Kauhee haloo monitoimihallista, joka on ollut tiedossa jo vuosien ajan...jokainen huutaa suuna päänä, mutta Tytin tukisotkuihin ei löydy kantaa.
Sen hallin rakentaminen työllistää, kaikki rakentaminen työllistää, tottakai niitä tuetaan mitkä työllistää ja jotka on yleishyödyllisiä. Liikuntapaikat on parasta mitä voi olla.
Jos hallitus rahoittaisi jotain Sedun yökerhoja, niin sitten voisi älähtää siittiöt.
Opposiittoöt yrittää peittää Tytin tukisotkut
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
No koska tossahan syynätään sitten kaikkien edustajien tukirahat jos Tytti joutuu tutkintaan ja palauttaa rahoja.
- Anonyymi00005
Sitten palauttaa lähes 200 kansanedustajaa tukirahansa 😁👍
- Anonyymi00003
Opposiittiöt ja monitumahalli, jutut alkavat olla lauantaisen biologisia.
- Anonyymi00007
Voisitko saada selko Suonenkielellä.
- Anonyymi00008
Kannattasiko sinun vähentää juomista, vaikka tämähallitus on yrittänyt samaa kuin Puuttinin.
Kansakännissä eivät ymmärrä, mitä me tehdään. - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Voisitko saada selko Suonenkielellä.
... ontuu ontuu .. niin suomenkieli kuin se selväpäisyys ... onkohan semmoisia alkolukkoja näihin "arvutusmasinoihin ?"
- Anonyymi00004
Orpon kokoomus jakoi 35 miljoonaa veronmaksajien rahaa salaa kokoomusomisteiselle areenalle. Täyttää korruption ja rikoksen tunnusmerkit. Paljon pienemmästä on erottu ja tuomittu.
- Anonyymi00006
Oletko sinä ihanjärjissäsi 🤔🤔🤔 ettet vaan olisi varastomies tai työtön Persu, joka ei saa tältähallitukselta mitään hyvää.
- Anonyymi00010
...näin sivulta arvioiden se varastomies , olipa nyt minkä puolueen , koplan tai muun "yleishyötyllisen yhtistyksen " jäsen , kannattaja , vain muuten tykästynyt tai veisaa moisista kaksi ensimmäistä ja kolme viimeistä , on yhteiskunnalle paljon hyödyllisempi kuin yksikään näistä "mikoista tai tytteleistä" jotka oman asemaansa ja aatteensa vuoksi ovat valmiita tuhlaamaan ja tärväämään kansan yhteisiä varoja miljoona- ellei jopa miljarditolkulla , viis veisaten koko kansan ja maan edusta ja hyödyistä .. tiukille se ottaa jos joku vieläkin , kaiken monikymmenvuotisen propagandan ja painostuksen jälkeen uskaltaa sanoa olevansa suomalainen ja Suomen , tämän ainoan isänmaamme puolella ja puolesta ... kukahan lienee järjissään ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88718Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483