..kun mitään muuta vastauksia saa kuin pelkkää v.ttuilua ja jotain ihme vääntöä jostain aloittajaäijästä tai palstagubesta.
t. Nainen, joka aina haukutaan aloittajaäijäksi tai palstagubeksi vaikka ihan oikeaa asiaa kirjoitan
Mielenkiinnolla jään odottelemaan mitä skeidaa tähän viestiin nyt vastataan.. no, huomiota ja sekaannustahan ne vain haluaa. Ja on tekemisen puute ja harhoissa eletään. Voikaa hyvin 🤗
Miksi vaivautua kirjoittamaan tänne mitään
15
144
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Jatkuu.. enkä vastaa tämän ketjun viesteihin mitään ☺️
- Anonyymi00007
Mutta vastaat kuitenkin ja mahdollisimman nopeastikin🤣
- Anonyymi00002
Surullisia kohtaloita ihmisillä. Niistä viesteistä huomaa että oikeestaan itsellä on kaikki yllättävän hyvin.
- Anonyymi00010
Juuri näin. Ja itsellä on loppujen lopuksi aika täysi elämä, ainakin kuin moneen palstalla päivästä toiseen trollaavalla. Vaikka välillä tunteekin itsensä tyhjäksi tai merkityksettömäksi. Huonomminkin voisi selkeästi mennä.
sivu
- Anonyymi00003
T naiselle alle 40v. voin sanoa etten pidä häntä minuun kohdistuvista ilkeilyjuttuista syyllisenä.
Yli50v. T n pidän. Koska IRL näin monet kerrat ja hän tietää sen itsekin. - Anonyymi00004
Välillä sama olo. Ihan turha niistä ees ilmoittaan ylläpitoon eivät tee mitään.
- Anonyymi00005
Tekeehän ne.
Valehtelee.
Pike - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tekeehän ne.
Valehtelee.
PikeJos tekisivät et sinäkään enää tänne kirjoittelisi. Oot sitä samaa sönkkäporukkaa 😵💫
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos tekisivät et sinäkään enää tänne kirjoittelisi. Oot sitä samaa sönkkäporukkaa 😵💫
Arvaapa vain. Todisteet löytyvät.
Pike - Anonyymi00011
Lukemattomat postaukset olen ilmoittanut ylläpidolle, mutta ongelma on se, että porukkaa ei bännätä - tai jos bännätään, muuttavat vain ip-osoitteensa ja jatkavat samaan malliin. Siksi olisi parempi, jos täällä olisi rekisteröitymispakko ja jokaisella palstalaisella valta piilottaa omasta feedistään valitsemansa käyttäjät. Ei tarvitsisi odottaa tekeekö ylläpito jotain vai ei. :/
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Lukemattomat postaukset olen ilmoittanut ylläpidolle, mutta ongelma on se, että porukkaa ei bännätä - tai jos bännätään, muuttavat vain ip-osoitteensa ja jatkavat samaan malliin. Siksi olisi parempi, jos täällä olisi rekisteröitymispakko ja jokaisella palstalaisella valta piilottaa omasta feedistään valitsemansa käyttäjät. Ei tarvitsisi odottaa tekeekö ylläpito jotain vai ei. :/
Sama juttu. Tehnyt ilmoituksia. Turhauttavaa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Lienevätkö jopa jotain ylläpidon tyyppejä kun välillä tuntuu et alkaa vaan armoton vttuilu jos niistä ilmoittaa eteen päin.
- Anonyymi00009
Minulle miehet ovat sanoneet, että : VEETUILU ON KUULEMMA VÄLITTÄMISTÄ.
Minäkin ihan vttuillessa tein FB kunniallisia kaikista juopoista, nisteistä sekä muista rikollista, koska HE ITSE HALUSIVAT ja unohtivat vielä mainita, että minä olen vain loukannut heidän kunnioita. Yhdenvertaisuuslain avulla tuo kunniallisuus lähti leviämään hienosti.
KUNNIATTOMAKSI JÄIN MINÄ YKSIN, mutta mieheni tietenkin halusi, että kunnioitan häntä niin hän saa olla myös KUNNIATON. - Anonyymi00014
Sivusta kommentoin, että minunkin kommentteja on monesti luultu miehen tekemiksi, vaikka nainen olen. Etenkin se eräs palstalla päivystävä kärttyinen naishärkkijä näyttää yleensä luulevan, omassa erinomaisuudessaan. Onhan siinä kai oma "hohtonsa" olla niin monipuolinen, ettei lukija tunnista sukupuoltakaan, vaan asettaa kaiken omaan kapeaan viitekehykseensä.
- Anonyymi00015
Suurin osa palstalla kirjoittavista lienee naisia, jotka kuvittelevat kirjoittavansa heitä ikävöivien miesten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää62763Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25730- 153717
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98702Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27698Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193626- 22582
- 61562
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34508- 39445
- 57445
- 70423
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25417sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74412On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit74404- 53399
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397