Semmoiset olisi uhka sitten.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Suurin tunnettu lentävä petolintu: Haastin kotka
Haastin kotka eli Uudessa-Seelannissa ja katosi noin 1400-luvulla.
Sen mitat olivat poikkeukselliset:
Paino: 12–15 kg
Siipien kärkiväli: 2,5–3 metriä
Saaliit: jopa 40–80 kg moa-lintuja
Voima: pystyi kaatamaan ihmisen kokoisen saaliin maahan
Se oli niin suuri, että maorit pitivät sitä myyttisenä Pouakai-hirviönä.
Mutta vaikka se oli valtava, se oli silti lentävä eläin – ja lentämisen fysiikka rajoittaa kokoa rajusti.- Anonyymi00002
"Pelagornis sandersi on kaikkien aikojen suurin tunnettu lentävä lintu. Tämä noin 25–28 miljoonaa vuotta sitten elänyt esihistoriallinen merilintu tunnettiin erityisesti sen valtavasta siipienkärkivälistä ja luumaisista hampaita muistuttavista ulokkeista.
Siipienkärkiväli: Arvioitiin jopa 6,4–7,4 metriin. Se on noin kaksi kertaa suurempi kuin nykyisellä vaeltaja-albatrossilla.
Paino: Arviolta noin 22–40 kg."
Fysiikka ei ainakaan tuonkokoista viellä haitannut. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
"Pelagornis sandersi on kaikkien aikojen suurin tunnettu lentävä lintu. Tämä noin 25–28 miljoonaa vuotta sitten elänyt esihistoriallinen merilintu tunnettiin erityisesti sen valtavasta siipienkärkivälistä ja luumaisista hampaita muistuttavista ulokkeista.
Siipienkärkiväli: Arvioitiin jopa 6,4–7,4 metriin. Se on noin kaksi kertaa suurempi kuin nykyisellä vaeltaja-albatrossilla.
Paino: Arviolta noin 22–40 kg."
Fysiikka ei ainakaan tuonkokoista viellä haitannut.On ollutkin silloin saurus ajalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483