Miten meni anti-pride?

Tälläinen tapahtuma piti olla eduskuntatalon portailla ennen pride-kulkuetta. Siitä oli oikein FB-sivukin. Joku hehkutti - ihan aitolaisen tyyliin - että kyseessä olis nyt sitten alkusoitto heteroheinäkuulle.

Vaan ei tainnut tapahtuma oikein mennä oikein putkeen, sillä väkeä oli ollut tiettävästi hyvin nirsosti paikalla. Jopa virallinen FB-sivu on poistettu, ainakin yleisestä jakelusta...

https://www.facebook.com/61560241708754/posts/-anti-pride-2026-tapahtumala-276-klo-1030-1130-eduskuntatalon-edess%C3%A4-tapahtuma-o/122215595882341390/

Tämä sentään löytyy. Joku oli kuulemma ihan käynyt paikalla. "Suurin" osa kannattajista maakuntien väkeä...

https://www.facebook.com/groups/1613740136675583/posts/1815121029870825/

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      Missä Islam väki, punomassa juoniaan Priden päänmenoksi?

      Kalifaatti etenee suunnitellusti, pian ei ole enää Pridea, sitten kyllä naurattaa vihervassujen ilmeet, miten siinä nyt niin kävi, niidenhän piti olla "liittolaisiamme"?

      Hehe...

      • Mitäsnäitäoikeintulee
        UUSI

        Olipas melko epätoivoinen maalitolppien siirto. Jälleen kerran.


      • UUSI

        Voisitko kuitenkin kertoa missä tämä kalifaatti pitää päämajaa Suomessa? Ynnä miten ihmeessä se liittyy pride-tapahtumaan? Miten kalifaatti vaikka rahoittaa prideä? Vai rahoittaako pride kalifaattia..,


    • Anonyymi00002
      UUSI

      Oli näitä aitolaisia kourallinen Kolmen Sepän -patsaan lähellä kyltteineen. Poliisit lähellään. Kummankohan provokaatioihin poliisi varautui? Pridevastaisia väkivaltaisia, mm. kyynelkaasua, protesteja siellä on ennen ollut.

      Minusta sopii aitolaisten olla siellä, jos käyttäytyvät kunnolla. Minusta on ihan mukaavaa, että nämä konservatiivikristityt pilaavat tempauksillaan kristinuskon mainetta.

      Mitäköhän Jeesus olisi tehnyt, jos olisi ollut paikalla?

      • UUSI

        No nämähän nyt vain huvittavat ihmisiä. Ja säälittävät. Etenkin jos on julistavia julisteita mukana…


    • Anonyymi00003
      UUSI

      Missä niitä seksuaalivähemmistöjen vastustajia on kun heidän täytyy niin kymmentuhansin joukoin marssien uhriutua. Taitaa olla aikalailla vainoharhaista se prideporukka, kun vastamielenosoituksessakin on vain kourallinen väkeä.

      • UUSI

        Kun te täällä hehkutatte että priden vastustajia on vaikka kuinka paljon niin tuo sinun heittosi on aika epätoivonen yritys kääntää viitta toiseen suuntaan. Nyt kun paljastuu miten naurettavan vähän tuollaiseen tapahtumaan osallistuu väkeä, niin eihän teille voi kun hymyillä…


    • Anonyymi00004
      UUSI

      pride paska ei kiinnosta ketään. Miksi suomi ei voi toimia kuten muut maat eli kieltää koko paska?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe