Miksi vaivautua kirjoittamaan tänne mitään

Anonyymi-ap

..kun mitään muuta vastauksia saa kuin pelkkää v.ttuilua ja jotain ihme vääntöä jostain aloittajaäijästä tai palstagubesta.
t. Nainen, joka aina haukutaan aloittajaäijäksi tai palstagubeksi vaikka ihan oikeaa asiaa kirjoitan

Mielenkiinnolla jään odottelemaan mitä skeidaa tähän viestiin nyt vastataan.. no, huomiota ja sekaannustahan ne vain haluaa. Ja on tekemisen puute ja harhoissa eletään. Voikaa hyvin 🤗

15

144

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jatkuu.. enkä vastaa tämän ketjun viesteihin mitään ☺️

• Anonyymi00007

Mutta vastaat kuitenkin ja mahdollisimman nopeastikin🤣

• Anonyymi00002

Surullisia kohtaloita ihmisillä. Niistä viesteistä huomaa että oikeestaan itsellä on kaikki yllättävän hyvin.

• Anonyymi00010

Juuri näin. Ja itsellä on loppujen lopuksi aika täysi elämä, ainakin kuin moneen palstalla päivästä toiseen trollaavalla. Vaikka välillä tunteekin itsensä tyhjäksi tai merkityksettömäksi. Huonomminkin voisi selkeästi mennä.

sivu

• Anonyymi00003

T naiselle alle 40v. voin sanoa etten pidä häntä minuun kohdistuvista ilkeilyjuttuista syyllisenä.
      Yli50v. T n pidän. Koska IRL näin monet kerrat ja hän tietää sen itsekin.

• Anonyymi00004

Välillä sama olo. Ihan turha niistä ees ilmoittaan ylläpitoon eivät tee mitään.

• Anonyymi00005

Tekeehän ne.

Valehtelee.

Pike

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tekeehän ne.

Valehtelee.

Pike

Jos tekisivät et sinäkään enää tänne kirjoittelisi. Oot sitä samaa sönkkäporukkaa 😵‍💫

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jos tekisivät et sinäkään enää tänne kirjoittelisi. Oot sitä samaa sönkkäporukkaa 😵‍💫

Arvaapa vain. Todisteet löytyvät.

Pike

• Anonyymi00011

Lukemattomat postaukset olen ilmoittanut ylläpidolle, mutta ongelma on se, että porukkaa ei bännätä - tai jos bännätään, muuttavat vain ip-osoitteensa ja jatkavat samaan malliin. Siksi olisi parempi, jos täällä olisi rekisteröitymispakko ja jokaisella palstalaisella valta piilottaa omasta feedistään valitsemansa käyttäjät. Ei tarvitsisi odottaa tekeekö ylläpito jotain vai ei. :/

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Lukemattomat postaukset olen ilmoittanut ylläpidolle, mutta ongelma on se, että porukkaa ei bännätä - tai jos bännätään, muuttavat vain ip-osoitteensa ja jatkavat samaan malliin. Siksi olisi parempi, jos täällä olisi rekisteröitymispakko ja jokaisella palstalaisella valta piilottaa omasta feedistään valitsemansa käyttäjät. Ei tarvitsisi odottaa tekeekö ylläpito jotain vai ei. :/

Sama juttu. Tehnyt ilmoituksia. Turhauttavaa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Lienevätkö jopa jotain ylläpidon tyyppejä kun välillä tuntuu et alkaa vaan armoton vttuilu jos niistä ilmoittaa eteen päin.

• Anonyymi00009

Minulle miehet ovat sanoneet, että : VEETUILU ON KUULEMMA VÄLITTÄMISTÄ.

Minäkin ihan vttuillessa tein FB kunniallisia kaikista juopoista, nisteistä sekä muista rikollista, koska HE ITSE HALUSIVAT ja unohtivat vielä mainita, että minä olen vain loukannut heidän kunnioita. Yhdenvertaisuuslain avulla tuo kunniallisuus lähti leviämään hienosti.

KUNNIATTOMAKSI JÄIN MINÄ YKSIN, mutta mieheni tietenkin halusi, että kunnioitan häntä niin hän saa olla myös KUNNIATON.

• Anonyymi00014

Sivusta kommentoin, että minunkin kommentteja on monesti luultu miehen tekemiksi, vaikka nainen olen. Etenkin se eräs palstalla päivystävä kärttyinen naishärkkijä näyttää yleensä luulevan, omassa erinomaisuudessaan. Onhan siinä kai oma "hohtonsa" olla niin monipuolinen, ettei lukija tunnista sukupuoltakaan, vaan asettaa kaiken omaan kapeaan viitekehykseensä.

• Anonyymi00015

Suurin osa palstalla kirjoittavista lienee naisia, jotka kuvittelevat kirjoittavansa heitä ikävöivien miesten kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      62
      763
    2. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      730
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      153
      717
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      98
      702
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      698
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      667
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      626
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      582
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      562
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      34
      508
    12. 39
      445
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      445
    14. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      423
    15. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      419
    16. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      417
    17. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      74
      412
    18. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      74
      404
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      53
      399
    20. On kyllä tosi surullista

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais
      Ikävä
      68
      397
    Aihe