Antivaparin kalpea haamu kummittelee

Anonyymi-ap

Ilmenee noloina yrityksinä mollata vapaa-ajattelijoita.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      Antivaparin haamu kummittelee.
      Kenen meistä ?

      Tv. Antivapari A.D. Trudeau

      • UUSI

        Oletko valmis keskustelemaan myös va-liikkeen tavoitteista, vai ainoastaan etsimään haukuttavaa va-liitosta?


      • Anonyymi00002
        UUSI
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Oletko valmis keskustelemaan myös va-liikkeen tavoitteista, vai ainoastaan etsimään haukuttavaa va-liitosta?

        Hautaustoimi kunnille. Pah!


      • Anonyymi00003
        UUSI
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Oletko valmis keskustelemaan myös va-liikkeen tavoitteista, vai ainoastaan etsimään haukuttavaa va-liitosta?

        Kirjatut tavoitteet ovat vain puhetta. Todellinen tavoitteenne on suvivirren poistaminen ja siitä keskustellaan paljon. Jos ette halua sellaista kärkeä, panette Ojalan ulos ja lakkaatte tukemasta häntä.

        Tässä keslusteleb tavoitteistanne mutta sinä et halua. Et ole halunnut kertaakaan ja jauhat vain valheita, ettei suvivirsi muka olisi tavoitteenne numero 1. Teot puhuvat


      • Anonyymi00004
        UUSI
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Oletko valmis keskustelemaan myös va-liikkeen tavoitteista, vai ainoastaan etsimään haukuttavaa va-liitosta?

        Onko vapaa-ajattelijat puolestaan valmiita keskustelemaan kirkon ja uskonnon hyvistä puolista ainaisen kritisoinnin ja haukkumisen sijaan?


      • UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Kirjatut tavoitteet ovat vain puhetta. Todellinen tavoitteenne on suvivirren poistaminen ja siitä keskustellaan paljon. Jos ette halua sellaista kärkeä, panette Ojalan ulos ja lakkaatte tukemasta häntä.

        Tässä keslusteleb tavoitteistanne mutta sinä et halua. Et ole halunnut kertaakaan ja jauhat vain valheita, ettei suvivirsi muka olisi tavoitteenne numero 1. Teot puhuvat

        Sinä keskustelet paljon yhdestä virrestä.

        Jos mennään olennaisempaan: Tulisiko kahden uskontokunnan verotusoikeus poistaa ja siirtää ne tavallisiksi yhdistyksiksi, jotka keräävät jäsenmaksunsa samoin kuin kaikki muutkin?


      • Anonyymi00009
        UUSI
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Sinä keskustelet paljon yhdestä virrestä.

        Jos mennään olennaisempaan: Tulisiko kahden uskontokunnan verotusoikeus poistaa ja siirtää ne tavallisiksi yhdistyksiksi, jotka keräävät jäsenmaksunsa samoin kuin kaikki muutkin?

        Eroa Jori kirkosta niin sillä se verotus oikeus poistuu.


    • Anonyymi00005
      UUSI

      Haamun karkoitusloitsuja

      Mene, musta, maam mahahan,
      haamu, hallava, hakahan!
      Siirry siian siemeneksi,
      kalanmaaksi, kankahaksi!
      Astu tuonne, mi minä käsken,
      perättömähän Pohjolan,
      tarkkaan maahan, rauhan maahan!

      • Anonyymi00006
        UUSI

        Ja sitten kristinuskon vaikutus:

        Mene pois, paha pakene,
        Luoja tieltäsi luhista!
        Lähde, Kalman karkulainen,
        Jeesuksen nimen nimeen!
        Mene maahan, kunne kuulut,
        Luoja suojele kotimme,
        Pyhä Henki suojaksemme!


      • Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Ja sitten kristinuskon vaikutus:

        Mene pois, paha pakene,
        Luoja tieltäsi luhista!
        Lähde, Kalman karkulainen,
        Jeesuksen nimen nimeen!
        Mene maahan, kunne kuulut,
        Luoja suojele kotimme,
        Pyhä Henki suojaksemme!

        Ja vielä mukailtu sumerilainen karkotus

        Udug hul, gidim hul, barra!
        Mene pois, paha udug-demoni,
        mene pois, paha haamu!
        Tästä ruumiista, tästä talosta sinun on väistyttävä!
        Jos et väisty, taivaan jumala An sitokoon sinut,maan jumala Enlil ottakoon voimasi!
        Vesien jumala Enkin nimeen:
        pakene, pahan lapsi!
        Taivas sinut manatkoon, maa sinut manatkoon!
        (Zi an-na ka-pad, zi ki-a ka-pad!)

        Tosin nykyään taitaa käytössä olla teknologiset loitsut.


    • Anonyymi00008
      UUSI

      Malo: Jos mennään olennaisempaan: Tulisiko kahden uskontokunnan verotusoikeus poistaa ja siirtää ne tavallisiksi yhdistyksiksi, jotka keräävät jäsenmaksunsa samoin kuin kaikki muutkin?""

      Kukaan veroimetty ei keskustelu sossupainotteisen veroja itse maksamattoman järjestön Valiitto kanssa veroista.

      Kynii verorahoja kuin tyttituppurainen joka Oulusta valittuna on kaapannut stadilaisille taviksille tarkoitetun 5 huoneen hitasasunnon jonka maksattaa valtion verottomilla kulukorvauksilla 20 000 vuodessa

      • Anonyymi00010
        UUSI

        Sen vuosittainen veroton vuokratuki on yli 20 000 . Ja ukko on eduskunnan kovapalkkainen sossu, muka kansanedustajien etujen tarkastaja

        Eli oululaisella kansanedustajalla on tuettu merinäköala noin 120 neliön Stadin taviksille tarkoitetussa Hitas-asunnossa pari kilometriä eduskunnasta. Ä-nenä. Toimii köyhän ä-nenä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe