Mitä HERRAN HENKI ON PUHUNUT MINULLE PROFEETALLE JARI PASASELLE PASTOREILLE TÄSSÄ MAASSA, SANOO HERRA HERRA mitä käy nyt tulevaisuudessa, mitä on edessä Euroopassa.
Nyt ennustan: sota laajenee entisestään sitä mukaan mitä länsivallat jakavat aseita Ukrainaan ja se tulee eskaloitumaan ydinsodaksi vuosien saatossa. Tästä on jo profetia Jalmari Taipaleen kautta. Hän näki silloin näyn, kun Hitler nousi valtaan:
Idästä tuli kansa ja lännestä tuli kansa, nin kuin nytkin ja Eurooppa joutui sotaan ja hänelle sanottiin, älä seuraa sitä miestä [Hitleriä], se häviää sodan ja joutuu helvettiin. Sitten hän näki ikäänkuin toisen näyttämön, jälleen talaudellinen tilanne oli hyvin vaikea Euroopassa.
Idästä tuli jälleen kansa ja lännestä ja Eurooppa joutui sotanäyttämöksi ja Euroopassa syttyi sota ja se kesti jonkin aikaa ja sitten Herra Jeesus Kristus tuli hakemaan morsiamen.
Herran Pyhä Henki on puhunut, tilanne on nyt sama, kysymys on vain, ketä on johtamassa tätä sotaa loppuun asti. Tilanne on todella huolettava 23.8.2023, kun ihmiset ja valtiomiehet ajattelevat toisin.
Voin sanoa, näin sanoo HERRA, miksi synti on saavuttamassa mitan, josta ei ole paluuta enää kansoilla, kaikki noituus, spiritismi, SAATANANPALVONTA ON RYÖMINYT IHMISTEN KOTIIN TV:N KAUTTA, satelliitin, suorakanavien, seksi, haureus.
Kaikki laittomuus on levinnyt myös
Suomen seurakuntiin ja pastorit kun vaikenevat ja hyväksyvät kaiken. Herra sanoo Sodoman ja Gomorran synnit kaikessa mittakaavassa on hyväksytty lainsäädännön järjestelmässä sekä abortit että lapsia murhataan äidin kohtuun. Eksytykset, väärät opit. Seurakunnat Suomessa sen kun leviää vauhdilla avoliitot ja aviorikokset hyväksytään uskovien seurakuntien keskellä.
Eikö tämä ole synti, SANOO HERRA, PERUSTETAAN UUSIA SEURAKUNTIA eikä välitetä näistä asioista ja annetaan jumalaton malli maailmalle. Suurimmat radio- ja tv-kanavat tekevät kompromisseja synnin ja laittomuuden kanssa. Enää ei ole selvää pasuunaa tässä maassa, joka sanoo, näin sanoo HERRA HERRA. Herra sanoo kaikki todellinen usko, jota on Raamatussa, on katoamassa Suomesta. Lapset eivät saa enää lastentarhoissa harjoittaa omaa kristillistä uskoa.
Liian paljon kuullaan maailmaa kouluissa, oppilaitoksissa, että HERRAN ÄÄNI ON VAIKENEMASSA TÄSSÄ MAASSA. Vieraat uskonnot saavat sijaa yhteiskunnassa, joka ei ole kirjoitettuna pyhissä kirjoituksissa. Herra sanoo, sen tähden itsemurhat lisääntyvät, väkivalta kansan keskellä, kun pasuunan ääni ei kuulu, niin kuin sen tulisi kuulua kansan keskellä.
Tämä Suomi on uhattuna. Mitä minä Herra tein tälle kansalle sodan aikoina, vaikeina vuosina, se on kuin satua, siihen ei uskota. HERRA ON OLLUT KÄRSIVÄLLINEN JA ARMAHTAVA TÄLLE KANSALLE, mutta ei enää kauan. Minä sallin sinulle ruton ja ruttoja jatkossa sekä kulkutauteja, vitsauksia, niin paljon minä sinua rakastan ja rakastin ristillä 2.000 vuotta sitten ja yhä rakastan. Sekä miekka tulee halkaisemaan sinua Suomi ja Pohjoismaat sekä Eurooppa.
Sinä olet vanhurskauteni hyljännyt ja polkenut maahan, sanoo Herra ja siitä ei hyvää seuraa. Tulevat vuodet, jotka ovat edessäsi, nälän ajat, taloudelliset ahdingot ja minä HERRA SALLIN VIHOLLISVALLAN KÄYDÄ, KULKEA, TALLATA JALKOIHIN, SANOO HERRA.
SINÄ estät ja suljet heidän suunsa PROFEETOILLENI, JOTA TÄSSÄ MAASSA NIIN ENNUSTAVAT SINULLE SUOMI. Sinä luotat sodan jumalaan ja varustat itseäsi sotaan. Sinä luulet Suomi, että sinulle käy hyvin, mutta minä Herra näen sinut tässä maassa, kuinka luopiokirkkosi hyväksyy kaiken synnin ja laittomuuden. Herra sanoo, sinä uskot ilmastonmuutokseen, selittelet sitä kaikella tavalla ihmisten tekämäksi.
Mutta et usko, että minun Poikani Jeesus Kristus näin ennusti jo 2.000 sitten ja jotka pyhät kirjoitukset ovat sen sinelle etukäteen ilmoittaneet sekä pyhät profeettani. Sinä ylläpidät uskontoa seurakunnassasi Suomessa peläten enemmän ihmisiä kuin minun pyhää Sanaani, sanoo Herra. Seurakunnat elävät ihmispelossa Suomessa ja pelkäävät lihaa ja verta enemmän kuin minun Sanaani.
Seurakuntani, sinun pitäisi olla uloskutsuttuna tässä maassa, mutta sinä olet kuin pumpulissa suojassa, kuin lintuset, että mitään pahaa ei kohtaa sinua. Siinä sinä erehdyt. Sinun pastorisi ja opettajasi puhuvat herätyksestä etkä itsekään usko herätykseen. Sinä puhut rakkaudesta, joka on kuin uusi laulu suussasi ja sanoissasi, mutta ei teoissasi.
Herra sanoo, sinä kannat vuosikymmeniä kaunaa minun palvelijoitani kohtaan, sanoo HERRA, joille minä olen antanut anteeksi ja sinä muistuttelet ja muistat menneisyyden asioita.
Sinä uskot anteeksiantoon vain huulilla ja sanoissa, et teoilla, sanoo Herra Herra. Sinun pastorisi tässä massa salaavat kaiken seurakuntani edessä.
Enkö minä Herra tätä näkisi, sanoo Herra. Se on löyhkä, joka haisee minun kasvojeni edessä, enkö minä tämän kaltaista tuomitsisi. Tämä estää herätyksen tulen syttymistä tässä Suomen maassa ja jos te papit ette tee parannusta näissä asioissa, niin minä Herran työnnän lampunjalkasi pois paikoiltaan.
Ja sinä et saa olla l
Sota tulee eskaloitua an euroopasss
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Kyllähän tuossä suurin osa tulikin. Itse rupesin miettimään, jotta mitähän minun tulisi nyt tehdä, kun ei ole ennenkään ollut mitään tekemistä.
Eikö tuota parasta saada pakkopaidassa ladattavaksi? Intervention paikka, mutta sillä tuskin on läheisiä. Huoli-ilmoitus ainakin on paikallaan.
Mites on, osaako se profeetta heittää ne lottonumerot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15788Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470