kuten mm. Setalla yms.?
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Seta on suurempi uskonto. Siksi sillä on oma lippunsa.
- Anonyymi00007
Setalaiset ovat luterilaisia.
- Anonyymi00002
Helluntalaisuudessa on Kristus- Hänen sovitustyönsä- sijaisuhrin - uskon lippu.
Se on sydämessä ja tämä- jos et ole aloittaja hokannut- väliverhona- kaikkein Pyhimmän ja ajan välissä.
Temppelin esirippu repesi Ylhälltä alas, ja varjolain---aika päättyi- koska siinä oli uhrit- kertomassa Herran kansalle asiaa.
Eedenissä Jumala tappoi uhrikaritsan, peitti Aadamin ja Eevan alastomuuden, koska heiltä riisuutui PYHÄ- puku- ja näin päättyi Eedeni-aika- jossa olisi saanut etää iänkaiken.
ja tämä on esimerkkinä- meillle lopun aikaan.
ja tämä sijaisuhri- mitä merkitsi- Eedenissä, kun Aadam ja Eeva sai verisen karitsan nahan päälleen, siinä peittyi alastomuus. ja Aabelin uhri oli jatkumo- sitten Herran asettamat varjolain uhrit- siihen asti- kun kertakaikkinen uhri oli uhrattu-
Kaikki on täytetty- sijaisuhri purki väliverhon ja nyt on Kristus tämä väliverho..
ja tämä Kristus on lippumme- sijaisemme- Hän, joka on piirtänyt kätensä hipiään nimen, uskon kautta Kristukseen, eikä KUKAAN sitä riitä- Hänen kädestään ja Isä tuntee Pojan kautta Hänen omansa, sillä se on Jumalan työ....
vaikka kuinka riehuisisit ja heittäsit kuperkeikkaa ja mussuttelisit käärmeen juoksupoikana kaikenkarvaisia aloituksiasi- niin vahinkohan on vain sinun omasi.
Isä on antanut elämän Pojalle- ja Poika kelle tahtoo- eli miten Herran pitäisi sinut tuntea?
kerropa se. Oletko Herralle tunnettu- vain onko tämän palstan mussuttajat vain teksteistäsi sinua tuntemassa? Mietihän sitä.
Meillä on Kristuslippu korkealla, Hän elää- ja viimeisenä on maan multien päällä.
Hän on Luoja- ja LUO myös tulevan Valtakunnan, oletko sinä siellä, millä t arkoituksella? - Anonyymi00003
"Herra on minun lippuni".
- Anonyymi00004
Suomen lippu on kristittyjen lippu. 🇫🇮 ✝️
- Anonyymi00005
Suurin osa kristityiksi itseään kutsuvista on juoppoja, jumalankieltäjiä, homoja ja valhetteijoita ja avionrikkojia.
Jeesus itse varoittaa itseään kristityiksi kutsuvista. Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta. Yksi Jeesuksen nimistä on Kristus. "Minun nimessäni".
- Anonyymi00006
Aidosti uskoon tullut on kristitty. Mutta on myös nimikristittyjä, jotka eivät tahdo antaa elämäänsä kokonaan Jeesukselle. Toinen jalka syntirapakossa ja toinen pesussa ...
Tämmönen:🏴☠️
- Anonyymi00008
Kun antaa itsensä Jeesukselle, pitää ratkaista suhde Paavaliin, että onko Jeesuksen apostoli vai valehelija ja murhamies.
Jos apostoli, niin paljon, paljon on opittavaa ja tehtävää sen lisäksi että antaa itsensä Jeesukselle. Pitää tuntea vain Jeesus ristiinnaulittuna, mutta itse luomus on jotain muuta kuin vain että on antanut.
Jos Paavali on oikeasti valehtelija ja murhamies, niin silloin on helppoa, silloin ei ole mitään huolta mistään, voi elää kuin sika vatukossa. - Anonyymi00009
Erittäin hieno kysymys päivään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101290- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66751
- 33642
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501