KAIKKI MUKAAN!!!

Anonyymi-ap

35

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      C.G.E Mannerheim on Suomen ainoa kansallishomo.

    • Anonyymi00002
      UUSI

      Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.

    • UUSI

      Koskeeko ,myös meitä putinisteja?

      Z

      • Anonyymi00003
        UUSI

        Kyllä vain.

        Ketään ei käännytetä pois tästä tapahtumasta.


    • Anonyymi00004
      UUSI

      Todella kovat ruuhkat ja paljon porukkaa on näköjään jo Senaatintorilla.

      • Anonyymi00006
        UUSI

        Hyvin näyttää olevan väkeä paikalla, ja kelit vielä suosii.


    • Anonyymi00005
      UUSI

      Ei kiitos. Mutta hyviä kesäisiä juhlia 🌈

    • Anonyymi00007
      UUSI

      Helsingin keskusta jo ihan tukossa, väkeä on todella paljon liikkeellä.

      • Anonyymi00008
        UUSI

        Poliiseja todella paljon myös paikalla turvaamassa kulkuetta.


      • Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Poliiseja todella paljon myös paikalla turvaamassa kulkuetta.

        Oikein, tilaisuuden turvallisuus on taattava viranomaisten toimesta.


    • UUSI

      >>Ketään ei käännytetä pois tästä tapahtumasta.>>

      Sitten Venäjän lipun kanssa paikalle.

      Z

      • Anonyymi00009
        UUSI

        Tänään on pääosassa sateenkaaren värit.


    • Anonyymi00011
      UUSI

      Helsinki Pride on Suomen suurin ihmisoikeus- ja kulttuuritapahtuma, joka järjestetään vuosittain Helsingissä. Pride-kuukautta juhlitaan koko kesäkuu ja Helsinki Pride -viikkoa vietetään 22.–28.6.2026.

      Helsinki Pride -kulkue on iloinen, värikäs ja äänekäs mielenilmaus yhdenvertaisuuden ja moninaisuuden puolesta. Kulkueessa jokaisella on oikeus olla juuri sellainen kuin on. Vuonna 2025 kulkueeseen osallistui yli 100 000 ihmistä.

      Kulkue järjestetään lauantaina 27.6.2026.

      Kulkue lähtee Senaatintorilta klo 12:00.

      Kulkueen reitti: Senaatintori > Snellmaninkatu > Aleksanterinkatu > Mannerheimintie > Eteläesplanadi > Kasarmikatu > Neitsytpolku > Kaivopuisto.

      • Anonyymi00013
        UUSI

        Helsingin keskusta ihan tukossa, autolla ei pääse enää mihinkään.


    • Anonyymi00014
      UUSI

      Nyt en kyllä ehi Helsingin keskustaan!

    • Anonyymi00015
      UUSI

      Voit saapua taksilla Senaatintorille Unioninkadun puolelta klo 11 saakka, minkä jälkeen liikenne suljetaan. Esteetön kulku torille on Unioninkadun ja Aleksanterinkadun kulmasta, jossa on suojatie ja madallettu katukivetys. Kun liityt kulkueeseen, kulje torin toisesta laidasta, Snellmanninkadun ja Aleksanterinkadun kulmasta, suojatien kohdalta, jossa on madallettu katukivetys.

      • Anonyymi00016
        UUSI

        Ruuhkat ovat nyt todella massiiviset ja valtavat Helsingin keskustassa.


    • Anonyymi00018
      UUSI

      Kulkue valmistautuu jo lähtöön.

    • Anonyymi00019
      UUSI

      Ilman muuta sinne lähdetään ja kutsunut kaikkia tuttuja ja tuntemattomia mukaan marssimaan jo kuukausien ajan ja he kutsuneet jokainen samoin.

    • Anonyymi00020
      UUSI

      Kaikki marssille vaatimaan pedarien vainon lopettamista.

      • Anonyymi00025
        UUSI

        Myös negrofiilit ovat sorrettu seksuaalivähemmistö. Marssikaamme myös heidän puolesta.


    • Anonyymi00021
      UUSI
      • Anonyymi00022
        UUSI

        LOISTAVAA!!!!!!!


    • Anonyymi00023
      UUSI

      Aivopestyjä reppania😆
      En todellakaan kannata tollasii ääriliikkei...

    • Anonyymi00024
      UUSI

      Palestiinan liput ne jo liehuvat Senaatintorilla.

      • Anonyymi00030
        UUSI

        Kyllä vain.


    • Anonyymi00026
      UUSI

      Kaikki keskustaan,ja portit kiinni kjäh🤣

    • Anonyymi00027
      UUSI

      Moni homo jättää tulematta, ei ole enää edes homotapahtuma, vaan vihervasemmiston friikkisirkus.

      • Anonyymi00029
        UUSI

        Miksi sinä sekoitat nyt politiikan Pride-liikkeeseen?


      • Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Miksi sinä sekoitat nyt politiikan Pride-liikkeeseen?

        Kyllä se vihervasemmisto on ihan itse sekoittanut politiikkansa Prideen, kaikkihan sen tietää, oletko teini, tai muuten vaan tietämätön?


    • Anonyymi00028
      UUSI

      Ainoa uskontoni on rakkaus.

      • Anonyymi00031
        UUSI

        Vapaus valita voittaa aina.


    • Anonyymi00033
      UUSI

      Mielenosoitushan tuo nyt vain on.

    • Anonyymi00034
      UUSI

      Minä olen valkoihoinen lihaa syövä autoileva heteromies, enkä häpeä mitään siinä. Enkä koe olevani millään tavalla sorrettu tai syrjitty, vaan päinvastoin koen olevani todella etuoikeutettu joka suhteessa.

      Minusta pitää antaa kaikkien kukkien kukkia ja kaikenlaiset homppeliinit saavat minun puolestani kekkuloida niin paljon kuin ikinä jaksavat. Ei se ole minulta pois, eikä vaikuta millään tavalla minun elämääni.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe