kuten mm. Setalla yms.?
Miksi helluntailaisuudella ei ole omaa lippua
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Seta on suurempi uskonto. Siksi sillä on oma lippunsa.
- Anonyymi00002
Helluntalaisuudessa on Kristus- Hänen sovitustyönsä- sijaisuhrin - uskon lippu.
Se on sydämessä ja tämä- jos et ole aloittaja hokannut- väliverhona- kaikkein Pyhimmän ja ajan välissä.
Temppelin esirippu repesi Ylhälltä alas, ja varjolain---aika päättyi- koska siinä oli uhrit- kertomassa Herran kansalle asiaa.
Eedenissä Jumala tappoi uhrikaritsan, peitti Aadamin ja Eevan alastomuuden, koska heiltä riisuutui PYHÄ- puku- ja näin päättyi Eedeni-aika- jossa olisi saanut etää iänkaiken.
ja tämä on esimerkkinä- meillle lopun aikaan.
ja tämä sijaisuhri- mitä merkitsi- Eedenissä, kun Aadam ja Eeva sai verisen karitsan nahan päälleen, siinä peittyi alastomuus. ja Aabelin uhri oli jatkumo- sitten Herran asettamat varjolain uhrit- siihen asti- kun kertakaikkinen uhri oli uhrattu-
Kaikki on täytetty- sijaisuhri purki väliverhon ja nyt on Kristus tämä väliverho..
ja tämä Kristus on lippumme- sijaisemme- Hän, joka on piirtänyt kätensä hipiään nimen, uskon kautta Kristukseen, eikä KUKAAN sitä riitä- Hänen kädestään ja Isä tuntee Pojan kautta Hänen omansa, sillä se on Jumalan työ....
vaikka kuinka riehuisisit ja heittäsit kuperkeikkaa ja mussuttelisit käärmeen juoksupoikana kaikenkarvaisia aloituksiasi- niin vahinkohan on vain sinun omasi.
Isä on antanut elämän Pojalle- ja Poika kelle tahtoo- eli miten Herran pitäisi sinut tuntea?
kerropa se. Oletko Herralle tunnettu- vain onko tämän palstan mussuttajat vain teksteistäsi sinua tuntemassa? Mietihän sitä.
Meillä on Kristuslippu korkealla, Hän elää- ja viimeisenä on maan multien päällä.
Hän on Luoja- ja LUO myös tulevan Valtakunnan, oletko sinä siellä, millä t arkoituksella? - Anonyymi00003
"Herra on minun lippuni".
- Anonyymi00004
Suomen lippu on kristittyjen lippu. 🇫🇮 ✝️
- Anonyymi00005
Suurin osa kristityiksi itseään kutsuvista on juoppoja, jumalankieltäjiä, homoja ja valhetteijoita ja avionrikkojia.
Jeesus itse varoittaa itseään kristityiksi kutsuvista. Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta. Yksi Jeesuksen nimistä on Kristus. "Minun nimessäni".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2892671- 1991027
- 64857
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti147811- 59692
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?18591- 43589
- 51555
- 55505
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52504