Kyllä nyt kelpaa taas.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Paras valitti👏👏
- Anonyymi00003
eikö Alavus saanut 'johtajan'... eli jonkin kepulaisen?
- Anonyymi00002
Paras valittiin.
- Anonyymi00004
Ihmiset luuli, että Kaikkonen parantaa kuvaa kepulaisuudesta, mutta pettyivät.
- Anonyymi00006
Abdirahim "Husu" Hussein on toimittaja ja entinen poliitikko
Hän on kertonut julkisuudessa, että Keskustapuolue toimi tärkeänä väylänä hänen kotoutumisessaan Suomeen.Hänen taustansa puolueessa ja politiikassa:Keskustan aika: Hussein tutustui politiikkaan Keskustan kautta ja toimi muun muassa Helsingin Keskustanuorten puheenjohtajana vuosina 2007–2008. Hän oli Keskustan ehdokkaana eduskuntavaaleissa ja harkitsi puolueen varapuheenjohtajuutta.
- Anonyymi00005
minähän tämän enusti jo alkujaan, hienosti oli ehdokita ja kakki hyväi keskusta sa hyän tästä alauvdelle täyty käydä tapaamassa eriomaista Timoa
- Anonyymi00007
Oli kyllä yllätys havaita että koko Alavus on pesunkestävää kepulaisuutta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.101767En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493