Joosafatin laakson tapahtumat lähestyvät.

Anonyymi-ap

YKn antisemitismiset tuomiot, samoin islamilaiset terrorijärjestöjen propakandauutiset tuottavat suuren Israelvastaisen juutalaisvihajoukon:
Joka jouduttaa Raamatun VT:n profetioidenkansojen tuomion tapahtumia 7 vuoden vihanajan jälkeen:

Jooel 4:1 Niinä päivinä ja siihen aikaan, kun minä käännän Juudan ja Jerusalemin kohtalon,
2. minä kokoan kaikki kansat ja vien ne alas Joosafatin laaksoon. Siellä minä käyn oikeutta niitä vastaan kansani ja perintöosani Israelin tähden, koska he ovat hajottaneet kansani kansojen sekaan, jakaneet minun maani
3. ja heittäneet kansastani arpaa.

Tuomion ankararuus:
Jes 13.9. Ktso Herran päivä tulee armottomana, tulee kiivaus ja vihan hehku, joka autioittaa maan ja hävittää sen syntiset.
11. Minä vaadin maanpiirin tilille pahuudestaan ja jumalattomat pahoista teoistaan..
12. Minä teen kuolevaiset harvinaisemmiksi kuin Oofirin kulta.

Jes. 24: 21. Sinä päivänä Herra vaatii tilille korkeuden sotajoukon korkeudessa ja maan kuninkaat maan päällä.
22. Heidät kootaan yhteen, vangeiksi vankikuoppaan. Heidät pannaan telkien taakse, mutta pitkän ajan kuluttua heidät asetetaan tutkittavaksi.

3

<50

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kalojen aika on ohi ja Vesimiehen aika lähestyy. Kalojen aika oli Totuuden Hengen aikaa. Vesimiehen aika tulee olemaan Maailman Hengen aikaa. Itse en tiedä tuon hengen sääntöjä. Jos Israel loukkaa Maailman Henkeä jotenkin niin se saattaa olla syynä vaikeuksiin ja huonoon maineeseen.

Islam tietää melko paljon tuosta Hengestä. Ja Intia tietää että puoli maailmaa on sen vallassa. Hyvä on katsoa Kiinaa ja Arabeja. Nämä rakentaa loistoa vailla vertaa. Kilometrin korkuisia pilvenpiirtäjiä, robotteja jne.

Kiina on kova uskovia ja rikollisia kohtaan. Maailma rikkoo mutta ei salli kostoa itseään kohtaan. Vaan vaatii itselleen ja omaisuudelleen täyden suojan.

En tiedä maailman hengestä paljoa, mutta Kiinaa sietää tarkkailla.

• Anonyymi00002

Syntyi ajatus Jes 24: 13-16 että sanat: "kunniottakaa Herraa valon mailla," ovat itäisiä maita, Intia ja Kiina joissa on Kristus uskovia.

Samoin sanat: maan äärisrä kuulemme ylistyslaulut: "Ihana on vanhurskaan osa".
        Tarkoittaa Finland maata.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Syntyi ajatus Jes 24: 13-16 että sanat: "kunniottakaa Herraa valon mailla," ovat itäisiä maita, Intia ja Kiina joissa on Kristus uskovia.

Samoin sanat: maan äärisrä kuulemme ylistyslaulut: "Ihana on vanhurskaan osa".
        Tarkoittaa Finland maata.

Hengellinen herääminen tapahtuu vihan aikana jolloin täyttyy pakanoiden täysi luku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      617
      1633
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      877
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      743
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      662
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      533
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      161
      498
    Aihe