Tälläinen tapahtuma piti olla eduskuntatalon portailla ennen pride-kulkuetta. Siitä oli oikein FB-sivukin. Joku hehkutti - ihan aitolaisen tyyliin - että kyseessä olis nyt sitten alkusoitto heteroheinäkuulle.
Vaan ei tainnut tapahtuma oikein mennä oikein putkeen, sillä väkeä oli ollut tiettävästi hyvin nirsosti paikalla. Jopa virallinen FB-sivu on poistettu, ainakin yleisestä jakelusta...
https://www.facebook.com/61560241708754/posts/-anti-pride-2026-tapahtumala-276-klo-1030-1130-eduskuntatalon-edess%C3%A4-tapahtuma-o/122215595882341390/
Tämä sentään löytyy. Joku oli kuulemma ihan käynyt paikalla. "Suurin" osa kannattajista maakuntien väkeä...
https://www.facebook.com/groups/1613740136675583/posts/1815121029870825/
Miten meni anti-pride?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Missä Islam väki, punomassa juoniaan Priden päänmenoksi?
Kalifaatti etenee suunnitellusti, pian ei ole enää Pridea, sitten kyllä naurattaa vihervassujen ilmeet, miten siinä nyt niin kävi, niidenhän piti olla "liittolaisiamme"?
Hehe...Voisitko kuitenkin kertoa missä tämä kalifaatti pitää päämajaa Suomessa? Ynnä miten ihmeessä se liittyy pride-tapahtumaan? Miten kalifaatti vaikka rahoittaa prideä? Vai rahoittaako pride kalifaattia..,
- Anonyymi00002UUSI
Oli näitä aitolaisia kourallinen Kolmen Sepän -patsaan lähellä kyltteineen. Poliisit lähellään. Kummankohan provokaatioihin poliisi varautui? Pridevastaisia väkivaltaisia, mm. kyynelkaasua, protesteja siellä on ennen ollut.
Minusta sopii aitolaisten olla siellä, jos käyttäytyvät kunnolla. Minusta on ihan mukaavaa, että nämä konservatiivikristityt pilaavat tempauksillaan kristinuskon mainetta.
Mitäköhän Jeesus olisi tehnyt, jos olisi ollut paikalla?No nämähän nyt vain huvittavat ihmisiä. Ja säälittävät. Etenkin jos on julistavia julisteita mukana…
- Anonyymi00003UUSI
Missä niitä seksuaalivähemmistöjen vastustajia on kun heidän täytyy niin kymmentuhansin joukoin marssien uhriutua. Taitaa olla aikalailla vainoharhaista se prideporukka, kun vastamielenosoituksessakin on vain kourallinen väkeä.
Kun te täällä hehkutatte että priden vastustajia on vaikka kuinka paljon niin tuo sinun heittosi on aika epätoivonen yritys kääntää viitta toiseen suuntaan. Nyt kun paljastuu miten naurettavan vähän tuollaiseen tapahtumaan osallistuu väkeä, niin eihän teille voi kun hymyillä…
- Anonyymi00004UUSI
pride paska ei kiinnosta ketään. Miksi suomi ei voi toimia kuten muut maat eli kieltää koko paska?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372