Miksi helluntailaisuudella ei ole omaa lippua

Anonyymi-ap

kuten mm. Setalla yms.?

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Seta on suurempi uskonto. Siksi sillä on oma lippunsa.

• Anonyymi00002

Helluntalaisuudessa on Kristus- Hänen sovitustyönsä- sijaisuhrin - uskon lippu.
      Se on sydämessä ja tämä- jos et ole aloittaja hokannut- väliverhona- kaikkein Pyhimmän ja ajan välissä.

Temppelin esirippu repesi Ylhälltä alas, ja varjolain---aika päättyi- koska siinä oli uhrit- kertomassa Herran kansalle asiaa.
      Eedenissä Jumala tappoi uhrikaritsan, peitti Aadamin ja Eevan alastomuuden, koska heiltä riisuutui PYHÄ- puku- ja näin päättyi Eedeni-aika- jossa olisi saanut etää iänkaiken.
      ja tämä on esimerkkinä- meillle lopun aikaan.

ja tämä sijaisuhri- mitä merkitsi- Eedenissä, kun Aadam ja Eeva sai verisen karitsan nahan päälleen, siinä peittyi alastomuus. ja Aabelin uhri oli jatkumo- sitten Herran asettamat varjolain uhrit- siihen asti- kun kertakaikkinen uhri oli uhrattu-
      Kaikki on täytetty- sijaisuhri purki väliverhon ja nyt on Kristus tämä väliverho..

ja tämä Kristus on lippumme- sijaisemme- Hän, joka on piirtänyt kätensä hipiään nimen, uskon kautta Kristukseen, eikä KUKAAN sitä riitä- Hänen kädestään ja Isä tuntee Pojan kautta Hänen omansa, sillä se on Jumalan työ....

vaikka kuinka riehuisisit ja heittäsit kuperkeikkaa ja mussuttelisit käärmeen juoksupoikana kaikenkarvaisia aloituksiasi- niin vahinkohan on vain sinun omasi.

Isä on antanut elämän Pojalle- ja Poika kelle tahtoo- eli miten Herran pitäisi sinut tuntea?

kerropa se. Oletko Herralle tunnettu- vain onko tämän palstan mussuttajat vain teksteistäsi sinua tuntemassa? Mietihän sitä.

Meillä on Kristuslippu korkealla, Hän elää- ja viimeisenä on maan multien päällä.

Hän on Luoja- ja LUO myös tulevan Valtakunnan, oletko sinä siellä, millä t arkoituksella?

• Anonyymi00003

"Herra on minun lippuni".

• Anonyymi00004

Suomen lippu on kristittyjen lippu. 🇫🇮 ✝️

• Anonyymi00005

Suurin osa kristityiksi itseään kutsuvista on juoppoja, jumalankieltäjiä, homoja ja valhetteijoita ja avionrikkojia.
        Jeesus itse varoittaa itseään kristityiksi kutsuvista. Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta. Yksi Jeesuksen nimistä on Kristus. "Minun nimessäni".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      89
      2671
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      199
      1027
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      64
      857
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      811
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      59
      692
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      18
      591
    7. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      43
      589
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      51
      555
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      505
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      504
    Aihe