Monta naista yhtä aikaa pitävä mies, samoin aina uutta naista etsivä mies,muistan kun yksi ukko oli naimisissa naisen kanssa ja saman aikaan toisen naisen kanssa kihloissa.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Moniavioisuus tulisi sallia Lapualla. Abrahamillakin oli monta vaimoa. Meidän tulisi elää raamatun opetusten mukaisesti.
- Anonyymi00004
Niin, mikäettei?
Moniavioisuus siis oli tuon ajan kulttuurissa Lähi-idässä yleisesti hyväksytty käytäntö.
Abrahamilla päävaimo oli Saara, alkujaan Sarai (Iisakin äiti).
Lisäksi oli sivuvaimo Haagar, Saaran egyptiläinen orjatar, jonka kanssa hän teki Ismaelin.
Abrahamin kolmas vaimo oli Ketura jonka kanssa hän teki kuusi poikaa. - Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin, mikäettei?
Moniavioisuus siis oli tuon ajan kulttuurissa Lähi-idässä yleisesti hyväksytty käytäntö.
Abrahamilla päävaimo oli Saara, alkujaan Sarai (Iisakin äiti).
Lisäksi oli sivuvaimo Haagar, Saaran egyptiläinen orjatar, jonka kanssa hän teki Ismaelin.
Abrahamin kolmas vaimo oli Ketura jonka kanssa hän teki kuusi poikaa.kyseessä oli Rafu Ketara .
- Anonyymi00003
Juuri ajeltiin vaimon kanssa molemmilta häpykarvat. Mentiin telttaan päiväunille, noh, kuten arvata saattaa niin eipä siinä maltettu päiväunia ottaa.
- Anonyymi00005
No eikö pistelly
- Anonyymi00007
Ei vielä, huomenna vähän jo varmaan pistelee 🤭
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei vielä, huomenna vähän jo varmaan pistelee 🤭
Korjaan kirvelee...
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Korjaan kirvelee...
Laitettihin emännän kans jotain minttuvoidetta molempien broilerinnahkoohin, kyllä rupes viilentymään paikat 🤭
- Anonyymi00006
EI LIITY Lapuaan!!!!!
- Anonyymi00011
Täällä ei ymmärretä naisten päälle
- Anonyymi00012
Paljon homojs on täälläkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493