samoin kun Ceausesckulle.

    • Anonyymi00007
      UUSI

      Mussolinille?

    • Anonyymi00009
      UUSI

      Martti J. Kari tuli mieleen, hartaasti odotti kaikkea pahaa Venäjälle/Putinille, monille palstan natomiehille suuri pohjattoman viisauden kaivo, elimistö ei kestänyt kovaa odotusta ja kuoli ennen Putinia/Venäjän kaatumista.

      • Anonyymi00036
        UUSI

        Hyvä että kuoli sekin kusipää, harmi ettei elänyt niin pitkään että sai todistaa Venäjän voittoa sodassa.


      • Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Hyvä että kuoli sekin kusipää, harmi ettei elänyt niin pitkään että sai todistaa Venäjän voittoa sodassa.

        Mitä hemmetin voittoa?

        😂😂😂


    • Anonyymi00011
      UUSI

      Martti J Kari nimenomaan sanoi kirjassaan pitävänsä venäjän kansasta. Älä valehtele täällä. Hallitukset ovat olleet kriminaaleja jo yli 100 vuotta venäjällä ja neuvostoliitossa. Siitä on suuri yksimielisyys lähes koko maapallolla.

      • Anonyymi00018
        UUSI

        Martti J. Karilla oli taipumus puhella kovin sekavia, epäjohdonmukaisia ja keskenään ristiriidassa olevia asioita ...sai juttunsa joidenkin korvaan kuulostamaan järkeviltä.


      • Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Martti J. Karilla oli taipumus puhella kovin sekavia, epäjohdonmukaisia ja keskenään ristiriidassa olevia asioita ...sai juttunsa joidenkin korvaan kuulostamaan järkeviltä.

        Mitä muuta voi puhua kun kyse on Venäjästä umpisekavasta maasta jonka touhuissa ei ole järjen häivää.


      • Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Martti J. Karilla oli taipumus puhella kovin sekavia, epäjohdonmukaisia ja keskenään ristiriidassa olevia asioita ...sai juttunsa joidenkin korvaan kuulostamaan järkeviltä.

        HEVONPASKAA, govnojed!.


    • Anonyymi00012
      UUSI

      Jos menee normaalisti niin ammutaan jossain lähitulevaisuudessa. Edes kidutuskuolema ei tuo takaisin satoja tuhansia vainajia mitä on hänen politiikastaan johtunut.

    • Anonyymi00013
      UUSI

      On se säälittävä kääpiö tuo Putin, paskaisen Kremlin uumenissa. Lakeijat siellä kolhoosihuoran kääpiösurkimuksen kanssa. Näyttäisi nyt Trump kaapin paikkaa. Pelkureita saastaryssät. Naurattaa kuvat lehdissä puttiinista sotilasasussa. Ihan kuin pridekulkueen paskareiän kenraali.

      • Anonyymi00016
        UUSI

        Kyllä venäläiset jo itsekin alkaa ymmärtää minkälainen kuspää heidän maan johdossa on.


    • Anonyymi00017
      UUSI

      Jos Putin kuolee, niin Suomi tuhotaan hyvin nopeasti senjälkeen, kuten suurin osa eurooppaa, sillä Pution on ainoana onnistunut jarruttamaan duuman kiihkomielisimpiä sota-intoilijoita. Vastaavaa henkilöä ei euroopassa sitten olekaan, vaan kaikki päättäjät ovat enemmän tai vähemmän sotahulluja, koska tietävät, että sota ei tule heitä koskemaan, vaan kansaa, aivan kuten Ukrainassakin. Toivotaan siis Putinille pitkää ikää, sillä siitä riippuu kauanko Suomi on olemassa.

      • Anonyymi00022
        UUSI

        Hevonpaskaa tiltu, sun jutuissa ei ole järjen häivää.


      • Anonyymi00040
        UUSI

        Jos elät, kremlingrammari, täällä Suomessa ... et tule näkemään sitä episodia. Siitä pitävät huolen muut, kuin viranomaistahot.


    • Anonyymi00020
      UUSI

      Putin sairasta munuais vikaa. Kusi menee päähän ja sen takia on pää paisunut kuin vesipää. Ja sehän on mongolien sekajätteen jälkeläisiä

    • Anonyymi00021
      UUSI

      Hej Igori Pietarista vastaileppas ku kysytään: miltä tuntuu olla rusnya ja tietäen että et ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan vaan olette mongolien sekajätteen jälkeläisiä?? Vastaileppas nyt tänne päin siitä Igor Pietarista

    • Anonyymi00023
      UUSI

      'Koska Putin kuolee'.....
      Me kaikki mennään kehdosta hautaan.

