Oletko lähdössä matkalle, varaudu veromätkyihin.
Luulitko, että saat matkustella vapaasti? No et tietenkään saa, sinun tulee maksaa verottajalle suojelurahaa siitäkin.
Nyt tulee matkailuvero
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kansalaiset, lopetetaanko matkailu, aletaan rakentaa omia paratiiseja ja imperiumeja tänne kotisuomeen omalle tontille, niin ei tarvitse juosta kotkotusten petässä. Monethan näin jo tekeekin, tehkää kaikki. Mitä me jotain matkanjärjestäjiä elätetään kun voidaan käyttää kaikki rahat ite tai säästää pahan päivän varalle.
- Anonyymi00002
Miksi pitäisi matkustaa ulkomaille 40 asteen heteeseen, nyt on kiva 24 astetta ulkoo, täällä salossa.
- Anonyymi00003
Parempi kuin ei tee mitään niin verottaja ei pääse käsiksi.
- Anonyymi00004
Riikka rumpsautti bensan hinnan sellaisiin sfääreihin, ettei tartte enää kotimaassa matkailla.
- Anonyymi00005
Se onkin hyvä vero. Kyllä ihmiset purjuaakin ulkomailla liiaksi asti. Luontokaan ei siitä kiitä.
Itse kävin ulkomailla joskus 94-95 Haaparannassa.- Anonyymi00006
Kyllä kansalla on rahaa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä kansalla on rahaa.
Mutta kenellä kansalla ?
- Anonyymi00009
Tai sittenkin se taisi olla Tunisia jossa kävin 95. Jokatapauksessa siitä on kolmisenkymmentä vuotta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mutta kenellä kansalla ?
Suomen kansalla on rahaa paljonkin tileillään mutta eivät käytä sitä paitsi ulkomaan matkailuun. Parempi olisi alkaa kuluttamaan kotimaassa että talous saataisiin kasvuun kun raha kiertäisi kotimaassa. Ihmiset vie rahansa mieluummin ulkomaille kuin omaa kansaa hyödyntämään kotimaassa.
En minä matkailua vihaa ja haave onkin joskus lähteä johonkin pitempää matkaan kuten nykkiin. Töiden takia en vaan ole pystynyt matkoja tekemään ulkomaille. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Suomen kansalla on rahaa paljonkin tileillään mutta eivät käytä sitä paitsi ulkomaan matkailuun. Parempi olisi alkaa kuluttamaan kotimaassa että talous saataisiin kasvuun kun raha kiertäisi kotimaassa. Ihmiset vie rahansa mieluummin ulkomaille kuin omaa kansaa hyödyntämään kotimaassa.
En minä matkailua vihaa ja haave onkin joskus lähteä johonkin pitempää matkaan kuten nykkiin. Töiden takia en vaan ole pystynyt matkoja tekemään ulkomaille.Alan kuluttamaan rahaa kotimaassa vasta sitten, kun alkoholivero pudotetaan Saksan tasolle. Siihen saakka kannan rahani ilomielin ulkomaille. Itsepähän olette tilanteen aiheuttaneet ahneudellanne.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Alan kuluttamaan rahaa kotimaassa vasta sitten, kun alkoholivero pudotetaan Saksan tasolle. Siihen saakka kannan rahani ilomielin ulkomaille. Itsepähän olette tilanteen aiheuttaneet ahneudellanne.
Tämä talouden alasajo alkoi Kekkosen jälkeen. Siihen mahtuu monta rellestäjähallitusta
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tämä talouden alasajo alkoi Kekkosen jälkeen. Siihen mahtuu monta rellestäjähallitusta
Valtion talouden kenties, mutta minulla on varallisuutta tällä hetkellä enemmän kuin koskaan aikaisemmin elämäni aikana, ja lisää tulee joka kuukausi.
- Anonyymi00020
Itäcouscous ja olet kuin ulkomailla.
Halpaa.
- Anonyymi00008
Mielummin kannan rahani ulkomaille. Saa samalta reissulta myös juomat ja tupakat.
- Anonyymi00013
Eihän tuo ole hyväksi valtiontaloudelle. Oletko vassu?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei saa olla niin katkera että mieluummin antaa rahansa muualle vain sen takia ettei jotain etuutta maassa saa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei saa olla niin katkera että mieluummin antaa rahansa muualle vain sen takia ettei jotain etuutta maassa saa.
Tai saahan sitä olla, mutta ei siitä kenelläkään mitään iloa ja hyötyä ole.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Enhän minäkään ala lappaa rahaa ulkomaille sen takia että kela ei minua tue millään tavalla käytännössä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Enhän minäkään ala lappaa rahaa ulkomaille sen takia että kela ei minua tue millään tavalla käytännössä.
Tämä on vertaus enkä tiedä teidän tilannetta tarkemmin.
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kannatan kyllä vasemmistoaatetta, mutta joku raja pitäisi olla valtion ahneudellakin, kun peruselintarvikkeita verotetaan Suomessa aivan järjettömästi.
Siksi kannan rahat mielummin ulkomaille. Itsepähän olette ahneudellanne tilaneen aiheutaneet. Turha siitä on meitä kuluttajia syyttää. - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kannatan kyllä vasemmistoaatetta, mutta joku raja pitäisi olla valtion ahneudellakin, kun peruselintarvikkeita verotetaan Suomessa aivan järjettömästi.
Siksi kannan rahat mielummin ulkomaille. Itsepähän olette ahneudellanne tilaneen aiheutaneet. Turha siitä on meitä kuluttajia syyttää.Enks minä ole kuluttaja. Olen K-Marketin paras asiakas ja mainoksia tulee sähköposti täyteen. En edes jaksa lukea niitä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Enks minä ole kuluttaja. Olen K-Marketin paras asiakas ja mainoksia tulee sähköposti täyteen. En edes jaksa lukea niitä.
Väitän että kulutan enemmän kuin sinä. Sitten en väitä mitään jos olet miljonääri ja ostat jonkun Ferrarin taskurahoillasi.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Väitän että kulutan enemmän kuin sinä. Sitten en väitä mitään jos olet miljonääri ja ostat jonkun Ferrarin taskurahoillasi.
Ainakin ruokakaupoissa kulutan. Sitten harrastukset ottaa useita tonneja vuodessa.
- Anonyymi00024
Tärkeintä olisi estää massaturismi Suomessa. Ja Lappiin ehdoton kielto lentokoneella saapuville turisteille. Vain omilla autoillaan Suomeen saapuvat saavat mennä Lappiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2422081- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 41806
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637