Minulla on sen verran yksinkertainen ajatus ihmisyydestä ja luottamuksesta jotta kun tutustun ihmisiin niin lähtökohtaisesti luottamus kuuluu asiaan !
Olen ollut aikaisemmin hyvin avoin ja sosiaalinen ihminen ja tullut ammattini vuoksi kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen !
Nykyään olen hyvin suoralta kädeltä lopettanut kaverisuhteita jopa pieneen sukuuni yhteydenpidon koska minulla mennyt luottamus lähes kaikkeen !
Taatusti olen ylireagoinut monasti mutta mietiskellyt että onko oma mieli sairastunut jotenkin kun en siedä yhtään juoruilua tms kateellisuutta tms !
Sanoin aiemmin kavereilleni että jos minun luottamus ja sopimus petetään niin minä kirjoitan sen koko asian jollekin keskustelu foorumille etten rupea olemaan mikään joojoo tyyppien kuuntelija jos he juoruilee toisista arkoja asioita minulle kun se on niin perhanan raukkaa toimintaa jos pettää toisen luottamuksen!
Olin aiemmin Lestadiolaisten kanssa läheinen ja kunnioitin kuten pitääkin vanhempia ihmisiä säätyyn katsomatta niin todennäköisesti sairastuin sieltä saatuihin erittäin kieroihin toiminta tyyliin joita kuulin , he saattavat sukulaistaan lähtien alkaa pelaamaan kieroa peliä !
Siitä kirjoitin 3v sitten tänne ihan heidän nimellä koska halusin että muut lestadiolaiset näkevät miten tämä tietty perhe käyttäytyy sisimmässään vaikka ulospäin näyttää toista puolta !
Ajattelin asian niin että minä teen lopullisen pesäeron heihin niin alennun samaan käytökseen kuin miten he toimivat, ja sama pätee myös muihin valtaväestön edustajiin jos on pokkaa juoruta muiden asioita ja edistää valheilla vielä niin tulkoon julkiseksi koko kirjo !
Mikään ei itseä vituta kun kaksinaamaisuus ihmisissä !
Ja se on tätä päivää !
Minulla on pokkaa kantaa puheistani vastuu ja siksi toimin kuten toimin !
Joku saattaa ajatella että ompa hölmö tyyppi ja toinen ajattelee etyä hyvä kun on jämpti ! Minulle asia sama kun vaan ihmiset tietää ne tekopyhät kusettajat !
Juoruilu ja vaivannäkö
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522