      • Anonyymi00026
        UUSI

        Leninkin jatkaa muumiona ja esiintyy edelleen.


    • Anonyymi00025
      UUSI

      Natohuorien ja Halla-ahojen olisi syytä olla huolissaan Putinin tilasta, koska hän on todella pitkämielinen ja harkitseva....toivoa pitkää ikää.
      Siellä ei kaikki todellakaan ole näin suvaitsevaisia.

      • Anonyymi00030
        UUSI

        Suvaitsevaisuus Venäjän kansalta Putinia kohtaan on todellakin loppumassa.
        Vain typerät tiltut Suomesta on enää Putinin puolella.
        Tälläkin videolla Venäläinen ihailee Euroopaan siisteyttä ja korkeaa tasoa, Putin on koko ikänsä valehdellut että Eurooppa mätänee elää köyhyydessä ja kaikkea muuta paskaa.
        Nyt kun venäläinen pääsee itse Eurooppaan hän tajuaa että sille on valehdeltu koko elämä.

        https://youtube.com/shorts/SXrNVLkr8D8?is=--cq6z6Xqtpu71kB


      • Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Suvaitsevaisuus Venäjän kansalta Putinia kohtaan on todellakin loppumassa.
        Vain typerät tiltut Suomesta on enää Putinin puolella.
        Tälläkin videolla Venäläinen ihailee Euroopaan siisteyttä ja korkeaa tasoa, Putin on koko ikänsä valehdellut että Eurooppa mätänee elää köyhyydessä ja kaikkea muuta paskaa.
        Nyt kun venäläinen pääsee itse Eurooppaan hän tajuaa että sille on valehdeltu koko elämä.

        https://youtube.com/shorts/SXrNVLkr8D8?is=--cq6z6Xqtpu71kB

        Kerro lisää...joskus on viihdyttävää kokea brutaalia disinformaatiota.


    • Anonyymi00027
      UUSI

      Isänsä eli 88 vuotiaaksi, äitinsä eli 86 vuotiaaksi.

    • Anonyymi00028
      UUSI

      Kuoli tai ei.Sodan kulkuun tuskin vaikuttaa. Venäjä on 460 miljoonainen kansakunta joka ei tule antautumana Euroopalle.

      • Anonyymi00031
        UUSI

        Vähän Venäjän lisää?
        Venäjällä on 140 miljoona asukasta.


      • Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Vähän Venäjän lisää?
        Venäjällä on 140 miljoona asukasta.

        Se riittää.


      • Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Vähän Venäjän lisää?
        Venäjällä on 140 miljoona asukasta.

        Laskelmaan onkin lisätty historiallisia edesmenneitä asukkaita.


      • UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Se riittää.

        Ei riitä .... .


    • Anonyymi00029
      UUSI

      Nytkö tiltun mielestä eurooppa on valloittamassa Venäjää.

      Onko teille kaikille tehty lobotomia, kahteen kertaan?

      • UUSI

        Todennäköisesti ... mutta sekin ryssittiin, koska se tehtiin GULAGIN sairastuvalla. :-)


    • Anonyymi00035
      UUSI

      Kyllä sekin aika tulee, mutta älä pidätä hengitystäsi että siihen sota Ukrainassa loppuisi.

    • Anonyymi00038
      UUSI

      Niinhän ne Venäjällä sanoo että maata on johtanut 26 vuotta rikolliskopla joka on nyt ajanut maan umpikujaan.
      Venäjällä ei muuta keinoa ole selvitä kun täydellinen puhdistus maan johdossa.
      Sotimalla ei Venäjää korjata.

    • UUSI

      Fatsi kuoli 73 vuotiaana.☠️
      Että semmosta.🇷🇺🎖🎈🧨🏴‍☠️

    • Anonyymi00041
      UUSI

      Toivottavasti kuolee pian sillä hän on vastuussa miljoonien ihmisten kuolemasta turhalla sodallaan. Hän ei antsaitse elää kun on jääräpäinen sotahullu äijä. Maailmaan tulisi rauha jos häntä ei enään olisi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe